Práca SME SME.sk
Pridať inzerát

Ekonóm /samostatný odborný referent/, Sekcia nájomného bývania

Magistrát hlavného mesta SR Bratislavy

Informácie o pracovnom mieste

  • Miesto práce: Primaciálne námestie 1, Bratislava
  • Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 1 200 EUR/mesiac1200 EUR/mes. - možnosť osobného príplatku v závislosti od odborných znalostí, pracovných skúseností a schopností
  • Termín nástupu: Dohodou
  • Druh pracovného pomeru: plný úväzok

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Komplexné zabezpečovanie správy nehnuteľného majetku na úseku ekonomickom za priamo spravované byty, spracovávanie podkladov pre dotácie do fondu prevádzky, opráv a údržby  v domoch so zmiešaným vlastníctvom, stanovovanie výšky úhrad, vykonávanie ročného vyúčtovania služieb spojených s užívaním bytov, ročné zúčtovanie tvorby a čerpanie fondu opráv a údržby.

Hlavné činnosti zamestnanca:

  • komplexné zabezpečovanie správy nehnuteľného majetku na úseku ekonomickom za priamo spravované byty,
  • odborná špecializovaná práca na úseku rozpočtovania a financovania úhrad do fondu opráv, údržby za nepredané byty jednotlivým správcom v súlade so zmluvou o výkone správy,
  • spracovávanie podkladov pre dotácie do fondu prevádzky, opráv a údržby v domoch so zmiešaným vlastníctvom, stanovovanie výšky úhrad, vykonávanie ročného vyúčtovania služieb spojených s užívaním bytov, ročné zúčtovanie tvorby a čerpania fondu opráv a údržby,
  • vykonávanie odbornej účtovníckej činnosti v spolupráci s finančným oddelením najmä na úseku evidencie úhrad nájomného za byty, spracovanie predpisov nájomného, resp. odovzdanie na právne vymáhanie,
  • vybavovanie sťažností občanov v nadväznosti na zabezpečovaný úsek činnosti,
  • agenda súvisiaca s prípravou objednávok a spracovanie dodávateľských faktúr
  • organizačne podlieha vedúcemu oddelenia správy bytov, plní ďalšie úlohy podľa pokynov vedúceho oddelenia.

Zamestnanecké výhody, benefity

  • Možnosť priznania peňažných benefitov: osobné príplatky a odmeny, príspevok do DDS 2 – 3 %
  • Možnosť profesijného a odborného rastu.
  • Ďalšie benefity:
    • pružný pracovný čas
    • 2 dni v kalendárnom roku na regeneráciu pracovnej sily
    • sociálna politika – príspevok na dopravu, príspevok na stravovanie, sociálna výpomoc možnosť bezplatného vstupu do vybraných mestských inštitúcií

Informácie o výberovom konaní

Zoznam požadovaných dokladov a materiálov:

  • Žiadosť o zaradenie do výberového konania /motivačný list.
  • Životopis.
  • Fotokópia dokladu o dosiahnutí vzdelania.
  • Údaje potrebné na vyžiadanie výpisu z registra trestov podľa zákona 330/2007 Z. z. o registri trestov a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
  • Poznámka:

    Na osobné stretnutie si vyhradzujeme právo pozvať len vybraných kandidátov.

    Žiadosť spolu s požadovanými dokladmi a materiálmi doručte elektronicky najneskôr do 2.11.2021.

    Požiadavky na zamestnanca

    Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

    vysokoškolské I. stupňa
    vysokoškolské II. stupňa
    vysokoškolské III. stupňa

    Vzdelanie v odbore

    ekonomické - výhodou

    Osobnostné predpoklady a zručnosti

    • Ukončené vysokoškolské vzdelanie I. stupňa, ekonomické vzdelanie výhodou
    • Prax so správou majetku výhodou
    • Výborné komunikačné schopnosti
    • Bezúhonnosť
    • Samostatnosť
    • Dobré znalosti práce s Microsoft Word a Microsoft Excel
    • Výhoda práce s programom DOMUS, NORIS
    • Spoľahlivosť, precíznosť, flexibilita, odolnosť proti stresu, koncepčné a analytické myslenie, schopnosť pracovať v tíme a priebežne dopĺňať vedomosti v oblasti aktualizácie platnej legislatívy, ako aj interných predpisov.

    Inzerujúca spoločnosť

    Stručná charakteristika spoločnosti

    Verejná správa - samospráva

    Počet zamestnancov

    500-999 zamestnancov