Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Product owner
Ministerstvo investícií, regionálneho rozvoja a informatizácie Slovenskej republiky
- Miesto práce: Westend Gate, Dúbravská cesta, Karlova Ves
- Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 2 500 EUR/mesiacOd 2.500 EUR brutto mesačne/Výsledná mzda je konkurencieschopná súkromnému sektoru a bude sa odvíjať od skúseností a odborných znalostí uchádzača.
- Termín nástupu: asap
- Druh pracovného pomeru: plný úväzok
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Ako produktový vlastník budeš vlastniť vybrané životné situácie občanov. Tvojou úlohou bude definovať budúcu víziu, vytvárať akčný plán úprav a koordinovať pracovný tím. Pomocou nástrojov eGovermentu budeš tvorcom nových alebo optimalizovaných procesov, ktoré zjednodušia každodenný život občanov.
Tvojou hlavnou úlohou bude:
• jasne definovať problémy/vylepšenia a navrhovať riešenia v rámci životnej situácie občana,
• tvoriť strategickú roadmapu, prostredníctvom ktorej sa zrealizuje vízia životnej situácie,
• koordinovať a riadiť aktivity v spolupráci s ostatnými tímami (architektúra, UX) a ministerstvami,
• aktívne riadiť produktový backlog v spolupráci s vývojárskym tímom,
• vytvárať, resp. zabezpečovať tvorbu produktovej a užívateľskej dokumentácie,
• spolupracovať s UX research, dátovým, projektovým, vývojárskym a ďalšími tímami naprieč MIRRI ale aj ostatnými ministerstvami a ostatnými úradmi verejnej moci,
• prispievať k zlepšovaniu súčasných alebo zavádzaniu nových procesov, ktoré prispejú k efektívnejšiemu riadeniu,
• byť inovátor, narušovať status quo a aktívne prinášať nové myšlienky a riešenia.
Dočasná štátna služba.
Tvojou hlavnou úlohou bude:
• jasne definovať problémy/vylepšenia a navrhovať riešenia v rámci životnej situácie občana,
• tvoriť strategickú roadmapu, prostredníctvom ktorej sa zrealizuje vízia životnej situácie,
• koordinovať a riadiť aktivity v spolupráci s ostatnými tímami (architektúra, UX) a ministerstvami,
• aktívne riadiť produktový backlog v spolupráci s vývojárskym tímom,
• vytvárať, resp. zabezpečovať tvorbu produktovej a užívateľskej dokumentácie,
• spolupracovať s UX research, dátovým, projektovým, vývojárskym a ďalšími tímami naprieč MIRRI ale aj ostatnými ministerstvami a ostatnými úradmi verejnej moci,
• prispievať k zlepšovaniu súčasných alebo zavádzaniu nových procesov, ktoré prispejú k efektívnejšiemu riadeniu,
• byť inovátor, narušovať status quo a aktívne prinášať nové myšlienky a riešenia.
Dočasná štátna služba.
Zamestnanecké výhody, benefity
• pružný pracovný čas,
• príspevok na stravovanie,
• príspevok do doplnkového dôchodkového sporenia,
• motivačné finančné ohodnotenie,
• možnosti vzdelávania,
• 5 dní dovolenky navyše,
• možnosť pracovať z domu,
• príjemné pracovné prostredie a kolektív,
• ďalšie benefity podľa kolektívnej zmluvy.
• príspevok na stravovanie,
• príspevok do doplnkového dôchodkového sporenia,
• motivačné finančné ohodnotenie,
• možnosti vzdelávania,
• 5 dní dovolenky navyše,
• možnosť pracovať z domu,
• príjemné pracovné prostredie a kolektív,
• ďalšie benefity podľa kolektívnej zmluvy.
Informácie o výberovom konaní
V prípade, že vás naša ponuka zaujala a spĺňate požiadavky, pošlite nám, prosím, svoje CV spolu s motivačným listom.
Na osobný pohovor budú pozvaní iba vybraní kandidáti.
Ďakujeme za pochopenie
Na osobný pohovor budú pozvaní iba vybraní kandidáti.
