Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Obchodný reprezentant
MenkynaPartners Management Consulting, s.r.o.
- Miesto práce: Žilinský kraj (Práca vyžaduje cestovanie)
- Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 2 500 EUR/mesiacPonúkaná finančná odmena bude mať niekoľko zložiek, ktoré radi odprezentujeme na osobnom stretnutí.
- Termín nástupu: dohodou
- Druh pracovného pomeru: živnosť
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
• Mapovanie a analýza potenciálu a údajov o klientoch v rámci zvereného regiónu
• Plánovanie a realizáciu osobných návštev u existujúcich aj potenciálnych klientov
• Zastrešenie celého procesu uzavretia a obnovy zmlúv o spolupráci
• Aktívnu komunikáciu s klientom v prípade akejkoľvek odbornej podpory
• Asistencia kolegom pre prípad kontroly štátnych orgánov u klienta
• Organizáciu a vedenie odborných produktových prezentácii pred klientami
• Účasť na odborných konferenciách a iných reprezentatívnych udalostiach
• Spolupráca a podpora v rámci celého obchodného tímu, práca s CRM
• Pravidelný reporting v rámci oddelenia, účasť na poradách a vzdelávaní
• Plánovanie a realizáciu osobných návštev u existujúcich aj potenciálnych klientov
• Zastrešenie celého procesu uzavretia a obnovy zmlúv o spolupráci
• Aktívnu komunikáciu s klientom v prípade akejkoľvek odbornej podpory
• Asistencia kolegom pre prípad kontroly štátnych orgánov u klienta
• Organizáciu a vedenie odborných produktových prezentácii pred klientami
• Účasť na odborných konferenciách a iných reprezentatívnych udalostiach
• Spolupráca a podpora v rámci celého obchodného tímu, práca s CRM
• Pravidelný reporting v rámci oddelenia, účasť na poradách a vzdelávaní
Zamestnanecké výhody, benefity
• Možnosť samostatného fungovania, plánovania času a flexibilnej pracovnej doby
• Veľmi motivujúce finančné ohodnotenie
• Auto, mobil aj notebook aj na súkromné účely
• Nadštandardne dobrá pracovná atmosféra, príjemní a nápomocní kolegovia
• Možnosť sa neustále vzdelávať a kariérne rásť
• Stať sa súčasťou silného tímu lídra na trhu vo svojom segmente
• Veľmi motivujúce finančné ohodnotenie
• Auto, mobil aj notebook aj na súkromné účely
• Nadštandardne dobrá pracovná atmosféra, príjemní a nápomocní kolegovia
• Možnosť sa neustále vzdelávať a kariérne rásť
• Stať sa súčasťou silného tímu lídra na trhu vo svojom segmente
Informácie o výberovom konaní
Registráciou Vášho profilu využívate príležitosť oboznámiť nás s Vašimi doterajšími skúsenosťami, schopnosťami a znalosťami ako aj s predstavami o ďalšom kariérnom smerovaní. Po registrácii Vášho profilu bude tento zhodnotený s ohľadom na zverejnené i nezverejnené parametre pozície. Po odoslaní Vám bude na Váš email zaslaná potvrdzujúca správa o prijatí Vašich podkladov spolu s informáciou o ďalšom postupe.
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Právnické činnosti
Našim klientom je líder na trhu v oblasti GDPR, kybernetickej bezpečnosti, ochrany proti kybernetickej šikane a whistleblowingu. Jeho aktuálnou cieľovou skupinou sú prevažne väčšie aj menšie samosprávy a školské zariadenia rôzneho druhu s potrebou ochrany osobných údajov a IT bezpečnosti.
Našim klientom je líder na trhu v oblasti GDPR, kybernetickej bezpečnosti, ochrany proti kybernetickej šikane a whistleblowingu. Jeho aktuálnou cieľovou skupinou sú prevažne väčšie aj menšie samosprávy a školské zariadenia rôzneho druhu s potrebou ochrany osobných údajov a IT bezpečnosti.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
Vodičský preukaz
B
Počet rokov praxe
2
Osobnostné predpoklady a zručnosti
• Skúsenosti na obchodníckej pozícii (veľkou výhodou ale nie nevyhnutnosťou)
• Schopnosť a ochota sa učiť, vzdelávať a rozvíjať
• Výborné organizačné schopnosti
• Spoľahlivosť, adekvátne vystupovanie
• Tímový hráč, ochota aktívnej spolupráce a podpory kolegov
• Veľmi dobré komunikačné schopnosti, aktívne počúvanie potrieb druhej strany
• Organizovanosť, schopnosť si samostatne rozvrhovať pracovné úlohy a plánovať služobné cesty
• Schopnosť a ochota sa učiť, vzdelávať a rozvíjať
• Výborné organizačné schopnosti
• Spoľahlivosť, adekvátne vystupovanie
• Tímový hráč, ochota aktívnej spolupráce a podpory kolegov
• Veľmi dobré komunikačné schopnosti, aktívne počúvanie potrieb druhej strany
• Organizovanosť, schopnosť si samostatne rozvrhovať pracovné úlohy a plánovať služobné cesty
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Spoločnosť MenkynaPartners Management Consulting vznikla s víziou budovať spoločnosť s vertikálne integrovaným portfóliom poradenských služieb, dosahovať najlepšie hodnotenie od klientov a lídersky ovplyvňovať región Strednej a Východnej Európy.
Svojim klientom ponúka unikátnu kombináciu profesionálnej manažérskej skúsenosti s dlhodobou poradenskou skúsenosťou partnerov a senior konzultantov. Partneri spoločnosti MenkynaPartners Management Consulting garantujú profesionálnu implementáciu know how a využitie skúseností z oboch pracovných prostredí. Ich seniorita a unikátna profesionálna kombinácia je garanciou optimálnej implementácie metodológie jednotlivých služieb a poznania relevantných procesov v rôznych sektoroch trhu na lokálnej a medzinárodnej úrovni. Dlhodobým cieľom spoločnosti je ponúkať komplexné portfólio navzájom synergicky prepojených poradenských služieb.
Medzi základné princípy spoločnosti patrí čo najvyššia kvalita poskytovaných služieb založená predovšetkým na profesionálnom prístupe, orientácia na klienta vychádzajúca z hĺbkového poznania prostredia, maximálna diskrétnosť v rámci poskytovaných služieb a snaha o dlhodobé partnerstvo s klientmi.
Svojim klientom ponúka unikátnu kombináciu profesionálnej manažérskej skúsenosti s dlhodobou poradenskou skúsenosťou partnerov a senior konzultantov. Partneri spoločnosti MenkynaPartners Management Consulting garantujú profesionálnu implementáciu know how a využitie skúseností z oboch pracovných prostredí. Ich seniorita a unikátna profesionálna kombinácia je garanciou optimálnej implementácie metodológie jednotlivých služieb a poznania relevantných procesov v rôznych sektoroch trhu na lokálnej a medzinárodnej úrovni. Dlhodobým cieľom spoločnosti je ponúkať komplexné portfólio navzájom synergicky prepojených poradenských služieb.
Medzi základné princípy spoločnosti patrí čo najvyššia kvalita poskytovaných služieb založená predovšetkým na profesionálnom prístupe, orientácia na klienta vychádzajúca z hĺbkového poznania prostredia, maximálna diskrétnosť v rámci poskytovaných služieb a snaha o dlhodobé partnerstvo s klientmi.
Počet zamestnancov
10-19 zamestnancov