Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Manažér prevádzky | HOUSE | CITY ARENA Trnava | TPP | Si prirodzený líder? Daj nám o sebe vedieť!
LPP Slovakia, s.r.o.
- Miesto práce: Trnava
- Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 1 350 EUR/mesiacMzda brutto: 1350 € základná zložka mzdy + 50 € osobné ohodnotenie + mesačný motivačný bonus až do výšky 12% z hrubej mzdy za plnenie cieľov + bonus pre TOP prevádzku vo výške 5 % z hrubej mzdy
- Termín nástupu: Dohodou
- Druh pracovného pomeru: plný úväzok
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Zaujíma Ťa svet módy? Chceš pracovať v silnej a stabilnej spoločnosti s medzinárodným zázemím? Obľubuješ prácu v kolektíve, ale zároveň preferuješ individuálny prístup? Si READY podieľať sa vedení skvelého TEAMu, ktorý ťahá za jeden koniec?
Tak čítaj ďalej, pretože do našej obľúbenej prevádzky módnej značky HOUSE v City Arena Trnava hľadáme skúseného a motivovaného manažéra, so zodpovedným prístupom, ktorý prispeje svojimi manažérskymi zručnosťami k vedeniu perfektného kolektívu a k celkovému rozvoju prevádzky. Ak sa Ti zdá, že táto ponuka je ako stvorená pre Teba, daj nám o sebe vedieť!
Náplň práce, ktorú Ti s dôverou zveríme:
• Zodpovednosť za správny chod prevádzky a jej predajné výsledky
• Zodpovednosť za vizuál prevádzky podľa štandardov a potrieb značky
• Školenie nových zamestnancov
• Rozdeľovanie a zadávanie úloh zamestnancom a zodpovednosť za dodržiavanie ich pracovných povinností
• Tvorba denných plánov a mesačných rozpisov zamestnancov
• Vedenie personálnej agendy a príprava podkladov k mzdám
• Aktívna komunikácia a spolupráca s Regionálnym manažérom
• Vytváranie príjemnej atmosféry na pracovisku
Tak čítaj ďalej, pretože do našej obľúbenej prevádzky módnej značky HOUSE v City Arena Trnava hľadáme skúseného a motivovaného manažéra, so zodpovedným prístupom, ktorý prispeje svojimi manažérskymi zručnosťami k vedeniu perfektného kolektívu a k celkovému rozvoju prevádzky. Ak sa Ti zdá, že táto ponuka je ako stvorená pre Teba, daj nám o sebe vedieť!
Náplň práce, ktorú Ti s dôverou zveríme:
• Zodpovednosť za správny chod prevádzky a jej predajné výsledky
• Zodpovednosť za vizuál prevádzky podľa štandardov a potrieb značky
• Školenie nových zamestnancov
• Rozdeľovanie a zadávanie úloh zamestnancom a zodpovednosť za dodržiavanie ich pracovných povinností
• Tvorba denných plánov a mesačných rozpisov zamestnancov
• Vedenie personálnej agendy a príprava podkladov k mzdám
• Aktívna komunikácia a spolupráca s Regionálnym manažérom
• Vytváranie príjemnej atmosféry na pracovisku
Zamestnanecké výhody, benefity
Všetky zákonom stanovené povinnosti sú u nás samozrejmosťou, preto môžeš určite počítať s:
• Príplatkami za víkendy
• Elektronickými stravnými lístkami v hodnote 4,50 € s príspevkom zo sociálneho fondu
• Príspevkom na rekreáciu
Okrem toho však u nás získaš:
• Zamestnanie v stabilnej spoločnosti, ktorou neotriasla ani pandemická situácia
• Prepracovaný systém zaškolenia, ktorého súčasťou sú aj online školenia
• Zľavy na tovar vo všetkých našich predajniach a aj na e-shope (RESERVED, HOUSE, CROPP, MOHITO, SINSAY)
• Finačný príspevok pri narodení dieťaťa a pri vlastnej svadbe a vecný dar pri 10. výročí pôsobenia v spoločnosti
• Finančnú odmenu až do výšky 240 € pri odporučení kamaráta alebo známeho na voľnú pracovnú pozíciu prostredníctvom programu "Refer a Friend"
• Drobné občerstvenie v podobe chutnej kávy, alebo teplého čaju
• Príspevok na štúdium anglického jazyka (pre vybrané pozície)
• Perspektívu a možnosť kariérneho rastu vzhľadom na veľkosť a postavenie našej spoločnosti
• Cenné skúsenosti a prax z medzinárodnej spoločnosti
• Kartu Multisport, ktorá Ťa udrží v kondícii, aj s príspevkom od zamestnávateľa
• Individuálny prístup, podporujeme talenty a sme radi, keď rastú spolu s nami :)
• Možnosť zúčastniť sa na zaujímavých team buildingových aktivitách
a v neposlednom rade skvelý, priateľský kolektív, ktorého ❤ môžeš byť aj Ty!
