Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Administratívna pracovníčka/asistentka-sekretárka riaditeľa
M.E.R.G.E / Middle European Recycling Group Environment
- Miesto práce: Niklová 92601, Sereď
- Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 850 EUR/mesiacvýška mzdy bude dohodnutá a upresnená individuálne na pracovnom pohovore po vzájomnej dohode so zamestnávateľom a závisí od pracovných skúseností a kvalifikácie uchádzača
- Termín nástupu: ihneď, ASAP
- Druh pracovného pomeru: plný úväzok, živnosť
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
a) spracovanie personálnej a mzdovej agendy,
b) prihlasovanie a odhlasovanie zmien príslušným úradom a štátnym organizáciám (ako sú zdravotné poisťovne, sociálna poisťovňa a pod.),
c) práca s dochádzkovým systémom,
d) evidencia došlej a odoslanej pošty,
e) administratíva, sekretárske práce, výstupné listy, zápočtové listy, potvrdenia o príjme, evidencia a spracovanie PN,
f) spracovanie mesačných a ročných výkazov, spracovanie ročného zúčtovania dane,
g) objednávanie obedov pre zamestnancov a ich zúčtovanie,
h) objednávanie kancelárskych a čistiacich prostriedkov, spracovanie cenových ponúk a príslušných objednávok, výberové konania, preklady,
i) zabezpečiť poriadok na pracovisku, predovšetkým administratívnej budovy,
j) zabezpečenie starostlivosti o nehnuteľnosti určené zamestnávateľom a všetkých v jeho vlastníctve,
k) bežná agenda, nákupy, evidencia, inventúry, prehľady, štatistiky,
l) ostatné administratívne úkony podľa potreby,
m) ďalšie úlohy, podľa pokynov nadriadeného ..
b) prihlasovanie a odhlasovanie zmien príslušným úradom a štátnym organizáciám (ako sú zdravotné poisťovne, sociálna poisťovňa a pod.),
c) práca s dochádzkovým systémom,
d) evidencia došlej a odoslanej pošty,
e) administratíva, sekretárske práce, výstupné listy, zápočtové listy, potvrdenia o príjme, evidencia a spracovanie PN,
f) spracovanie mesačných a ročných výkazov, spracovanie ročného zúčtovania dane,
g) objednávanie obedov pre zamestnancov a ich zúčtovanie,
h) objednávanie kancelárskych a čistiacich prostriedkov, spracovanie cenových ponúk a príslušných objednávok, výberové konania, preklady,
i) zabezpečiť poriadok na pracovisku, predovšetkým administratívnej budovy,
j) zabezpečenie starostlivosti o nehnuteľnosti určené zamestnávateľom a všetkých v jeho vlastníctve,
k) bežná agenda, nákupy, evidencia, inventúry, prehľady, štatistiky,
l) ostatné administratívne úkony podľa potreby,
m) ďalšie úlohy, podľa pokynov nadriadeného ..
Zamestnanecké výhody, benefity
- práca v stabilnej spoločnosti
- školenia v odbornej oblasti
- školenia v odbornej oblasti
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Vzdelanie v odbore
obchod, priemysel, životné prostredie
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Ostatné znalosti
Mzdové účtovníctvo - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Prax na pozícii/v oblasti
mzdová agenda, príprava podkladov pre účtovné oddelenie, prihlasovanie, odhlasovanie zamestnancov
Počet rokov praxe
2
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- výhodou je znalosť mzdových predpisov a práca v programe Olymp
- samostatnosť, komunikatívnosť,
- ochota učiť sa nové veci
- lojalita k zamestnávateľovi
- samostatnosť, komunikatívnosť,
- ochota učiť sa nové veci
- lojalita k zamestnávateľovi
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
spoločnosť zaoberajúca sa zberom a recykláciou batérií a akumulátorov, výrobou neželezných kovov, olova a jeho výrobkov
Počet zamestnancov
10-19 zamestnancov