Práca SME SME.sk
Pridať inzerát

Business Development Manager pre oblasť parkovacieho riešenia

MenkynaPartners Management Consulting, s.r.o.

Informácie o pracovnom mieste

  • Miesto práce: Slovensko (Práca vyžaduje cestovanie)
  • Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 2 000 EUR/mesiacFix x 12 mesiacov + variabilná časť v závislosti od objemu predaja
  • Termín nástupu: ASAP
  • Druh pracovného pomeru: plný úväzok, živnosť

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Hlavnou misiou pozície bude aktívne vyhľadávanie a získavanie príležitostí v oblasti zavádzania parkovacej politiky pre klientov - obce a mestá s B2B a B2G pohľadu prístupu na trh.
Drivovanie biznisu za účelom posilnenie postavenia spoločnosti na trhu.
Samostatné vedenie obchodných stretnutí, s cieľom zistiť potreby a dodať na mieru šité riešenia.
Negociácia obchodných a zmluvných podmienok.
Vypracovanie cenových ponúk, analýz, zmlúv.
Participácia na príprave podkladov do tendrov, znalosť verejného obstarávania výhodou.
Aktívna analýza konkurencie a cieľovej skupiny klientov tvorba plánov.
Poskytovanie podpory a poradenstva klientom pri vzniknutých technických otázkach, update riešenia, ...

Zamestnanecké výhody, benefity

- Prácu pre stabilného hráča na trhu s unikátnym riešením
- Služobný automobil aj na súkromné účely
- Možná miera pracovať na HO – po dohode s nadriadeným
- Možná dohoda spolupráce nielen formou HPP, ale aj kontraktom
- Ďalšie benefity budú prezentovaná vybraným kandidátom na osobnom pohovore

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Informačné technológie

Pozíciu obsadzujeme pre nášho klienta, stabilnú spoločnosť vyvíjajúcu a prevádzkujúcu platformu na manažovanie parkovania s unikátnym softvérovým riešením.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)

Vodičský preukaz

B

Prax na pozícii/v oblasti

3

Počet rokov praxe

3

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- Mediorná/seniorná skúsenosť s B2B, prípadne s B2G
- Strategické a obchodné myslenie so silným ťahom bránu – hľadáme BDM so silnou orientáciou na dosahovanie výsledkov
- Schopnosť akvirovať nielen v regióne SK, ale aj s ambíciou presadiť sa na ČR, prípadne PL a AU trhu
- Žiadaná je relevantná predošlá, min.3 ročná skúsenosť z IT/SW spoločnosti na roli Sales representative / Account managera pre softvérové riešenia, resp. SaaS riešenia
- Výborné komunikačné schopnosti s profesionálnym vystupovaním
- Skúsenosti s vypracovaním cenových ponúk
- Samostatnosť, integrita, stabilita
- Schopný vybudovať si a udržiavať si dlhodobé korektné vzťahy v oblasti verejného sektora (mestá, obce)
- S pozitívnym prístupom hľadať riešenia a možných ciest za účelom zrealizovania akvizície
- Plynulá komunikácia v anglickom jazyku, znalosť nemčiny alebo poľštiny je vítaná
- Skúsenosti s predajom komplexných riešení je výhodou
- Min. stredoškolské vzdelanie s maturitou
- Lokalita ideálneho kandidáta – okolie BA, možnosť aj celého Slovenska s možným presahom na hraničné oblasti susediacich štátov

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Spoločnosť MenkynaPartners Management Consulting vznikla s víziou budovať spoločnosť s vertikálne integrovaným portfóliom poradenských služieb, dosahovať najlepšie hodnotenie od klientov a lídersky ovplyvňovať región Strednej a Východnej Európy.

Svojim klientom ponúka unikátnu kombináciu profesionálnej manažérskej skúsenosti s dlhodobou poradenskou skúsenosťou partnerov a senior konzultantov. Partneri spoločnosti MenkynaPartners Management Consulting garantujú profesionálnu implementáciu know how a využitie skúseností z oboch pracovných prostredí. Ich seniorita a unikátna profesionálna kombinácia je garanciou optimálnej implementácie metodológie jednotlivých služieb a poznania relevantných procesov v rôznych sektoroch trhu na lokálnej a medzinárodnej úrovni. Dlhodobým cieľom spoločnosti je ponúkať komplexné portfólio navzájom synergicky prepojených poradenských služieb.

Medzi základné princípy spoločnosti patrí čo najvyššia kvalita poskytovaných služieb založená predovšetkým na profesionálnom prístupe, orientácia na klienta vychádzajúca z hĺbkového poznania prostredia, maximálna diskrétnosť v rámci poskytovaných služieb a snaha o dlhodobé partnerstvo s klientmi.

Počet zamestnancov

10-19 zamestnancov