Office asistent/Recepčná/-ý
MAXIMA POINT, s.r.o. - personálne poradenstvo
- Miesto práce: Galvaniho, Bratislava
- Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: Od 1 300 EUR/mesiachorná hranica mzdy je aktuálna pre živnosť + veľa iných benefitov
- Termín nástupu: 1.4.2023
- Druh pracovného pomeru: plný úväzok, živnosť
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Zodpovedný(-á) za:
- agendu pošty + kuriér
- spracovanie pošty, archivácia zložiek
- komunikácia so správcom budovy v prípade hlásenia porúch
- rezervácia hotelov, reštaurácií a letenie (v prípade potreby)
- objednávanie potrebných vecí cez spolupracujúcu agentúru (vizitky. pečiatky, obálky, manuály ...)
- rezervácia a príprava zasadacích miestností
- mailová, telefonikácia komunikácia so zákazníkmi
- administrácia kancelárskych potrieb a občerstvení
- administráciu skartovania dokumentov,
- administratíva dokumentácie,
- archív (externý a interný)
- organizácia jednotlivých procesov na oddelení
- objednávanie kancelárskych potrieb a občerstvení
- drobné kancelárske práce súvisiace so správou recepcie. (denne)
- agendu pošty + kuriér
- spracovanie pošty, archivácia zložiek
- komunikácia so správcom budovy v prípade hlásenia porúch
- rezervácia hotelov, reštaurácií a letenie (v prípade potreby)
- objednávanie potrebných vecí cez spolupracujúcu agentúru (vizitky. pečiatky, obálky, manuály ...)
- rezervácia a príprava zasadacích miestností
- mailová, telefonikácia komunikácia so zákazníkmi
- administrácia kancelárskych potrieb a občerstvení
- administráciu skartovania dokumentov,
- administratíva dokumentácie,
- archív (externý a interný)
- organizácia jednotlivých procesov na oddelení
- objednávanie kancelárskych potrieb a občerstvení
- drobné kancelárske práce súvisiace so správou recepcie. (denne)
Zamestnanecké výhody, benefity
- práca v stabilnej spoločnosti s tradíciou
- možnosť vzdelávania a profesionálneho rastu
- možnosť vzdelávania a profesionálneho rastu
Informácie o výberovom konaní
V prípade Vášho záujmu o tuto pozíciu nám prosím zašlite:
• profesný životopis v SLOVENSKOM jazyku
• do predmetu správy uvádzajte názov PRACOVNEJ POZÍCIE, na ktorú reagujete.
• • • Vaše žiadosti zasielajte prosím priamo na náš e-mail: [email protected]
• Zaslaním Vášho životopisu dávate súčasne súhlas so spracovaním, správou a archiváciou Vašich osobných údajov uvedených v životopise, v zmysle zákona č.18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov pre účely evidencie uchádzačov a pre účely ďalšieho spracovania a to až do odvolania písomnou formou.
• profesný životopis v SLOVENSKOM jazyku
• do predmetu správy uvádzajte názov PRACOVNEJ POZÍCIE, na ktorú reagujete.
• • • Vaše žiadosti zasielajte prosím priamo na náš e-mail: [email protected]
• Zaslaním Vášho životopisu dávate súčasne súhlas so spracovaním, správou a archiváciou Vašich osobných údajov uvedených v životopise, v zmysle zákona č.18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov pre účely evidencie uchádzačov a pre účely ďalšieho spracovania a to až do odvolania písomnou formou.
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Finančné poradenstvo, sprostredkovanie finančných služieb a poistenia
Naším klientom je spoločnosť pôsobiaca v oblasti finančníctva (leasing a poisťovníctvo)
Naším klientom je spoločnosť pôsobiaca v oblasti finančníctva (leasing a poisťovníctvo)
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Vodičský preukaz
B
Prax na pozícii/v oblasti
3
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- SŠ/VŠ vzdelanie
- znalost práce s PC (MS Office)
- znalosť anlického jazyka na úrovni mierne pokročilý - B1
- prax v administratíve a samostatnosť podmienkou
- proaktívny prístup k práci + zmysel pre organizovanie a poriadok, systém práce a procesov
- prax na podobnej pozícii výhodou
- komunikatívnosť, ústretovosť voči kolegom aj nadriadeným
- zodpovednosť, precíznosť, odolnosť voči stresu
- organizačné schopnosti,
- flexibilita, schopnosť sa orientovať v každej pracovnej administratívnej práci.
- ideálna kandidátka/kandidát by bol niekto na živnosť
- znalost práce s PC (MS Office)
- znalosť anlického jazyka na úrovni mierne pokročilý - B1
- prax v administratíve a samostatnosť podmienkou
- proaktívny prístup k práci + zmysel pre organizovanie a poriadok, systém práce a procesov
- prax na podobnej pozícii výhodou
- komunikatívnosť, ústretovosť voči kolegom aj nadriadeným
- zodpovednosť, precíznosť, odolnosť voči stresu
- organizačné schopnosti,
- flexibilita, schopnosť sa orientovať v každej pracovnej administratívnej práci.
- ideálna kandidátka/kandidát by bol niekto na živnosť
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
MAXIMA Point - personálne poradenstvo. Od roku 2002 pre našich klientov poskytujeme personálne poradenstvo pri vyhľadávaní a výbere pracovníkov pre pozície stredného a vyššieho managementu.
Vďaka viac ako 20 ročným skúsenostiam sa výborne orientujeme na pracovnom trhu a neustále sledujeme zmeny a nové trendy na trhu práce. Sme schopní rýchlo reagovať na nové požiadavky klientov ale aj uchádzačov.
Našou snahou je ponúknuť čo najlepšie pracovné príležitosti kandidátom a zabezpečiť skutočne profesionálne služby našim klientom.
Bližšie informácie o spoločnosti na: www.maximapoint.sk.
Vďaka viac ako 20 ročným skúsenostiam sa výborne orientujeme na pracovnom trhu a neustále sledujeme zmeny a nové trendy na trhu práce. Sme schopní rýchlo reagovať na nové požiadavky klientov ale aj uchádzačov.
Našou snahou je ponúknuť čo najlepšie pracovné príležitosti kandidátom a zabezpečiť skutočne profesionálne služby našim klientom.
Bližšie informácie o spoločnosti na: www.maximapoint.sk.
Počet zamestnancov
5-9 zamestnancov