Mzdový účtovník_personalista (m/ž)_Most pri Bratislave
Lunys, s.r.o.
- Miesto práce: Most pri Bratislave
- Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 1 400 EUR/mesiac+ variabilná zložka mzdy. Základná mzda je minimálne platové ohodnotenie. Výsledné platové ohodnotenie závisí od skúseností.
- Termín nástupu: Ihneď
- Druh pracovného pomeru: plný úväzok
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Pracuješ v oblasti miezd a personalistiky? Rozumieš svojej práci a baví ťa? Do nášho HR tímu hľadáme novú posilu.
Za oblasť personálnej a mzdovej agendy budeš:
• Spracovávať komplexnú mzdovú agendu (výpočet miezd, dochádzka, nemocenské dávky, zrážky zo mzdy, ročného zúčtovanie preddavkov na daň, daňové bonusy, exekúcie ...);
• Spracovávať, evidovať a aktualizovať údaje zamestnancov v personálnom a mzdovom informačnom systéme spoločnosti;
• Spravovať dochádzkový systém;
• Komunikovať s poisťovňami a štátnymi inštitúciami (prihlášky, odhlášky, potvrdenia, ELDP a pod.);
• Pripravovať a spracovávať štatistiky a reporty v personálnej a mzdovej oblasti;
• Poskytovať personálne a mzdové poradenstvo pre zamestnancov spoločnosti
• Zabezpečovať výberový proces
• Spracovávať personálnu agendu spojenú so vznikom, priebehom/zmenou a skončením pracovného pomeru zamestnancov;
Budeš mať s kým konzultovať, s kým tvoriť, v prípade potreby budeš mať zástup a budeš zástupcom. Tvojou úlohou bude spracovanie miezd v kombinácii s participáciou na riešení personálnej agendy.
Rozširujeme tím, zavádzame nové procesy v práci s ľudskými zdrojmi, vylepšujeme a hľadáme ľudí, ktorí budú systém tvoriť a realizovať s nami.
Za oblasť personálnej a mzdovej agendy budeš:
• Spracovávať komplexnú mzdovú agendu (výpočet miezd, dochádzka, nemocenské dávky, zrážky zo mzdy, ročného zúčtovanie preddavkov na daň, daňové bonusy, exekúcie ...);
• Spracovávať, evidovať a aktualizovať údaje zamestnancov v personálnom a mzdovom informačnom systéme spoločnosti;
• Spravovať dochádzkový systém;
• Komunikovať s poisťovňami a štátnymi inštitúciami (prihlášky, odhlášky, potvrdenia, ELDP a pod.);
• Pripravovať a spracovávať štatistiky a reporty v personálnej a mzdovej oblasti;
• Poskytovať personálne a mzdové poradenstvo pre zamestnancov spoločnosti
• Zabezpečovať výberový proces
• Spracovávať personálnu agendu spojenú so vznikom, priebehom/zmenou a skončením pracovného pomeru zamestnancov;
Budeš mať s kým konzultovať, s kým tvoriť, v prípade potreby budeš mať zástup a budeš zástupcom. Tvojou úlohou bude spracovanie miezd v kombinácii s participáciou na riešení personálnej agendy.
Rozširujeme tím, zavádzame nové procesy v práci s ľudskými zdrojmi, vylepšujeme a hľadáme ľudí, ktorí budú systém tvoriť a realizovať s nami.
Zamestnanecké výhody, benefity
- služobný telefón používaný aj na súkromné účely
- príležitosť zamestnať sa v stabilnej firme, ktorá na trhu pôsobí už viac ako 25 rokov
- práca v priateľskom prostredí a príjemnom kolektíve
- nové moderné priestory
- firemná kultúra založená na vzájomnej úcte medzi kolegami a nadriadenými
- možnosť spoluvytvárať úspech a rozvoj spoločnosti a tým sa profesionálne rozvíjať
- priestor na sebarealizáciu
- možnosť nakupovať tovar v zamestnaneckých cenách v našich skladových prevádzkach
- príležitosť zamestnať sa v stabilnej firme, ktorá na trhu pôsobí už viac ako 25 rokov
- práca v priateľskom prostredí a príjemnom kolektíve
- nové moderné priestory
- firemná kultúra založená na vzájomnej úcte medzi kolegami a nadriadenými
- možnosť spoluvytvárať úspech a rozvoj spoločnosti a tým sa profesionálne rozvíjať
- priestor na sebarealizáciu
- možnosť nakupovať tovar v zamestnaneckých cenách v našich skladových prevádzkach
Informácie o výberovom konaní
V prípade, že Vás naša ponuka zaujala, pošlite nám Váš životopis a súhlas so spracovaním osobných údajov.
