Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Špecialista komunikácie
Matching s.r.o.
- Miesto práce: Bratislava, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
- Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 1 800 EUR/mesiac
- Druh pracovného pomeru: plný úväzok
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Pre nášho klienta, spoločnosť pôsobiacu v oblasti služieb a poskytovania benefitov pre zamestnancov, hľadáme nového kolegu do marketingového tímu. Ide o pozíciu, v ktorej sa spája interná s externá komunikácia.
ČO ŤA NA POZÍCII ČAKÁ:
• Realizácia rôznych kampaní (v spolupráci s reklamnou agentúrou a inými oddeleniami (na základe schválených plánov, dohľad nad dátumami spustení, realizáciou media-mixov, prípravou databáz)
• Interná komunikácia – správa intranetu a pridávanie príspevkov, celkový manažment internej komunikácie v spolupráci s ostatnými oddeleniami a organizácia aktivít internej komunikácie a angažovanosti
• Redigovanie notifikácií, komunikačných textov, odpovedí novinárom, tvorba obsahu
• Tvorba prezentácií o produktoch
• Dohľad nad personalizáciou interných firemných priestorov (logá, plagáty, potlače)
• Sociálne siete: správa profilov a publikácií na Facebook, Linkedin, Youtube–kanáli, Google + publikovanie príspevkov, sledovanie aktivity fanúšikov, sledovanie spustených kampaní, krízová komunikácia
• Reklamné predmety – návrh reklamných predmetov, analýza potrieb obchodných oddelení, objednávanie, naskladňovanie, prerozdelenie a distribúcia reklamných predmetov
• Newslettre: databázy, komunikácia s dodávateľmi, manažment procesu
• Spolupodieľanie sa na aktivitách CSR (dohľad nad projektami, partnermi)
• Spolupráca s ostatnými oddeleniami
KOHO HĽADÁME ?
• Máš aspoń 3 roky skúsenosti v oblasti internej a externej komunikácie
• Sú Ti blízke sociálne siete a ich správa
• Máš rád/a tvorbu obsahu a písanie
• Si kreatívny/a, samostatný/á ale máš aj rád/a prácu v tíme
• Vieš si dobre organizovať čas a priority
• Rád/a sa učíš a skúšaš nové veci a aplikuješ nové poznatky aj do praxe
• Hovoríš dobre po anglicky a si aspoň začiatočník vo francúzskom jazyku a máš chuť sa v ňom zdokonaľovať - bude to pre Teba prospešné pri komunikácii s materskou spoločnosťou vo Francúzku
ČO ŤA NA POZÍCII ČAKÁ:
• Realizácia rôznych kampaní (v spolupráci s reklamnou agentúrou a inými oddeleniami (na základe schválených plánov, dohľad nad dátumami spustení, realizáciou media-mixov, prípravou databáz)
• Interná komunikácia – správa intranetu a pridávanie príspevkov, celkový manažment internej komunikácie v spolupráci s ostatnými oddeleniami a organizácia aktivít internej komunikácie a angažovanosti
• Redigovanie notifikácií, komunikačných textov, odpovedí novinárom, tvorba obsahu
• Tvorba prezentácií o produktoch
• Dohľad nad personalizáciou interných firemných priestorov (logá, plagáty, potlače)
• Sociálne siete: správa profilov a publikácií na Facebook, Linkedin, Youtube–kanáli, Google + publikovanie príspevkov, sledovanie aktivity fanúšikov, sledovanie spustených kampaní, krízová komunikácia
• Reklamné predmety – návrh reklamných predmetov, analýza potrieb obchodných oddelení, objednávanie, naskladňovanie, prerozdelenie a distribúcia reklamných predmetov
• Newslettre: databázy, komunikácia s dodávateľmi, manažment procesu
• Spolupodieľanie sa na aktivitách CSR (dohľad nad projektami, partnermi)
• Spolupráca s ostatnými oddeleniami
KOHO HĽADÁME ?
• Máš aspoń 3 roky skúsenosti v oblasti internej a externej komunikácie
• Sú Ti blízke sociálne siete a ich správa
• Máš rád/a tvorbu obsahu a písanie
• Si kreatívny/a, samostatný/á ale máš aj rád/a prácu v tíme
• Vieš si dobre organizovať čas a priority
• Rád/a sa učíš a skúšaš nové veci a aplikuješ nové poznatky aj do praxe
• Hovoríš dobre po anglicky a si aspoň začiatočník vo francúzskom jazyku a máš chuť sa v ňom zdokonaľovať - bude to pre Teba prospešné pri komunikácii s materskou spoločnosťou vo Francúzku
Zamestnanecké výhody, benefity
• Príspevok na stravu nad rámec zákona, hradený zamestnávateľom v plnej výške (aj počas dovolenky)
• 3 dni dovolenky navyše nad rámec zákona
• Príspevok na doplnkové dôchodkové poistenie (vo výške 6% zo základného platu)
• 13.plat a podiel na hospodárskom výsledku spoločnosti
• Rekreačný príspevok/poukaz aj pre novonastupujúcich zamestnancov (nárok po skúšobnej dobe)
• Cafeteria
• Vzdelávacie programy a ďalšie zaujímavé benefity
• Príjemné pracovné prostredie, od 10/2022 v úplne nových moderných kanceláriách
• Hybridný pracovný čas po 6 mesiacoch od nástupu: 3 dni office, 2 dni home office
• 3 dni dovolenky navyše nad rámec zákona
• Príspevok na doplnkové dôchodkové poistenie (vo výške 6% zo základného platu)
• 13.plat a podiel na hospodárskom výsledku spoločnosti
• Rekreačný príspevok/poukaz aj pre novonastupujúcich zamestnancov (nárok po skúšobnej dobe)
• Cafeteria
• Vzdelávacie programy a ďalšie zaujímavé benefity
• Príjemné pracovné prostredie, od 10/2022 v úplne nových moderných kanceláriách
• Hybridný pracovný čas po 6 mesiacoch od nástupu: 3 dni office, 2 dni home office
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Iné neuvedené oblasti
Našim klientom je spoločnosť pôsobiaca v oblasti služieb a poskytovania benefitov pre zamestnancov
Našim klientom je spoločnosť pôsobiaca v oblasti služieb a poskytovania benefitov pre zamestnancov
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1) a Francúzsky jazyk - Začiatočník (A2)
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Matching je personálno – poradenská spoločnosť, ktorá sa orientuje na služby v oblasti recruitmentu a headhuntingu. Pre spoločnosti sme partnerom pri vyhľadávaní a rozvíjaní zamestnancov. Pre uchádzačov sme mentorom ich úspešného uplatnenia na trhu práce a ďalšieho kariérneho napredovania.
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
Počet zamestnancov
2 zamestnanci