Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
HR asistent/ka
Ministerstvo investícií, regionálneho rozvoja a informatizácie Slovenskej republiky
- Miesto práce: Štefánikova, Bratislava
- Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 1 200 EUR/mesiacOd 1. 200 EUR brutto/Výsledná mzda bude predmetom osobného rozhovoru a bude sa odvíjať od skúseností a odborných znalostí uchádzača.
- Termín nástupu: asap
- Druh pracovného pomeru: plný úväzok
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Hľadáme odbornú, HR asistentku na sekciu osobný úrad, ktorej hlavnou náplňou práce bude zodpovednosť za:
• plynulé zabezpečenie chodu osobného úradu,
• priamu spoluprácu s generálnou riaditeľkou sekcie a riaditeľmi príslušných odborov a oddelenia sekcie vo všetkých oblastiach ľudských zdrojov,
• poskytovanie odbornej a administratívnej podpory kolegom pri každodenných aktivitách osobného úradu,
• organizovanie a koordinovanie prác generálnej riaditeľky sekcie, evidenciu a kontrolu plnenia úloh a sledovanie dodržiavania ich termínov,
• úržbu pracovného kalendára generálnej riaditeľky sekcie a plánovanie pracovných stretnutí, ako aj organizáciu a koordináciu jej denného programu, porád a návštev,
• účasť na poradách a samostatné spracovanie zápisov z porád a pracovných stretnutí,
• vypracovanie odborných podkladov a ppt prezentácii na základe pokynu generálnej riaditeľky sekcie,
• prácu v IS a komplexné zabezpečenie správy registratúry organizačného útvaru v súlade s platným registratúrnym poriadkom,
• súčinnosť pri organizovaní benefitov, dobrovoľníckych aktivít a teambuildingov ministerstva,
• podporu pri onboardingu nových zamestnancov,
• reporting,
• vybavovanie telefonátov, korešpondencie, písomností a prípravu podkladov na porady,
• prijímanie návštev a zabezpečenie občerstvenia,
• iné úlohy podľa pokynu nadriadeného.
• plynulé zabezpečenie chodu osobného úradu,
• priamu spoluprácu s generálnou riaditeľkou sekcie a riaditeľmi príslušných odborov a oddelenia sekcie vo všetkých oblastiach ľudských zdrojov,
• poskytovanie odbornej a administratívnej podpory kolegom pri každodenných aktivitách osobného úradu,
• organizovanie a koordinovanie prác generálnej riaditeľky sekcie, evidenciu a kontrolu plnenia úloh a sledovanie dodržiavania ich termínov,
• úržbu pracovného kalendára generálnej riaditeľky sekcie a plánovanie pracovných stretnutí, ako aj organizáciu a koordináciu jej denného programu, porád a návštev,
• účasť na poradách a samostatné spracovanie zápisov z porád a pracovných stretnutí,
• vypracovanie odborných podkladov a ppt prezentácii na základe pokynu generálnej riaditeľky sekcie,
• prácu v IS a komplexné zabezpečenie správy registratúry organizačného útvaru v súlade s platným registratúrnym poriadkom,
• súčinnosť pri organizovaní benefitov, dobrovoľníckych aktivít a teambuildingov ministerstva,
• podporu pri onboardingu nových zamestnancov,
• reporting,
• vybavovanie telefonátov, korešpondencie, písomností a prípravu podkladov na porady,
• prijímanie návštev a zabezpečenie občerstvenia,
• iné úlohy podľa pokynu nadriadeného.
Zamestnanecké výhody, benefity
• pružný pracovný čas,
• príspevok na stravovanie,
• príspevok do doplnkového dôchodkového sporenia,
• motivačné finančné ohodnotenie,
• možnosti vzdelávania,
• 5 dní dovolenky navyše,
• možnosť pracovať z domu,
• príjemné pracovné prostredie a kolektív,
• ďalšie benefity podľa kolektívnej zmluvy.
• príspevok na stravovanie,
• príspevok do doplnkového dôchodkového sporenia,
• motivačné finančné ohodnotenie,
• možnosti vzdelávania,
• 5 dní dovolenky navyše,
• možnosť pracovať z domu,
• príjemné pracovné prostredie a kolektív,
• ďalšie benefity podľa kolektívnej zmluvy.
Informácie o výberovom konaní
V prípade, že Vás naša ponuka zaujala a spĺňate požiadavky, pošlite nám, prosím, svoje CV spolu s motivačným listom.
Na osobný/online pohovor budú pozvaní iba vybraní kandidáti. Ďakujeme za pochopenie.
