Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Asistentka primátora
Mesto Brezno
- Miesto práce: Mesto Brezno, Námestie generála Štefánika, Brezno
- Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 1 200 EUR/mesiac+ odmeny
- Termín nástupu: 01.01.2023
- Druh pracovného pomeru: plný úväzok
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- zaistenie komplexného servisu činností pre primátora mesta
- organizovanie pracovného programu, porád a zahraničných pracovných ciest primátora
- koordinácia a organizovanie chodu kancelárie primátora
- organizovanie pracovného programu, porád a zahraničných pracovných ciest primátora
- koordinácia a organizovanie chodu kancelárie primátora
Informácie o výberovom konaní
V prípade záujmu o toto pracovné miesto svoje žiadosti spolu s nižšie uvedenými dokladmi zasielajte na adresu Mesto Brezno, Nám. gen. M. R. Štefánika 1, 977 01 Brezno alebo do podateľne úradu v termíne do 15. decembra 2022 s označením „Asistentka primátora“.
Doklady, ktoré je potrebné priložiť k žiadosti o prijatie do zamestnania:
- žiadosť o zaradenia do výberového konania
- štruktúrovaný profesijný životopis
- kópia dokladu o dosiahnutom vzdelaní
- čestné vyhlásenie o spôsobilosti na právne úkony
- doklad od lekára o zdravotnej spôsobilosti na výkon práce administratívneho pracovníka
- písomný súhlas so spracovaním osobných údajov
Výber z uchádzačov bude prebiehať formou osobných pohovorov. Na osobný pohovor budú pozvaní len tí uchádzači, ktorí budú spĺňať vyššie uvedené kvalifikačné predpoklady.
Doklady, ktoré je potrebné priložiť k žiadosti o prijatie do zamestnania:
- žiadosť o zaradenia do výberového konania
- štruktúrovaný profesijný životopis
- kópia dokladu o dosiahnutom vzdelaní
- čestné vyhlásenie o spôsobilosti na právne úkony
- doklad od lekára o zdravotnej spôsobilosti na výkon práce administratívneho pracovníka
- písomný súhlas so spracovaním osobných údajov
Výber z uchádzačov bude prebiehať formou osobných pohovorov. Na osobný pohovor budú pozvaní len tí uchádzači, ktorí budú spĺňať vyššie uvedené kvalifikačné predpoklady.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
ekonomické
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Počet rokov praxe
5
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- plynulé používanie anglického jazyka v ústnom aj písomnom styku
- prax v oblasti sekretárskych a asistenčných prác výhodou
- prax v samospráve výhodou
- skúsenosti v oblasti koordinácie a organizovania chodu kancelárie vedúceho pracovníka sú výhodou
- skúsenosť
- prax v oblasti sekretárskych a asistenčných prác výhodou
- prax v samospráve výhodou
- skúsenosti v oblasti koordinácie a organizovania chodu kancelárie vedúceho pracovníka sú výhodou
- skúsenosť
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Výkon samosprávnych úloh uložených zákonmi a výkon úloh prenesených na samosprávu zo štátu.