Práca SME SME.sk
Pridať inzerát

Asistentka primátora

Mesto Brezno

Informácie o pracovnom mieste

  • Miesto práce: Mesto Brezno, Námestie generála Štefánika, Brezno
  • Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 1 200 EUR/mesiac+ odmeny
  • Termín nástupu: ihneď
  • Druh pracovného pomeru: plný úväzok

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

• koordinácia a organizovanie chodu kancelárie primátora
• vybavovanie korešpondencie
• zodpovednosť za plánovanie pracovných stretnutí primátora
• zabezpečenie účasti dotknutých osôb na rokovaniach primátora, príprava dokumentácií pre porady
• podieľanie sa na organizovaní mestských podujatí
• spolupráca s ostatnými organizáciami pri propagácii mesta
• príprava dokumentácie pre porady primátora a vedenia
• organizovanie pracovného programu primátora
• zabezpečovanie zahraničných pracovných ciest primátora
• organizovanie prijatí zahraničných delegácií
• komunikácia a spolupráca s ostatnými odbornými útvarmi mesta pri plnení úloh
• príprava tlačových správ v slovenskom jazyku, jazyková úprava a rozosielanie médiám
• príležitostná príprava tlačových správ v anglickom jazyku (schopnosť vykonať samo-statnú jazykovú úpravu výhodou)
• vytváranie a úprava obsahu pre potreby sociálnych sietí
• príprava pravidelného „content plánu“ pre sociálne siete (Facebook, Instagram) a sprá-va sociálnych sietí

Informácie o výberovom konaní

V prípade záujmu o toto pracovné miesto svoje žiadosti spolu s nižšie uvedenými dokladmi zasielajte na adresu Mesto Brezno, Nám. gen. M. R. Štefánika 1, 977 01 Brezno alebo do podateľne úradu v termíne do 16. februára 2023 s označením „Asistentka primátora“.

Doklady, ktoré je potrebné priložiť k žiadosti o prijatie do zamestnania:
- žiadosť o zaradenia do výberového konania
- štruktúrovaný profesijný životopis
- kópia dokladu o dosiahnutom vzdelaní
- čestné vyhlásenie o spôsobilosti na právne úkony
- doklad od lekára o zdravotnej spôsobilosti na výkon práce administratívneho pracovníka
- písomný súhlas so spracovaním osobných údajov

Výber z uchádzačov bude prebiehať formou osobných pohovorov. Na osobný pohovor budú pozvaní len tí uchádzači, ktorí budú spĺňať vyššie uvedené kvalifikačné predpoklady.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Počet rokov praxe

3

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- stredoškolské vzdelanie s maturitou
- znalosť gramatiky a pravopisu slovenského jazyka je
nutná
- plynulé používanie anglického jazyka v ústnom aj
písomnom styku je nutnosťou
- odborná prax 3 roky
- prax v samospráve výhodou
- bezúhonnosť
- spôsobilosť na právne úkony
- zdravotná spôsobilosť

Iné predpoklady:
- výborné organizačné schopnosti,
- skúsenosti v oblasti marketingu, PR, manažmentu -
výhodou
- schopnosť pracovať v tíme,
- zodpovednosť, precíznosť, dôslednosť
- komunikatívnosť a príjemné vystupovanie
- schopnosť pracovať pod stresom

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Výkon samosprávnych úloh uložených zákonmi a výkon úloh prenesených na samosprávu zo štátu.