Ďakujeme za pochopenie
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Ostatné znalosti
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Prax na pozícii/v oblasti
min. 3 roky skúseností v oblasti IT a skúsenosti z oblasti marketingu
Počet rokov praxe
3
Osobnostné predpoklady a zručnosti
• skúsenosti z oblasti IT,
• analytické, koncepčné a strategické myslenie,
• samostatnosť,
• komunikačné zručnosti,
• schopnosť tímovej spolupráce.
• analytické, koncepčné a strategické myslenie,
• samostatnosť,
• komunikačné zručnosti,
• schopnosť tímovej spolupráce.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Ministerstvo investícií, regionálneho rozvoja a informatizácie Slovenskej republiky je ústredným orgánom štátnej správy pre:
• riadenie, koordináciu a dohľad nad využívaním finančných prostriedkov z fondov Európskej únie,
• oblasť informatizácie spoločnosti,
• oblasť investícií,
• oblasť regionálneho rozvoja.
V oblasti informatizácie spoločnosti MIRRI zabezpečuje centrálne riadenie informatizácie spoločnosti a tvorbu politiky jednotného digitálneho trhu, rozhodovanie o využívaní finančných zdrojov vo verejnej správe pre informačné technológie, centrálnu architektúru integrovaného informačného systému verejnej správy a koordináciu plnenia úloh v oblasti informatizácie spoločnosti.
V oblasti investícií MIRRI zabezpečuje strategické plánovanie a strategické projektové riadenie vrátane vypracovania národného strategického investičného rámca, ako aj koordináciu investičných projektov určených vládou SR.
V oblasti riadenia, koordinácie a dohľadu nad využívaním finančných prostriedkov z eurofondov MIRRI koordinuje dodržiavanie Partnerskej dohody na roky 2014 až 2020, rozhoduje o záväzných plánoch a krízovom riadení operačných programov a zabezpečuje presadzovanie strategických cieľov Slovenska v oblasti poskytovania financií z eurofondov.
V oblasti regionálneho rozvoja MIRRI podporuje činnosť okresných rozvojových centier, schvaľuje a poskytuje vládou schválené dotácie a regionálne príspevky na projekty samospráv v najmenej rozvinutých okresoch a vyhodnocuje plnenie akčných plánov v spolupráci s miestnymi úradmi.
MIRRI plní aj úlohy spojené s odborným, organizačným a technickým zabezpečovaním činnosti podpredsedu vlády SR pre investície a informatizáciu.
• riadenie, koordináciu a dohľad nad využívaním finančných prostriedkov z fondov Európskej únie,
• oblasť informatizácie spoločnosti,
• oblasť investícií,
• oblasť regionálneho rozvoja.
V oblasti informatizácie spoločnosti MIRRI zabezpečuje centrálne riadenie informatizácie spoločnosti a tvorbu politiky jednotného digitálneho trhu, rozhodovanie o využívaní finančných zdrojov vo verejnej správe pre informačné technológie, centrálnu architektúru integrovaného informačného systému verejnej správy a koordináciu plnenia úloh v oblasti informatizácie spoločnosti.
V oblasti investícií MIRRI zabezpečuje strategické plánovanie a strategické projektové riadenie vrátane vypracovania národného strategického investičného rámca, ako aj koordináciu investičných projektov určených vládou SR.
V oblasti riadenia, koordinácie a dohľadu nad využívaním finančných prostriedkov z eurofondov MIRRI koordinuje dodržiavanie Partnerskej dohody na roky 2014 až 2020, rozhoduje o záväzných plánoch a krízovom riadení operačných programov a zabezpečuje presadzovanie strategických cieľov Slovenska v oblasti poskytovania financií z eurofondov.
V oblasti regionálneho rozvoja MIRRI podporuje činnosť okresných rozvojových centier, schvaľuje a poskytuje vládou schválené dotácie a regionálne príspevky na projekty samospráv v najmenej rozvinutých okresoch a vyhodnocuje plnenie akčných plánov v spolupráci s miestnymi úradmi.
MIRRI plní aj úlohy spojené s odborným, organizačným a technickým zabezpečovaním činnosti podpredsedu vlády SR pre investície a informatizáciu.
Počet zamestnancov
500-999 zamestnancov