Vopred ďakujeme všetkým uchádzačom za zaslanie požadovaných dokladov a prejavený záujem pracovať v našej spoločnosti.
Všetky životopisy budú posúdené na základe zverejnených požiadaviek, avšak na osobný pohovor budeme pozývať len vybraných uchádzačov.
Vopred ďakujeme všetkým uchádzačom za zaslanie požadovaných dokladov a prejavený záujem pracovať v našej spoločnosti.
Všetky životopisy budú posúdené na základe zverejnených požiadaviek, avšak na osobný pohovor budeme pozývať len vybraných uchádzačov.
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Veľkoobchod
LUNYS, s.r.o.
Patríme medzi 1,2% najbonitnejších podnikov na Slovensku
Patríme medzi 8,5% najzodpovednejších podnikov na Slovensku
Sme držiteľmi certifikátu ISO 9001
Sme držiteľmi certifikátu IFS Food
Sme slovenská spoločnosť a na trhu pôsobíme viac ako 25 rokov
Ponúkame viac ako 11000 m2 skladovacích priestorov
Pracuje pre nás viac ako 600 pracovníkov a spolupracovníkov
Máme viac 150 chladiarenských vozidiel
Tovar odoberáme od viac ako 500 dodávateľov z celého sveta
LUNYS, s.r.o.
Patríme medzi 1,2% najbonitnejších podnikov na Slovensku
Patríme medzi 8,5% najzodpovednejších podnikov na Slovensku
Sme držiteľmi certifikátu ISO 9001
Sme držiteľmi certifikátu IFS Food
Sme slovenská spoločnosť a na trhu pôsobíme viac ako 25 rokov
Ponúkame viac ako 11000 m2 skladovacích priestorov
Pracuje pre nás viac ako 600 pracovníkov a spolupracovníkov
Máme viac 150 chladiarenských vozidiel
Tovar odoberáme od viac ako 500 dodávateľov z celého sveta
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
Vzdelanie v odbore
ekonomika, ľudské zdroje
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Prax na pozícii/v oblasti
mzdového účtovníctva
Počet rokov praxe
3
Osobnostné predpoklady a zručnosti
• mzdová a personálna legislatíva ti nie je cudzia
• znalosť programu Karat – výhodou
• máš dobré komunikačné zručnosti a konštruktívna debata je pre teba prínosom
• máš dobrý time management a vieš dohliadnuť na to, aby boli dodržané všetky termíny
• si ochotný/á učiť sa veľa nového a máš odvahu skúšať neskúsené
• výpis z registra trestov (až pri nástupe)
• komunikatívnosť, príjemné vystupovanie
• zvládanie stresových situácií
• analytické zmýšľanie a chápanie širších súvislostí
• minimálne 3 roky v praxe v odbore
• znalosť programu Karat – výhodou
• máš dobré komunikačné zručnosti a konštruktívna debata je pre teba prínosom
• máš dobrý time management a vieš dohliadnuť na to, aby boli dodržané všetky termíny
• si ochotný/á učiť sa veľa nového a máš odvahu skúšať neskúsené
• výpis z registra trestov (až pri nástupe)
• komunikatívnosť, príjemné vystupovanie
• zvládanie stresových situácií
• analytické zmýšľanie a chápanie širších súvislostí
• minimálne 3 roky v praxe v odbore
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Lunys, s.r.o. je slovenská spoločnosť s viac ako 25-ročnou históriou. Sme významným dovozcom a distribútorom ovocia a zeleniny, potravinového a nepotravinového sortimentu pre celé Slovensko. Našimi klientmi sú prevažne gastro prevádzky, školy a zariadenia hromadného stravovania. Prevádzkujeme aj internetový obchod pre domácnosti a koncových spotrebiteľov. Na Slovensku pôsobíme v Poprade a v Bratislave. Na európsky trh prinášame aj kvalitné služby v oblasti špedície a dopravy. Disponujeme vlastnou flotilou kamiónov a rozsiahlou databázou externých prepravcov.
Počet zamestnancov
250-499 zamestnancov