Práca SME SME.sk
Pridať inzerát

Projektový manažér ekonomických a administratívnych činností na Oddelení parkovania

Magistrát hlavného mesta SR Bratislavy

Informácie o pracovnom mieste

  • Miesto práce: Bratislava
  • Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 2 000 EUR/mesiacod 2 000 Eur, konečná výška platu závisí od skúseností a znalostí kandidáta
  • Termín nástupu: dohodou
  • Druh pracovného pomeru: plný úväzok

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

  • Stanovenie strategických a operatívnych cieľov v spolupráci s vedúcim oddelenia parkovania z finančno-ekonomického pohľadu.
  • Participácia pri zostavení finančného rozpočtu a dohľad nad míňaním finančných prostriedkov v spolupráci s vedúcim oddelenia a vedúcimi referátov oddelenia parkovania.
  • Podpora z hľadiska rozpočtu pri zabezpečovaní kompletnej implementácie parkovacej politiky na území mesta Bratislava a činností s tým súvisiacich.
  • Podieľanie sa na riadení a koordinácii činností oddelenia.
  • Vykonávanie náročnej a odbornej práce pri operatívnom vedení oddelenia parkovania. Zastupovanie vedúceho oddelenia v plnom rozsahu kompetencií.

Zamestnanecké výhody, benefity

  • Možnosť priznania peňažných benefitov: osobné príplatky a odmeny, príspevok do DDS 2 – 3 %
  • Možnosť profesijného a odborného rastu.
  • Ďalšie benefity:
    • pružný pracovný čas
    • 2 dni v kalendárnom roku na regeneráciu pracovnej sily
    • sociálna politika - príspevok na dopravu, príspevok na stravovanie, sociálna výpomoc
    • možnosť bezplatného vstupu do vybraných mestských inštitúcií

    Informácie o výberovom konaní

    Zoznam požadovaných dokladov a materiálov:

  • Žiadosť o zaradenie do výberového konania.
  • Životopis.
  • Fotokópia dokladu o dosiahnutí vzdelania.
  • Údaje potrebné na vyžiadanie výpisu z registra trestov podľa zákona 330/2007 Z. z. o registri trestov a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
  • Poznámka:

    Na osobné stretnutie si vyhradzujeme právo pozvať len vybraných kandidátov.

    Žiadosti spolu s profesijným životopisom doručte elektronicky najneskôr do 13.10.2022.

    Inzerát zverejnený dňa: 29.9.2022.


    Požiadavky na zamestnanca

    Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

    vysokoškolské II. stupňa
    vysokoškolské III. stupňa

    Počet rokov praxe

    3

    Osobnostné predpoklady a zručnosti

  • Vysokoškolské vzdelanie II. stupňa
  • Odborná prax min. 3 roky, prax vo verejnej správe výhodou.
  • Znalosť a orientácia v príslušných právnych predpisoch a súvisiacej legislatívy
  • Znalosť a skúsenosti v oblasti práce v samospráve výhodou.
  • Bezúhonnosť.
  • Znalosť práce s počítačom: MS Office,
  • Analytické schopnosti, schopnosť rýchlo pochopiť novú oblasť či tému; proaktívna komunikácia; zodpovednosť, asertivita, komunikatívnosť.
  • Inzerujúca spoločnosť

    Stručná charakteristika spoločnosti

    Verejná správa - samospráva

    Počet zamestnancov

    500-999 zamestnancov