Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Finančný(á) manažér(ka) v občianskom združení
Liga za ľudské práva
- Miesto práce: Bratislava, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
- Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: Od 1 750 EUR/mesiacfinálna výška mzdy závisí od predchádzajúcich skúseností kandidáta / kandidátky
- Termín nástupu: ihneď
- Druh pracovného pomeru: plný úväzok
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Zvažuješ zmenu a hľadáš možnosť prepojenia Tvojich skúseností v oblasti financií so zmysluplnou prácou? Pridaj sa k nám a využi svoj potenciál pri pomoci tým, ktorí to najviac potrebujú.
Tvojou náplňou práce bude nasledovné:
- finančné a administratívne riadenie projektov a ich finančná kontrola, sledovanie čerpania rozpočtov jednotlivých projektov v súlade s obsahom a plánovaným rozpočtom, príprava finančných správ, žiadostí o platbu a finančného vyúčtovania pre donorov projektov vrátane prípravy podpornej dokumentácie, archivácia projektovej dokumentácie a celková administrácie projektov;
- komunikácia s donormi a orgánmi kontroly a auditu;
- evidencia a archivácia účtovných dokladov, príprava finančných podkladov pre účtovníctvo a kontrola účtovných výstupov;
- vyhotovovanie objednávok a odberateľských faktúr a príprava podkladov pre uzatváranie subdodávateľských zmlúv;
- príprava podkladov pre realizáciu hotovostných a bezhotovostných platieb dodávateľom a zamestnancom organizácie v súlade s interným schvaľovacím procesom, zadávanie platobných úhrad;
- inventarizácia pokladne;
- realizácia prieskumov trhu a vyhotovovanie zápisov z prieskumov trhu v zmysle interných pravidiel a pravidiel donorov pri obstarávaní tovarov a služieb, resp. v zmysle zákona o verejnom obstarávaní;
- vyhotovovanie cestovných príkazov a vyúčtovaní služobných ciest pre zamestnancov organizácie;
- kontrola výkazov práce zamestnancov organizácie;
- príprava finančných podkladov a rozpočtov do grantových schém;
- podieľanie sa na fundraisingu;
- iné aktivity vyplývajúce z povahy pracovnej pozície.
Tvojou náplňou práce bude nasledovné:
- finančné a administratívne riadenie projektov a ich finančná kontrola, sledovanie čerpania rozpočtov jednotlivých projektov v súlade s obsahom a plánovaným rozpočtom, príprava finančných správ, žiadostí o platbu a finančného vyúčtovania pre donorov projektov vrátane prípravy podpornej dokumentácie, archivácia projektovej dokumentácie a celková administrácie projektov;
- komunikácia s donormi a orgánmi kontroly a auditu;
- evidencia a archivácia účtovných dokladov, príprava finančných podkladov pre účtovníctvo a kontrola účtovných výstupov;
- vyhotovovanie objednávok a odberateľských faktúr a príprava podkladov pre uzatváranie subdodávateľských zmlúv;
- príprava podkladov pre realizáciu hotovostných a bezhotovostných platieb dodávateľom a zamestnancom organizácie v súlade s interným schvaľovacím procesom, zadávanie platobných úhrad;
- inventarizácia pokladne;
- realizácia prieskumov trhu a vyhotovovanie zápisov z prieskumov trhu v zmysle interných pravidiel a pravidiel donorov pri obstarávaní tovarov a služieb, resp. v zmysle zákona o verejnom obstarávaní;
- vyhotovovanie cestovných príkazov a vyúčtovaní služobných ciest pre zamestnancov organizácie;
- kontrola výkazov práce zamestnancov organizácie;
- príprava finančných podkladov a rozpočtov do grantových schém;
- podieľanie sa na fundraisingu;
- iné aktivity vyplývajúce z povahy pracovnej pozície.
