Práca SME SME.sk
Pridať inzerát

Office Manager

MAIND, s.r.o.

Informácie o pracovnom mieste

  • Miesto práce: Galvaniho, Bratislava, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
  • Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 1 200 EUR/mesiacMzda je dohodnutá v závislosti od skúseností vybraného uchádzača.
  • Termín nástupu: ASAP
  • Druh pracovného pomeru: plný úväzok

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Koho hľadáme?

V MAIND prikladáme office manažérovi alebo manažérke veľkú dôležitosť, pretože práve vďaka ich, na oko “neviditeľným”, úlohám naša firma funguje tak, ako má. Aby sa to dialo automaticky a s ľahkosťou, je to rola pre ľudí, ktorí majú schopnosť myslieť na každý detail v pláne a ich zadosťučinením je organizovanosť. Nesmú chýbať ani soft skills, pretože komunikácia je pri manažérskej práci palivom pre ostatných.

Často budeš našou pomocnou rukou napríklad aj pri nákupe spotrebného tovaru, vedení pošty alebo keď je treba riešiť “vybavovačky”.


Ako bude vyzerať tvoj deň?

Nebudeš v tom sám/sama. Budeš plniť úlohy podľa zadania od nadriadených. V tvojich rukách bude najmä administratíva, ku ktorej patrí aj vedenie objednávok, dodávateľských a odberateľských zmlúv, akceptácia diel a fakturácie. Popri ostatných veciach treba sledovať aj výkazy prác zamestnancov, kontrolovať výkazy odpracovaného času a spracovávať dochádzku. Na každodennej báze budeš dohliadať aj na prichádzajúcu a odchádzajúcu poštu spoločnosti, v čom si čoskoro nájdeš systém.


Iné úlohy, za ktoré budeš zodpovedný/á

Spolupráca s účtovným oddelením pri príprave podkladov na fakturáciu a mesačného stavu faktúr od kontraktorov
Administrácia prístupov pracovníkov a support pre interný systém (TAS)
Poskytovanie podpory obchodnému tímu pri príprave dokumentov pre obchodné súťaže, obchodné ponuky a podporné zmluvy
Reportovanie na pravidelnej báze v rámci firmy a pre zákazníkov
Evidencia údajov o pridelenom firemnom majetku
Asistencia pri spracovaní záverečnej dokumentácii a pri ukončovaní úspešných projektov
Poskytovanie administratívnej podpory potrebnej na vedenie spoločnosti
Spolupráca pri spracovaní zmenových požiadaviek

Zamestnanecké výhody, benefity

Work-life balance
Nie je to len o práci. Aj keď ju budeš milovať, nečakáme, že si k dispozícii 24/7.

Teambuildingy
Organizujeme naozaj veľa podujatí a vždy vymyslíme niečo záživné. Sľubujeme!

Multisportka
Ak sa ti nechce cvičiť, tvoja plne hradená Multisport karta má partnerstvo aj s wellnessmi.

Dovolenka
Okrem normálnej dovolenky u nás dostaneš po čase aj dni voľna navyše. Len tak.

Darčeky
Každý ich miluje. Ak zotrváš, výročný darček za roky v Maind čaká aj na teba. Máš sa na čo tešiť.

Firemný merch
Rôzne drobnosti, ale aj oblečenie, v ktorom budeš kráčať hrdo. Srandujeme, ale na teambuilding dobré.

Kurzy a certifikáty
Vzdelávať sa budeš na náš účet. Budeme ťa podporovať v tom, v čom sa chceš rozvíjať.

Životné poistenie
Nie všetko sa dá naplánovať, veď vieš. Preto máš u nás životné a úrazové poistenie. A dávaj si pozor!

Informácie o výberovom konaní

V prípade, ak Ťa naša ponuka zaujala, pošli nám svoj životopis čím skôr na [email protected] Budeme sa tešiť na stretnutie s Tebou.

Predpokladaný termín ukončenia výberového konania

15.2.2023 (ostáva ešte 7 dní)

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

ekonomické

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)

Ostatné znalosti

Microsoft Office - Pokročilý

Vodičský preukaz

B

Prax na pozícii/v oblasti

administratíva

Počet rokov praxe

2

Osobnostné predpoklady a zručnosti

2-ročná skúsenosť na podobnej pozícii
Samostatnosť, zodpovednosť, spoľahlivosť
Schopnosť dobrej organizácie práce
Zmysel pre detail
Komunikačné a sociálne zručnosti
Flexibilita pri plnení úloh podľa meniacich sa priorít

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

MAIND je slovenská konzultačná spoločnosť, ktorá sa od roku 2005 systematicky venuje primárne oblasti spracovania štruktúrovaných a neštruktúrovaných dát. Našim klientom ponúkame expertízu v oblastiach ako sú Data Warehouse, Business Intelligence, Reporting, Master Data Management, Operational Datastore a Enterprise Application Integration.
Medzi našich klientov sa radia popredné spoločnosti v oblasti bankovníctva, poisťovníctva, telekomunikácií a retail nie len na Slovensku, ale aj v Rakúsku a Českej republike.
Narastajúci objem údajov si vyžaduje nové prístupy v ich spracovaní, a preto sa intenzívne venujeme aj technológiám Big Data a ich reálnemu využitiu v praxi.
Naše služby zahŕňajú projekty na kľúč, poskytovanie expertných služieb, komplexnú správu a podporu BI prostredia klientov, a v neposlednom rade BI as a Service spolu s vývojom a prevádzkou aplikácií na našej infraštruktúre.

Počet zamestnancov

50-99 zamestnancov

Kontakt

Kontaktná osoba: Vanda Gabajová
E-mail: poslať životopis