Práca SME SME.sk
Pridať inzerát

Rozpočtár /odborný referent oddelenia rozpočtovej politiky a revízie výdavkov

Magistrát hlavného mesta SR Bratislavy

Informácie o pracovnom mieste

  • Miesto práce: Primaciálne námestie 1, Bratislava
  • Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 1 600 EUR/mesiacod 1 600 EUR/mes. - v závislosti od odborných znalostí, pracovných skúseností a schopností je možné priznať aj osobný príplatok
  • Termín nástupu: Dohodou
  • Druh pracovného pomeru: plný úväzok

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

  • zostavovanie rozpočtu hlavného mesta SR Bratislavy a jeho zmien, vrátane jeho programov, podprogramov, prvkov a jednotlivých projektov,
  • realizáciu prípravy, koordinovanie a usmerňovanie prác v mestských organizáciách, útvaroch a oddeleniach magistrátu pri zostavovaní rozpočtov, spracovávanie jednotlivých návrhov rozpočtov, ich úpravy a prerokovania so zodpovednými pracovníkmi za rozpočet, komplexné zabezpečovanie agendy rozpočtu príjmov, finančných operácií, fondov
  • vypracovávanie podkladov do správ o vývoji rozpočtového hospodárenia hlavného mesta SR Bratislavy, vrátane vykonania rozborov za mestské organizácie, útvary a oddelenia k dosiahnutým výsledkom, vypracovávanie podkladov do informácií o rozpočtovom hospodárení,
  • metodické usmerňovanie mestských organizácií, poskytovanie konzultácií v súvislosti s rozpočtovým hospodárením v podmienkach hlavného mesta SR Bratislavy, preverovanie požiadaviek organizácií a oddelení pri tvorbe, úprave rozpočtu a financovaní,
  • vykonávanie zúčtovania a kontroly finančných vzťahov organizácií s rozpočtom hlavného mesta, zúčtovanie finančných vzťahov so štátnym rozpočtom
  • spracovávanie podkladov a údajov o rozpočtovom hospodárení mestských organizácií, útvarov a oddelení do záverečného účtu hlavného mesta SR Bratislavy vykonávanie ďalších prác, ktoré súvisia s dohodnutým druhom práce podľa pokynov vedúceho

Zamestnanecké výhody, benefity

  • Peňažné benefity: osobné príplatky a odmeny, príspevok do DDS 2 – 3 %
  • Možnosť profesijného a odborného rastu.
  • Ďalšie benefity:
    • pružný pracovný čas
    • 2 dni v kalendárnom roku na regeneráciu pracovnej sily
    • sociálna politika – príspevok na dopravu, príspevok na stravovanie, sociálna výpomoc
    • možnosť bezplatného vstupu do vybraných mestských inštitúcií

Informácie o výberovom konaní

Zoznam požadovaných dokladov a materiálov:

  • Žiadosť o zaradenie do výberového konania.
  • Životopis.
  • Motivačný list, ktorý zhrnie skúsenosti a úspechy uchádzača, aplikovateľné na tejto pozícii
  • Fotokópia dokladu o dosiahnutí vzdelania.
  • Údaje potrebné na vyžiadanie výpisu z registra trestov podľa zákona 330/2007 Z. z. o registri trestov a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
  • Poznámka:

    Na osobné stretnutie si vyhradzujeme právo pozvať iba vybraných uchádzačov. 

    Žiadosti spolu s profesijným životopisom doručte elektronicky najneskôr do 31.7.2022.

    Požiadavky na zamestnanca

    Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

    vysokoškolské II. stupňa
    vysokoškolské III. stupňa

    Vzdelanie v odbore

    preferuje sa špecializácia v rozpočtovníctve

    Osobnostné predpoklady a zručnosti

  • Ekonomické vysokoškolské vzdelanie II. stupňa, preferuje sa špecializácia v rozpočtovníctve.
  • Znalosť a odborná prax v oblasti rozpočtovej politiky vítaná.
  • Prax vo verejnej správe /samospráve vítaná.
  • Pokročilá znalosť MS Word a Excel.
  • Bezúhonnosť.
  • Komunikatívnosť, samostatnosť, spoľahlivosť, precíznosť, flexibilita, odolnosť voči stresu, organizačné a riadiace schopnosti, koncepčné myslenie.
  • Inzerujúca spoločnosť

    Stručná charakteristika spoločnosti

    Verejná správa - samospráva

    Počet zamestnancov

    500-999 zamestnancov