Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Research Consultant / Headhunter
MenkynaPartners Management Consulting, s.r.o.
- Miesto práce: Bratislava, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
- Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 1 250 EUR/mesiacFinálna mzda je predmetom partnerskej diskusie a odvíja sa od tvojich skúseností.
- Druh pracovného pomeru: plný úväzok, skrátený úväzok, na dohodu (brigády)
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Hľadáme do našej Menkyna & Partners rodiny nového parťáka/parťáčku na pozíciu Research Consultanta. Pýtate sa, čo to znamená? Táto rola je v rámci Executive Search procesu kľúčová z pohľadu identifikácie vhodných kandidátov z managerskych úrovní, s ktorými ako prvý zástupca za našu firmu komunikuje. Spolupracuje s projektovým manažérom na obsadzovaní rôznorodých pracovných pozícií pre medzinárodných aj slovenských klientov. Počas rešeršnej fázy mapuje trh, vhodné zdroje, identifikuje vhodných kandidátov a následne aktívne oslovuje „ulovených“ kandidátov. Research Consultant pracuje a komunikuje so svojimi kandidátmi, motivuje ich k hlbším diskusiám o kariére a potenciálne vhodných kariérnych príležitostiach. Participuje tiež na príprave personálnych profilov pre klientov.
Zamestnanecké výhody, benefity
Čo u nás nájdeš:
Okrem práce v stabilnej líderskej spoločnosti Ti ponúkame aj:
- Fixný plat od 1.250,- EUR (brutto) + variabilná zložka – finálna mzda je predmetom partnerskej diskusie a odvíja sa od tvojich skúseností,
- Kompaktný tím, priateľskú atmosféru a veľmi dobré medziľudské vzťahy na pracovisku
- Možnosť práce z kancelárie aj z domu, možnosť práce aj na čiastočný úväzok
- Flexibilný pracovný čas
- Sick days, dovolenka nad rámec Zákonníka práce
- Príspevok na stravné plne hradený zamestnávateľom
Čo získaš:
- Neskutočný prehľad na trhu, znalosť a prostredie organizácií a ich fungovanie
- Kontakt so zaujímavými ľuďmi a možnosť budovať si s nimi vzťahy
- Lepšie poznanie motívov správania sa ľudí
- Možnosť spolupráce s poprednými odborníkmi. Priestor pre osobný, profesionálny a kariérny rast
- Participáciu na projektoch pre top slovenské a medzinárodné spoločnosti
Okrem práce v stabilnej líderskej spoločnosti Ti ponúkame aj:
- Fixný plat od 1.250,- EUR (brutto) + variabilná zložka – finálna mzda je predmetom partnerskej diskusie a odvíja sa od tvojich skúseností,
- Kompaktný tím, priateľskú atmosféru a veľmi dobré medziľudské vzťahy na pracovisku
- Možnosť práce z kancelárie aj z domu, možnosť práce aj na čiastočný úväzok
- Flexibilný pracovný čas
- Sick days, dovolenka nad rámec Zákonníka práce
- Príspevok na stravné plne hradený zamestnávateľom
Čo získaš:
- Neskutočný prehľad na trhu, znalosť a prostredie organizácií a ich fungovanie
- Kontakt so zaujímavými ľuďmi a možnosť budovať si s nimi vzťahy
- Lepšie poznanie motívov správania sa ľudí
- Možnosť spolupráce s poprednými odborníkmi. Priestor pre osobný, profesionálny a kariérny rast
- Participáciu na projektoch pre top slovenské a medzinárodné spoločnosti
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Poradenstvo a konzultačné činnosti v oblasti riadenia firiem
Pozíciu obsadzujeme do nášho interného tímu.
Pozíciu obsadzujeme do nášho interného tímu.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Pre koho je táto pozícia ako stvorená:
Pre študenta či absolventa VŠ so záujmom o HR sféru. Ideálne, ak máš 1-2 ročné skúsenosti s komunikáciou so zákazníkmi/klientmi, alebo s aktívnym vyhľadávaním informácií (nielen administratívneho typu). Skúsenosti v HR oblasti sú výhodou, nie sú nevyhnutné.
Do nášho tímu pasujú dynamickí, flexibilní a iniciatívni ľudia s výbornými komunikačnými zručnosťami a s pozitívnym postojom k tímovej práci a so záujmom na sebe neustále pracovať.
Aktívna znalosť anglického jazyka je podmienkou, ostatné jazyky sú výhodou (najmä nemecký jazyk).
Pre študenta či absolventa VŠ so záujmom o HR sféru. Ideálne, ak máš 1-2 ročné skúsenosti s komunikáciou so zákazníkmi/klientmi, alebo s aktívnym vyhľadávaním informácií (nielen administratívneho typu). Skúsenosti v HR oblasti sú výhodou, nie sú nevyhnutné.
Do nášho tímu pasujú dynamickí, flexibilní a iniciatívni ľudia s výbornými komunikačnými zručnosťami a s pozitívnym postojom k tímovej práci a so záujmom na sebe neustále pracovať.
Aktívna znalosť anglického jazyka je podmienkou, ostatné jazyky sú výhodou (najmä nemecký jazyk).
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Spoločnosť MenkynaPartners Management Consulting vznikla s víziou budovať spoločnosť s vertikálne integrovaným portfóliom poradenských služieb, dosahovať najlepšie hodnotenie od klientov a lídersky ovplyvňovať región Strednej a Východnej Európy.
Svojim klientom ponúka unikátnu kombináciu profesionálnej manažérskej skúsenosti s dlhodobou poradenskou skúsenosťou partnerov a senior konzultantov. Partneri spoločnosti MenkynaPartners Management Consulting garantujú profesionálnu implementáciu know how a využitie skúseností z oboch pracovných prostredí. Ich seniorita a unikátna profesionálna kombinácia je garanciou optimálnej implementácie metodológie jednotlivých služieb a poznania relevantných procesov v rôznych sektoroch trhu na lokálnej a medzinárodnej úrovni. Dlhodobým cieľom spoločnosti je ponúkať komplexné portfólio navzájom synergicky prepojených poradenských služieb.
Medzi základné princípy spoločnosti patrí čo najvyššia kvalita poskytovaných služieb založená predovšetkým na profesionálnom prístupe, orientácia na klienta vychádzajúca z hĺbkového poznania prostredia, maximálna diskrétnosť v rámci poskytovaných služieb a snaha o dlhodobé partnerstvo s klientmi.
Svojim klientom ponúka unikátnu kombináciu profesionálnej manažérskej skúsenosti s dlhodobou poradenskou skúsenosťou partnerov a senior konzultantov. Partneri spoločnosti MenkynaPartners Management Consulting garantujú profesionálnu implementáciu know how a využitie skúseností z oboch pracovných prostredí. Ich seniorita a unikátna profesionálna kombinácia je garanciou optimálnej implementácie metodológie jednotlivých služieb a poznania relevantných procesov v rôznych sektoroch trhu na lokálnej a medzinárodnej úrovni. Dlhodobým cieľom spoločnosti je ponúkať komplexné portfólio navzájom synergicky prepojených poradenských služieb.
Medzi základné princípy spoločnosti patrí čo najvyššia kvalita poskytovaných služieb založená predovšetkým na profesionálnom prístupe, orientácia na klienta vychádzajúca z hĺbkového poznania prostredia, maximálna diskrétnosť v rámci poskytovaných služieb a snaha o dlhodobé partnerstvo s klientmi.
Počet zamestnancov
10-19 zamestnancov