Práca SME SME.sk
Pridať inzerát

Asistent manažéra - práca s klientským portfóliom

Martin Bestvina s. r. o.

Informácie o pracovnom mieste

  • Miesto práce: Trnava
  • Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 900 - 2 500 EUR/mesiacZávisí od skúseností a zaradenia. Fixná + variabilná zložka odmeny, kvartálne bonusy.
  • Termín nástupu: 08.03.2021
  • Druh pracovného pomeru: plný úväzok, živnosť

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

- Na začiatok je prioritou účasť na školeniach a vzdelávacích procesoch kompletne zabezpečených zo strany spoločnosti - prejdete kompletným a profesionálnym zaškolením, takže predchádzajúce znalosti nie sú potrebné, ale sú výhodou.
- Stabilná a nenáročná práca v našej kancelárii.
- Navrhovanie komplexných riešení pre pridelených klientov
- Správa a starostlivosť o nových a hlavne existujúcich klientov
- Zodpovednosť za vedenie a koordináciu pridelených kampaní
- Účasť na poradách a online mítingoch.
- Telefonická a emailová komunikácia s novými a prioritne existujúcimi obchodnými partnermi a klientmi.
- Zostavovanie optimálneho riešenia pre klientov na základe poskytnutých informácií.
- Plánovanie a zvládnutie time-managmentu.
- Podávanie pravidelných reportov.
- Dodržiavanie vopred nastavených aktivít a pracovných úloh.
- Práca vo firemných kancelárskych priestoroch + možnosť home-office.

Zamestnanecké výhody, benefity

- Kariérny a osobnostný rast
- Atraktívne finančné ohodnotenie
- Kvartálne a ročné bonusy
- Stabilná a dlhodobá kariéra
- Istota práce aj počas korona krízy
- Možnosť home-office
- Inovatívne školenia a vzdelávanie na náklady spoločnosti
- Na základe odmeňovania skladajúceho sa z fixnej a variabilnej zložky máte istotu príjmu ale aj možnosť nadštandardného variabilného zárobku
- Možnosť zapojiť sa do manažérskeho rozvojového programu a po jeho absolvovaní obsadiť kľúčové riadiace pozície
- Silné zázemie medzinárodnej spoločnosti
- Flexibilná pracovná doba + dni voľna navyše
- Reprezentatívne kancelárske priestory

Informácie o výberovom konaní

Pohovory sa konajú osobne v Bratislave a Trnave, alebo v prípade potreby (kvôli súčasnej situácii formou online).
Môžete nás kontaktovať telefonicky alebo emailovo spolu s priloženým CV.
Pohovory prebiehajú vždy v dvoch kolách.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Jazykové znalosti

Slovenský jazyk - Expert (C2)

Ostatné znalosti

Microsoft Word - základy
Microsoft Excel - základy
Microsoft PowerPoint - základy
E-mail - pokročilý
Internet - pokročilý
Práca s počítačom - pokročilý
Facebook - základy
Instagram - základy
Komunikačné schopnosti - pokročilý
Obchodná komunikácia - základy

Vodičský preukaz

B

Počet rokov praxe

Prax s prácou v obchode, práca s klientmi, telekomunikácie, bankovníctvo sú výhodou

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- Kvalitné vyjadrovanie a komunikácia smerom k obchodným partnerom a klientom.
- Zameranie na výkon s plnením stanovených cieľov.
- Ambicióznosť, otvorenosť výzvam, osobnostnému rastu a vzdelávaniu.
- Flexibilita, vytrvalosť a ochota učiť sa.
- Komunikatívny a schopný tímovej spolupráce.
- Schopný samostatne riešiť problémy.
- Morálne vystupovanie a zmysel pre osobnú zodpovednosť.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Spoločnosť spolupracuje na základe mandátnej zmluvy so spoločnosťou Allianz Slovenská poisťovňa, a.s..
Jej hlavnou úlohou je vyhľadávanie vhodných kandidátov na manažérske pozície s kompletným etablovaním a začlenením do štruktúry.

Adresa spoločnosti

Martin Bestvina s.r.o.
Paulínska 17, Allianz SP
91701 Trnava