Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Administratívny pracovník/pracovníčka na oddelení dostupného bývania
Magistrát hlavného mesta SR Bratislavy
- Miesto práce: Lazaretská 12, Bratislava
- Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 1 100 EUR/mesiac1 100 EUR/mes. + osobný príplatok 100 EUR/mes.
- Termín nástupu: Dohodou
- Druh pracovného pomeru: plný úväzok
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- Poskytuje administratívnu podporu vedúcej/vedúcemu oddelenia dostupného bývania a ľudí bez domova (ďalej „oddelenie“) a zamestnancov/kýň oddelenia.
- Podieľa sa na chode oddelenia a nastavovaní jeho strategických priorít.
- Organizačne zabezpečuje pracovné porady a stretnutia oddelenia vrátane technickej podpory online stretnutí, rezervácie miestností na stretnutia a zápisy zo stretnutí.
- Podporuje agendu a tím oddelenia pri spracúvaní zmlúv, objednávok a faktúr a vedie evidencie o týchto procesoch.
- Spoluzodpovedá za správu registratúry, interných predpisov a noriem na úrovni oddelenia.
- Zabezpečuje archiváciu dokumentov.
- Komunikuje s dotknutými útvarmi magistrátu hlavného mesta.
- Komunikuje s neverejnými poskytovateľmi sociálnych služieb krízovej intervencie a mimovládnymi organizáciami venujúcimi sa pomoci ľuďom bez domova.
- Podieľa sa na administrácii pravidelného príspevku na prevádzku neverejných poskytovateľov sociálnych služieb pre ľudí bez domova a komunikuje v tejto veci s danými subjektami.
- Realizuje zadania a zapojenie do projektov na základe požiadavky vedúcej oddelenia,
- Podieľa sa na vytváraní funkčných komunikačných a administratívnych procesov oddelenia.
Zamestnanecké výhody, benefity
- Práca v rozvíjajúcom sa novom oddelení
- Možnosť podieľať sa na novej agende ukončovania a prevencie bezdomovectva
- Možnosť podieľať sa na zlepšovaní sociálnej situácie obyvateľov Bratislavy
- Priateľský kolektív a partnerský prístup
- Možnosť dlhodobej spolupráce a rastu
- Pravidelné zahraničné cesty s cieľom výmeny skúseností
- Plná podpora zo strany sekcie sociálnych vecí a vedenia hlavného mesta SR Bratislava
- Možnosť priznania peňažných benefitov: osobné príplatky a odmeny, príspevok do DDS 2 – 3 %
Ďalšie benefity:
Informácie o výberovom konaní
Zoznam požadovaných dokladov a materiálov:
1. Žiadosť o zaradenie do výberového konania
2. Motivačný list
3. Životopis
4. Fotokópia dokladu o dosiahnutí vzdelania
5. Údaje potrebné na vyžiadanie výpisu z registra trestov podľa zákona 330/2007 Z. z. o registri trestov a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
Poznámka:
Na osobné stretnutie si vyhradzujeme právo pozvať len vybraných kandidátov.
Žiadosť spolu s požadovanými dokladmi a materiálmi doručte elektronicky najneskôr do 06.04.2023
Zverejnené dňa 02.03.2023
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Ostatné znalosti
Personalistika - Základy
Microsoft Windows - Pokročilý
Microsoft Windows - Pokročilý
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- Ukončené min. stredoškolské vzdelanie – vzdelanie so sociálnym zameraním výhodou.
- Skúsenosti z neziskového, či sociálneho sektora výhodou
- Skúsenosti s administratívou a asistentskou prácou výhodou
- Anglický jazyk – Mierne pokročilý (B1)
- Personalistika – Základy
- Microsoft Windows - Pokročilý
- Spoľahlivosť, zodpovednosť a samostatnosť
- Odolnosť voči stresu
- Tímový hráč/ka
- Schopnosť riešiť problémové situácie
- Chuť učiť sa nové veci
- Chuť byť súčasťou zmeny
- Záujem o sociálnu problematiku.
- Skúsenosti s pracovnou, dobrovoľníckou činnosťou, či inou praxou v oblasti pomoci ľuďom bez domova sú výhodou.
- Skúsenosti s administratívnou agendou v oblasti verejnej správy výhodou.
- Bezúhonnosť.
- Ovládanie PC na používateľskej úrovni. Schopnosť pracovať s online zdieľaným súborovým systémom.
- Ovládanie minimálne jedného cudzieho jazyka na komunikatívnej úrovni.
- Komunikatívnosť, samostatnosť, spoľahlivosť, precíznosť, flexibilita, odolnosť proti stresu, organizačné a riadiace schopnosti, koncepčné a analytické myslenie.
Osobnostné predpoklady:
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Verejná správa - samospráva
Počet zamestnancov
500-999 zamestnancov