Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Účtovno-administratívny pracovník
MenkynaPartners Management Consulting, s.r.o.
- Miesto práce: Bratislava
- Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 1 600 EUR/mesiacKonečná výška mzdy bude predmetom partnerskej diskusie a odvíja sa od individuálnych skúseností kandidáta.
- Termín nástupu: Možný ihneď
- Druh pracovného pomeru: plný úväzok
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- zodpovednosť za prípravu podkladov k daňovému priznaniu (DPH a daň z príjmu)
- spolupráca pri príprave účtovnej závierky
- evidencia a kontrola kompletnosti účtovných dokladov v systéme
- účtovanie skladových zásob
- realizácia bankových úhrad
- vedenie pokladne
- príprava podkladov pre vypracovanie miezd v spolupráci s externou firmou
- zodpovednosť za zadávanie dokladov do systému od objednávky až po fakturáciu
- výpomoc s fakturáciou
- spolupráca pri príprave účtovnej závierky
- evidencia a kontrola kompletnosti účtovných dokladov v systéme
- účtovanie skladových zásob
- realizácia bankových úhrad
- vedenie pokladne
- príprava podkladov pre vypracovanie miezd v spolupráci s externou firmou
- zodpovednosť za zadávanie dokladov do systému od objednávky až po fakturáciu
- výpomoc s fakturáciou
Zamestnanecké výhody, benefity
Notebook, telefón, aj na súkromné účely
Možnosť práce z domu 1 deň do týždňa
Možnosť bezplatného ubytovania pre dochádzajúcu osobu na týždennej báze (mimo BA)
Zázemie medzinárodnej spoločnosti zabezpečujúcej dlhodobé a stabilné pracovné príležitosti
Pracovné podmienky európskeho štandardu
Priestor na sebarealizáciu
Možnosť práce z domu 1 deň do týždňa
Možnosť bezplatného ubytovania pre dochádzajúcu osobu na týždennej báze (mimo BA)
Zázemie medzinárodnej spoločnosti zabezpečujúcej dlhodobé a stabilné pracovné príležitosti
Pracovné podmienky európskeho štandardu
Priestor na sebarealizáciu
Informácie o výberovom konaní
Náš klient bude priamo kontaktovať len vybraných a vhodných uchádzačov. Vopred ďakujeme za porozumenie.
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Stavebný priemysel
Naším klientom je spoločnosť Layher, najväčší výrobca lešení na svete, ktorého sortiment pozostáva z rozsiahlej ponuky lešení, systémov zakrytia, event systémov či pojazdných veží a rebríkov.
Spoločnosť zabezpečuje kompletné služby v oblasti lešenia, a už viac než 70 rokov je spoľahlivým partnerom pre svojich zákazníkov pôsobiacich v oblastiach stavebníctva, priemyslu a organizácii podujatí.
Naším klientom je spoločnosť Layher, najväčší výrobca lešení na svete, ktorého sortiment pozostáva z rozsiahlej ponuky lešení, systémov zakrytia, event systémov či pojazdných veží a rebríkov.
Spoločnosť zabezpečuje kompletné služby v oblasti lešenia, a už viac než 70 rokov je spoľahlivým partnerom pre svojich zákazníkov pôsobiacich v oblastiach stavebníctva, priemyslu a organizácii podujatí.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
Vzdelanie v odbore
ekonomické zameranie
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Ostatné znalosti
Microsoft Office - Základy
Prax na pozícii/v oblasti
v ekonomickej oblasti a v účtovníctve
Počet rokov praxe
5
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- SŠ vzdelanie s maturitou ekonomického zamerania
- minimálne 5 rokov praxe v ekonomickej oblasti a v účtovníctve
- skúsenosť s prácou s ekonomickým softvérom
- skúsenosť s prácou s Excelom na bežnej užívateľskej úrovni
- základné skúsenosti s controllingom
- znalosť podvojného účtovníctva je výhodou
- dobrá orientácia v súvisiacich zákonoch (znalosť zákona o DPH a dani z príjmov, zákon o účtovníctve)
- znalosť anglického jazyka na úrovni mierne pokročilý podmienkou
- samostatnosť, spoľahlivosť a zodpovednosť
- minimálne 5 rokov praxe v ekonomickej oblasti a v účtovníctve
- skúsenosť s prácou s ekonomickým softvérom
- skúsenosť s prácou s Excelom na bežnej užívateľskej úrovni
- základné skúsenosti s controllingom
- znalosť podvojného účtovníctva je výhodou
- dobrá orientácia v súvisiacich zákonoch (znalosť zákona o DPH a dani z príjmov, zákon o účtovníctve)
- znalosť anglického jazyka na úrovni mierne pokročilý podmienkou
- samostatnosť, spoľahlivosť a zodpovednosť
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Spoločnosť MenkynaPartners Management Consulting vznikla s víziou budovať spoločnosť s vertikálne integrovaným portfóliom poradenských služieb, dosahovať najlepšie hodnotenie od klientov a lídersky ovplyvňovať región Strednej a Východnej Európy.
Svojim klientom ponúka unikátnu kombináciu profesionálnej manažérskej skúsenosti s dlhodobou poradenskou skúsenosťou partnerov a senior konzultantov. Partneri spoločnosti MenkynaPartners Management Consulting garantujú profesionálnu implementáciu know how a využitie skúseností z oboch pracovných prostredí. Ich seniorita a unikátna profesionálna kombinácia je garanciou optimálnej implementácie metodológie jednotlivých služieb a poznania relevantných procesov v rôznych sektoroch trhu na lokálnej a medzinárodnej úrovni. Dlhodobým cieľom spoločnosti je ponúkať komplexné portfólio navzájom synergicky prepojených poradenských služieb.
Medzi základné princípy spoločnosti patrí čo najvyššia kvalita poskytovaných služieb založená predovšetkým na profesionálnom prístupe, orientácia na klienta vychádzajúca z hĺbkového poznania prostredia, maximálna diskrétnosť v rámci poskytovaných služieb a snaha o dlhodobé partnerstvo s klientmi.
Svojim klientom ponúka unikátnu kombináciu profesionálnej manažérskej skúsenosti s dlhodobou poradenskou skúsenosťou partnerov a senior konzultantov. Partneri spoločnosti MenkynaPartners Management Consulting garantujú profesionálnu implementáciu know how a využitie skúseností z oboch pracovných prostredí. Ich seniorita a unikátna profesionálna kombinácia je garanciou optimálnej implementácie metodológie jednotlivých služieb a poznania relevantných procesov v rôznych sektoroch trhu na lokálnej a medzinárodnej úrovni. Dlhodobým cieľom spoločnosti je ponúkať komplexné portfólio navzájom synergicky prepojených poradenských služieb.
Medzi základné princípy spoločnosti patrí čo najvyššia kvalita poskytovaných služieb založená predovšetkým na profesionálnom prístupe, orientácia na klienta vychádzajúca z hĺbkového poznania prostredia, maximálna diskrétnosť v rámci poskytovaných služieb a snaha o dlhodobé partnerstvo s klientmi.
Počet zamestnancov
10-19 zamestnancov