Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Administratívno klientsky pracovník v kanceláriach: Námestie Slobody 2467/1, Vranov nad Topľou, Dukelská 57/64, Giraltovce, Hlavná 1737/61, Stropkov
Mgr. Katarína Púchy
- Miesto práce: Prešovský kraj, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
- Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 1 000 EUR/mesiac+ bonusy a odmeny mesačné/kvartálne/ročné
- Termín nástupu: 15.2.2023
- Druh pracovného pomeru: plný úväzok, živnosť
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Práca je zameraná na komplexné riešenie požiadaviek klienta v oblasti financií:
- starostlivosť, poradenstvo a osobná komunikácia s klientmi podľa miesta výkonu práce v agentúrnych kanceláriách v Stropkove ,Giraltovciach alebo v kancelárii vo Svidníku a Vranove nad Topľou
- informovať klientov o digitálnych službách a výhodách ich využívania
- podporovať klientov vo využívaní týchto digitálnych nástrojov
- pomáhať klientom hlásiť poistné udalosti pomocou online nástroja
- zabezpečovať servis k poistným zmluvám existujúcich klientov spoločnosti
- poskytovať informácie k poistným zmluvám našich klientov
- vybavovať rôzne požiadavky našich klientov, ako napríklad žiadosti na zrušenie alebo zmenu poistnej zmluvy, predaj produktov a služieb
- práca počas PRACOVNÝCH DNÍ
- reprezentácia spoločnosti
- práca a aktualizácia zákazníckych databáz a marketingu
- realizácia stretnutia s klientmi na základe pridelenej databázy
- starostlivosť, poradenstvo a osobná komunikácia s klientmi podľa miesta výkonu práce v agentúrnych kanceláriách v Stropkove ,Giraltovciach alebo v kancelárii vo Svidníku a Vranove nad Topľou
- informovať klientov o digitálnych službách a výhodách ich využívania
- podporovať klientov vo využívaní týchto digitálnych nástrojov
- pomáhať klientom hlásiť poistné udalosti pomocou online nástroja
- zabezpečovať servis k poistným zmluvám existujúcich klientov spoločnosti
- poskytovať informácie k poistným zmluvám našich klientov
- vybavovať rôzne požiadavky našich klientov, ako napríklad žiadosti na zrušenie alebo zmenu poistnej zmluvy, predaj produktov a služieb
- práca počas PRACOVNÝCH DNÍ
- reprezentácia spoločnosti
- práca a aktualizácia zákazníckych databáz a marketingu
- realizácia stretnutia s klientmi na základe pridelenej databázy
Zamestnanecké výhody, benefity
- Bezplatné vzdelanie
- Práca v mladom kolektíve s chuťou pracovať
- Osobnostný rozvoj
- Možnosť kariérneho rastu
- Home office – práca z domu
- Flexibilná pracovná doba
- Materiálne benefity
- Bonifikácie
- Zamestnanecké zľavy
- Reklamné predmety
- Letný celofiremný teambuilding
- Práca v mladom kolektíve s chuťou pracovať
- Osobnostný rozvoj
- Možnosť kariérneho rastu
- Home office – práca z domu
- Flexibilná pracovná doba
- Materiálne benefity
- Bonifikácie
- Zamestnanecké zľavy
- Reklamné predmety
- Letný celofiremný teambuilding
Informácie o výberovom konaní
V prípade že Vás naša ponuka osloví odošlite životopis na email: [email protected]
respektíve nás kontaktujte telefonicky
na tel.č.: +421 915 963 206
respektíve nás kontaktujte telefonicky
na tel.č.: +421 915 963 206
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Jazykové znalosti
Slovenský jazyk - Pokročilý (C1)
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Základy
Microsoft Office - Základy
Microsoft PowerPoint - Základy
Microsoft Office - Základy
Microsoft PowerPoint - Základy
Vodičský preukaz
B
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Využívanie výpočtovej techniky pri bežných kancelárskych prácach
Presnosť a precíznosť
Kultivovaný slovný a písomný prejav
Schopnosť doťahovať veci do úspešných cieľov
Flexibilita, schopnosť prispôsobiť sa rôznym požiadavkám a potrebám trhu
Precíznosť, presnosť
Ochota učiť sa nové veci
Presnosť a precíznosť
Kultivovaný slovný a písomný prejav
Schopnosť doťahovať veci do úspešných cieľov
Flexibilita, schopnosť prispôsobiť sa rôznym požiadavkám a potrebám trhu
Precíznosť, presnosť
Ochota učiť sa nové veci
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Allianz – Slovenská poisťovňa, a. s., vznikla v roku 2003 zlúčením dvoch samostatných subjektov - Allianz poisťovne, a. s. a Slovenskej poisťovne, a. s. Ako univerzálna komerčná poisťovňa je dlhodobo jednoznačným lídrom na slovenskom poistnom trhu. Viac ako 1300 zamestnancov a 3100 obchodných zástupcov na Slovensku sa stará o vývoj, zlepšovanie a predaj kvalitných poistných produktov a služieb v oblastiach životného a úrazového poistenia, poistenia privátneho majetku a motorových vozidiel, poistenia zodpovednosti a tiež v oblasti poistenia priemyslu a podnikateľov. Od marca 2006 je súčasťou siete prvej európskej spoločnosti Allianz Sociates Europea (SE), ktorá má v regióne strednej Európy viac ako dva milióny klientov