Na osobný/online pohovor budú pozvaní iba vybraní kandidáti. Ďakujeme za pochopenie.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské I. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Ostatné znalosti
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Hospodárska korešpondencia - Pokročilý
Strojopis - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Hospodárska korešpondencia - Pokročilý
Strojopis - Pokročilý
Prax na pozícii/v oblasti
prax na pozícii HR asistenta min. 1 rok
Počet rokov praxe
1
Osobnostné predpoklady a zručnosti
• profesionálne a príjemné vystupovanie,
• výborné organizačné a komunikačné schopnosti,
• proaktívny a systematický prístup k práci,
• orientácia na detail a samostatnosť,
• schopnosť prioritizovať viaceré požiadavky a dodržiavať dohodnuté termíny,
• spoľahlivosť a dôslednosť,
• skúsenosť v oblasti administratívy je vítaná.
• výborné organizačné a komunikačné schopnosti,
• proaktívny a systematický prístup k práci,
• orientácia na detail a samostatnosť,
• schopnosť prioritizovať viaceré požiadavky a dodržiavať dohodnuté termíny,
• spoľahlivosť a dôslednosť,
• skúsenosť v oblasti administratívy je vítaná.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Ministerstvo investícií, regionálneho rozvoja a informatizácie Slovenskej republiky je ústredným orgánom štátnej správy pre:
• riadenie, koordináciu a dohľad nad využívaním finančných prostriedkov z fondov Európskej únie,
• oblasť informatizácie spoločnosti,
• oblasť investícií,
• oblasť regionálneho rozvoja.
V oblasti informatizácie spoločnosti MIRRI zabezpečuje centrálne riadenie informatizácie spoločnosti a tvorbu politiky jednotného digitálneho trhu, rozhodovanie o využívaní finančných zdrojov vo verejnej správe pre informačné technológie, centrálnu architektúru integrovaného informačného systému verejnej správy a koordináciu plnenia úloh v oblasti informatizácie spoločnosti.
V oblasti investícií MIRRI zabezpečuje strategické plánovanie a strategické projektové riadenie vrátane vypracovania národného strategického investičného rámca, ako aj koordináciu investičných projektov určených vládou SR.
V oblasti riadenia, koordinácie a dohľadu nad využívaním finančných prostriedkov z eurofondov MIRRI koordinuje dodržiavanie Partnerskej dohody na roky 2014 až 2020, rozhoduje o záväzných plánoch a krízovom riadení operačných programov a zabezpečuje presadzovanie strategických cieľov Slovenska v oblasti poskytovania financií z eurofondov.
V oblasti regionálneho rozvoja MIRRI podporuje činnosť okresných rozvojových centier, schvaľuje a poskytuje vládou schválené dotácie a regionálne príspevky na projekty samospráv v najmenej rozvinutých okresoch a vyhodnocuje plnenie akčných plánov v spolupráci s miestnymi úradmi.
MIRRI plní aj úlohy spojené s odborným, organizačným a technickým zabezpečovaním činnosti podpredsedu vlády SR pre investície a informatizáciu.
• riadenie, koordináciu a dohľad nad využívaním finančných prostriedkov z fondov Európskej únie,
• oblasť informatizácie spoločnosti,
• oblasť investícií,
• oblasť regionálneho rozvoja.
V oblasti informatizácie spoločnosti MIRRI zabezpečuje centrálne riadenie informatizácie spoločnosti a tvorbu politiky jednotného digitálneho trhu, rozhodovanie o využívaní finančných zdrojov vo verejnej správe pre informačné technológie, centrálnu architektúru integrovaného informačného systému verejnej správy a koordináciu plnenia úloh v oblasti informatizácie spoločnosti.
V oblasti investícií MIRRI zabezpečuje strategické plánovanie a strategické projektové riadenie vrátane vypracovania národného strategického investičného rámca, ako aj koordináciu investičných projektov určených vládou SR.
V oblasti riadenia, koordinácie a dohľadu nad využívaním finančných prostriedkov z eurofondov MIRRI koordinuje dodržiavanie Partnerskej dohody na roky 2014 až 2020, rozhoduje o záväzných plánoch a krízovom riadení operačných programov a zabezpečuje presadzovanie strategických cieľov Slovenska v oblasti poskytovania financií z eurofondov.
V oblasti regionálneho rozvoja MIRRI podporuje činnosť okresných rozvojových centier, schvaľuje a poskytuje vládou schválené dotácie a regionálne príspevky na projekty samospráv v najmenej rozvinutých okresoch a vyhodnocuje plnenie akčných plánov v spolupráci s miestnymi úradmi.
MIRRI plní aj úlohy spojené s odborným, organizačným a technickým zabezpečovaním činnosti podpredsedu vlády SR pre investície a informatizáciu.
Počet zamestnancov
500-999 zamestnancov