• Príplatkami za víkendy
• Elektronickými stravnými lístkami v hodnote 4,50 € s príspevkom zo sociálneho fondu
• Príspevkom na rekreáciu
Okrem toho však u nás získaš:
• Zamestnanie v stabilnej spoločnosti, ktorou neotriasla ani pandemická situácia
• Prepracovaný systém zaškolenia, ktorého súčasťou sú aj online školenia
• Zľavy na tovar vo všetkých našich predajniach a aj na e-shope (RESERVED, HOUSE, CROPP, MOHITO, SINSAY)
• Finačný príspevok pri narodení dieťaťa a pri vlastnej svadbe a vecný dar pri 10. výročí pôsobenia v spoločnosti
• Finančnú odmenu až do výšky 240 € pri odporučení kamaráta alebo známeho na voľnú pracovnú pozíciu prostredníctvom programu "Refer a Friend"
• Drobné občerstvenie v podobe chutnej kávy, alebo teplého čaju
• Príspevok na štúdium anglického jazyka (pre vybrané pozície)
• Perspektívu a možnosť kariérneho rastu vzhľadom na veľkosť a postavenie našej spoločnosti
• Cenné skúsenosti a prax z medzinárodnej spoločnosti
• Kartu Multisport, ktorá Ťa udrží v kondícii, aj s príspevkom od zamestnávateľa
• Individuálny prístup, podporujeme talenty a sme radi, keď rastú spolu s nami :)
• Možnosť zúčastniť sa na zaujímavých team buildingových aktivitách
a v neposlednom rade skvelý, priateľský kolektív, ktorého ❤ môžeš byť aj Ty!
Informácie o výberovom konaní
Ak Ťa naša ponuka zaujala, neváhaj a pošli nám svoj životopis. Keď pripojíš aj pár riadkov o sebe a Tvojej motivácii, môže nám to pomôcť lepšie sa rozhodnúť.
Za životopisy vopred ďakujeme.
Kontaktovať však budeme len vybraných uchádzačov, ktorých pracovné skúsenosti vyhodnotíme ako najvhodnejšie pre obsadzovanú pozíciu.
Za životopisy vopred ďakujeme.
Kontaktovať však budeme len vybraných uchádzačov, ktorých pracovné skúsenosti vyhodnotíme ako najvhodnejšie pre obsadzovanú pozíciu.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské bez maturity
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Počet rokov praxe
1
Osobnostné predpoklady a zručnosti
• Skúsenosť s prácou v obchode s oblečením
• Ľudský a profesionálny prístup
• Komunikačné a organizačné schopnosti
• Príjemné vystupovanie
• Skúsenosť s vedením menšieho tímu
• Analytická myseľ
• Orientácia vo svete módy a aktuálnych trendov
• Časová flexibilita
• Spoľahlivosť
• Zodpovednosť
• Ľudský a profesionálny prístup
• Komunikačné a organizačné schopnosti
• Príjemné vystupovanie
• Skúsenosť s vedením menšieho tímu
• Analytická myseľ
• Orientácia vo svete módy a aktuálnych trendov
• Časová flexibilita
• Spoľahlivosť
• Zodpovednosť
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Naša spoločnosť LPP Slovakia, s.r.o. je súčasťou silnej medzinárodnej spoločnosti LPP S.A.,ktorá už viac ako 20 rokov úspešne pôsobí na trhu s odevmi v strednej a východnej Európe. Pôvodom rodinná firma, ktorú v roku 1991 založili Marek Piechocki a Jerzy Lubianiec má v súčasnosti viac ako 1800 predajní značiek RESERVED, CROPP, HOUSE, MOHITO a SINSAY a vytvára pracovné miesta pre viac ako 22 000 ľudí vo svojich kanceláriách a predajniach v Európe a Ázii. Na Slovensku je spoločnosť LPP Slovakia s.r.o. zodpovedná za viac ako 70 predajní, vďaka čomu sme významným subjektom v oblasti maloobchodného predaja odevov, obuvi a doplnkového tovaru značiek z portfólia LPP S.A.
Kto sme, akí sme a čím sa v LPP riadime, najlepšie vyjadrujú naše hodnoty: VÁŠEŇ, STABILITA, SPOLOČENSKÁ ZODPOVEDNOSŤ A TÍMOVOSŤ.
Máme VÁŠEŇ pre to čo robíme, pretože nás to baví! Ambície nás poháňajú vpred k našim cieľom.
STABILITA rastúcej medzinárodnej spoločnosti nám dáva pocit bezpečia a tvorí nové kariérne príležitosti.
Pri dosahovaní našich cieľov sme vždy ZODPOVEDNÍ, k zamestnancom, zákazníkom aj nášmu okoliu.
Sme priateľskí a čestní. Naše úspechy sú postavené na ambicióznom a vždy pozitívne naladenom TÍME. Tolerancia, vzájomná podpora a TÍMOVOSŤ sú našimi najsilnejšími stránkami.
Kto sme, akí sme a čím sa v LPP riadime, najlepšie vyjadrujú naše hodnoty: VÁŠEŇ, STABILITA, SPOLOČENSKÁ ZODPOVEDNOSŤ A TÍMOVOSŤ.
Máme VÁŠEŇ pre to čo robíme, pretože nás to baví! Ambície nás poháňajú vpred k našim cieľom.
STABILITA rastúcej medzinárodnej spoločnosti nám dáva pocit bezpečia a tvorí nové kariérne príležitosti.
Pri dosahovaní našich cieľov sme vždy ZODPOVEDNÍ, k zamestnancom, zákazníkom aj nášmu okoliu.
Sme priateľskí a čestní. Naše úspechy sú postavené na ambicióznom a vždy pozitívne naladenom TÍME. Tolerancia, vzájomná podpora a TÍMOVOSŤ sú našimi najsilnejšími stránkami.
Počet zamestnancov
500-999 zamestnancov