Práca SME SME.sk
Pridať inzerát

Dobre platená Práca → Asistent/ka na klientskom oddelení (správa databázy a požiadaviek klientov)

Michal Trnka

Informácie o pracovnom mieste

  • Miesto práce: Trnava, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
  • Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 1 100 - 2 500 EUR/mesiacFixný zárobok až do 2500€ + odmeny, bonusy, prémie
  • Termín nástupu: 10.06.2022
  • Druh pracovného pomeru: plný úväzok, skrátený úväzok

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Chceš slušné platové ohodnotenie? Pridaj sa do skvelého tímu!

Do našej kancelárie hľadáme nových kolegov a kolegyne, pre ktorých nebude problém presadiť aj svoje vlastné nápady, komunikovať s dlhodobými partnermi, zvládať ľahkú administratívu a absolvovať pravidelné školenia. Preferujeme aktívneho, samostatného a kreatívneho človeka.

Náplňou práce bude:
- postupné začlenenie sa do chodu kancelárie
- absolvovanie pravidelných školení, ktoré sú hradené našou spoločnosťou a v rámci pracovného času
- vedenie bežnej administratívy súvisiace s pridelenou agendou
- komplexná podpora pri obchodných stretnutiach, odbornej a administratívnej činnosti manažéra
- starostlivosť o klienta a riešenie jeho požiadaviek, poskytovanie aktuálnych informácií o aktuálnych zmenách
- telefonická, emailová a listová komunikácia s existujúcou a potencionálnou klientelou našej spoločnosti
- analýza a spracovanie problémov existujúcich klientov spoločnosti a presadzovanie vlastných návrhov a riešení
- práca s internou databázou a systémom
- digitalizácia databázy klientov a dopĺňanie údajov
- spravovať marketingové kampane cielené na klientov
- denný reportigny, ľahká administratíva

Zamestnanecké výhody, benefity

- Práca v mladom, dynamickom tíme s profesionálnym vedením
- pracovná doba od Po-Pi od 9:00 do 17:30 hod + flexibilný pracovný čas podľa dohody
- vstupné školenia a pravidelné školenia hradené firmou
- získavania pracovných skúseností aj pre kandidátov bez praxe - možnosť naštartovania kariéry
- pre kandidátov s praxou nadštandardné fixné platové podmienky
- ideálny priestor a podpora pre rozvoj, osobnostný a kariérny rast
- stabilné zázemie s možnosť fixného zárobku až do 2500 € (podľa predchádzajúcich skúseností) + atraktívne bonusy
- garantovaný fixný plat + bonusy
- rôzne zľavy na produkty a služby našich partnerov pre zamestnancov a ich rodinných príslušníkov
- cez víkendy a sviatky VOĽNO

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Vodičský preukaz

B

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- dobré komunikačné schopnosti
- proklientský prístup
- užívateľská znalosť PC
- ochota učiť sa novým veciam, cieľavedomosť, motivácia peniazmi
- sebavzdelávanie
- spoľahlivosť a zodpovednosť
- samostatnosť a otvorenosť novinkám
- chuť posúvať sa vpred
- veľmi dôležitá je schopnosť pracovať v tíme a mať tímového ducha

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Spolupracujeme na základe mandátnej zmluvy so spoločnosťou Allianz Slovenská poisťovňa, a.s.. Našou hlavnou úlohou je vyhľadávanie vhodných kandidátov na pozície konzultantov, asistentov a manažérske pozície s kompletným etablovaním, zaškolením a začlenením do štruktúry. Hlavná oblasť pôsobenia je finančné poradenstvo, sprostredkovanie finančných služieb a poistenia.