Klientský pracovník Piešťany/Hlohovec/Trnava
Mgr. Dominika Darvašová, s.r.o.
- Miesto práce: Piešťany, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
- Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 1 300 EUR/mesiacMožnosť vybrať si z variant odmeňovania (fixný plat, provízny systém)
- Termín nástupu: 04/2023
- Druh pracovného pomeru: plný úväzok, živnosť
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
• Osobná komunikácia s klientmi v priestoroch modernej agentúrnej kancelárie
• Práca s portfóliom našich klientov, akvizícia nového biznisu
• Informovanie klientov o digitálnych službách a výhodách ich využívania
• Pomáhanie klientom hlásiť poistné udalosti pomocou online nástroja
• Zabezpečovanie servis k poistným zmluvám existujúcich klientov spoločnosti ASP a ASDSS
• Poskytovanie informácií k poistným zmluvám našich klientov
• Vybavovanie rôznych požiadavky našich klientov, ako napríklad žiadosti na zrušenie alebo zmenu poistnej zmluvy
• Práca s portfóliom našich klientov, akvizícia nového biznisu
• Informovanie klientov o digitálnych službách a výhodách ich využívania
• Pomáhanie klientom hlásiť poistné udalosti pomocou online nástroja
• Zabezpečovanie servis k poistným zmluvám existujúcich klientov spoločnosti ASP a ASDSS
• Poskytovanie informácií k poistným zmluvám našich klientov
• Vybavovanie rôznych požiadavky našich klientov, ako napríklad žiadosti na zrušenie alebo zmenu poistnej zmluvy
Zamestnanecké výhody, benefity
Čo vás naučíme?
• Získať predajné zručnosti
• Pracovať na aktívnej komunikácii s klientom
• Rozvíjať obchodného ducha a zručnosti v oblasti služieb klientov
• Budovať tímovú spoluprácu
• Zdokonaľovať kritické myslenie
• Viac sa vzdelávať v oblasti finančnej gramotnosti
Čo môžete získať?
• Máte možnosť vybrať si z troch variant odmeňovania (fixný plat, provízny systém, fixný plat + provízny systém)
• Kvartálne a ročné finančné bonusy
• Celoročnú motivačnú súťaž o dovolenku v zahraničí
• Príspevok na poistenie pre seba a svoju rodinu
• Atraktívne možnosti vzdelávania a osobného rastu – napr. bezplatné vzdelávanie na LinkedIn Learning a iných rozvojových platformách
• Teambuildingy
• Flexibilný pracovný čas
• Získať predajné zručnosti
• Pracovať na aktívnej komunikácii s klientom
• Rozvíjať obchodného ducha a zručnosti v oblasti služieb klientov
• Budovať tímovú spoluprácu
• Zdokonaľovať kritické myslenie
• Viac sa vzdelávať v oblasti finančnej gramotnosti
Čo môžete získať?
• Máte možnosť vybrať si z troch variant odmeňovania (fixný plat, provízny systém, fixný plat + provízny systém)
• Kvartálne a ročné finančné bonusy
• Celoročnú motivačnú súťaž o dovolenku v zahraničí
• Príspevok na poistenie pre seba a svoju rodinu
• Atraktívne možnosti vzdelávania a osobného rastu – napr. bezplatné vzdelávanie na LinkedIn Learning a iných rozvojových platformách
• Teambuildingy
• Flexibilný pracovný čas
Informácie o výberovom konaní
Informácie o výberovom procese:
Po zaslaní Vášho životopisu budeme uchádzača kontaktovať telefonicky, následne si dohodneme:
1.kolo pracovného pohovoru/online
2.kolo pracovného pohovoru/osobne
Po zaslaní Vášho životopisu budeme uchádzača kontaktovať telefonicky, následne si dohodneme:
1.kolo pracovného pohovoru/online
2.kolo pracovného pohovoru/osobne
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Ostatné znalosti
Microsoft Office - Mierne pokročilý
Vodičský preukaz
B
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
• Minimálne stredoškolské vzdelanie s maturitou alebo (výučný list)
• Znalosť práce s MS Office (Word, Excel - pokročilý)
• Orientácia na využívanie digitálnych služieb
• Schopnosť rýchlo sa učiť a odovzdávať vedomosti iným
• Prax v komunikácii s klientom (výhodou)
• Komunikatívnosť, trpezlivosť
• Samostatnosť, zodpovednosť a flexibilita
• Znalosť práce s MS Office (Word, Excel - pokročilý)
• Orientácia na využívanie digitálnych služieb
• Schopnosť rýchlo sa učiť a odovzdávať vedomosti iným
• Prax v komunikácii s klientom (výhodou)
• Komunikatívnosť, trpezlivosť
• Samostatnosť, zodpovednosť a flexibilita
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Allianz – Slovenská poisťovňa, a. s., vznikla v roku 2003 zlúčením dvoch samostatných subjektov - Allianz poisťovne, a. s. a Slovenskej poisťovne, a. s. Ako univerzálna komerčná poisťovňa je dlhodobo jednoznačným lídrom na slovenskom poistnom trhu. Viac ako 950 zamestnancov a 2500 obchodných zástupcov na Slovensku sa stará o vývoj, zlepšovanie a predaj kvalitných poistných produktov a služieb v oblastiach životného a úrazového poistenia, poistenia privátneho majetku a motorových vozidiel, poistenia zodpovednosti a tiež v oblasti poistenia priemyslu a podnikateľov. Od marca 2006 je súčasťou siete prvej európskej spoločnosti Allianz Sociates Europea (SE), ktorá má v regióne strednej Európy viac ako dva milióny klientov.
Allianz sa ako zamestnávateľ riadi princípom rovnosti príležitostí a preto privíta všetky žiadosti o zamestnanie bez ohľadu na rasový alebo etnický pôvod, národnosť, vek, rod, náboženské alebo iné presvedčenia, zdravotné postihnutie či sexuálnu orientáciu.
Allianz sa ako zamestnávateľ riadi princípom rovnosti príležitostí a preto privíta všetky žiadosti o zamestnanie bez ohľadu na rasový alebo etnický pôvod, národnosť, vek, rod, náboženské alebo iné presvedčenia, zdravotné postihnutie či sexuálnu orientáciu.