Zamestnanecké výhody, benefity
- spolupráca s významnými medzinárodnými inštitúciami ako napr. UNHCR (Úrad Vysokého komisára OSN pre utečencov), IRC (International Rescue Committee)
- zmysluplná práca, ktorej cieľom je pomoc ľuďom v neľahkých životných situáciách
- inšpiratívne pracovné prostredie
- priestor pre sebarealizáciu, kreativitu a zavedenie/implementáciu vlastných nápadov a návrhov pri zlepšení interných procesov organizácie
- služobný notebook a telefón
- flexibilný pracovný čas, vrátane možnosti práce z domu
- príspevok na stravu vo výške 3,31 €
- zmysluplná práca, ktorej cieľom je pomoc ľuďom v neľahkých životných situáciách
- inšpiratívne pracovné prostredie
- priestor pre sebarealizáciu, kreativitu a zavedenie/implementáciu vlastných nápadov a návrhov pri zlepšení interných procesov organizácie
- služobný notebook a telefón
- flexibilný pracovný čas, vrátane možnosti práce z domu
- príspevok na stravu vo výške 3,31 €
Informácie o výberovom konaní
Svoj profesijný štruktúrovaný životopis v slovenčine alebo v angličtine posielajte na adresu u[email protected]
Vybraných uchádzačov pozveme na osobný pohovor. Stretnutia sa uskutočnia priebežne.
Vybraných uchádzačov pozveme na osobný pohovor. Stretnutia sa uskutočnia priebežne.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
financie, ekonómia
Jazykové znalosti
Slovenský jazyk - Expert (C2) a Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Office 365 - Pokročilý
Microsoft Office - Pokročilý
Verejné obstarávanie - Mierne pokročilý
Microsoft Office 365 - Pokročilý
Microsoft Office - Pokročilý
Verejné obstarávanie - Mierne pokročilý
Prax na pozícii/v oblasti
financie, účtovníctvo, ekonómia, obchod a riadenie projektov, alebo alternatívna kombinácia relevan
Počet rokov praxe
3
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- znalosť neziskového prostredia výhodou,
- skúsenosti s verejným obstarávaním v zmysle slovenskej legislatívy výhodou,
- výborná znalosť aplikácií MS Office
- schopnosť komunikovať slovom a písmom v anglickom jazyku (úroveň B2)
- výborné organizačné a komunikačné schopnosti,
- zodpovedný prístup,
- schopnosť analyzovať a riešiť problémy,
- schopnosť pracovať samostatne,
- precíznosť a zmysel pre detail,
- aktívny a iniciatívny prístup, osobné nasadenie,
- chuť meniť a zlepšovať procesy,
- záujem o aktivity a činnosti organizácie.
Zaslaním svojho životopisu súhlasíš s tým, že ľudské práva patria všetkým ľudským bytostiam bez ohľadu na rasu, pohlavie, národnosť, etnickú príslušnosť, jazyk, náboženstvo, sexuálnu orientáciu alebo akékoľvek iné postavenie, a takýto postoj budeš aplikovať aj vo svojej práci.
Ak si Ťa vyberieme do užšieho okruhu uchádzačov o zamestnanie, budeme od Teba potrebovať podrobnejšie informácie o predošlom zamestnaní, akými sú dôvody Tvojho odchodu či meno a kontakt na priamych nadriadených pre kontrolu referencií.
Liga za ľudské práva uplatňuje politiku nulovej tolerancie sexuálneho vykorisťovania a zneužívania od všetkých svojich zamestnancov a zamestnankýň, preto od uchádzačov o zamestnanie, u ktorých sa vykonávajú kontroly referencií, sa bude vyžadovať aj predloženie čestného prehlásenia a/alebo aktuálny výpis z registra trestov.
- skúsenosti s verejným obstarávaním v zmysle slovenskej legislatívy výhodou,
- výborná znalosť aplikácií MS Office
- schopnosť komunikovať slovom a písmom v anglickom jazyku (úroveň B2)
- výborné organizačné a komunikačné schopnosti,
- zodpovedný prístup,
- schopnosť analyzovať a riešiť problémy,
- schopnosť pracovať samostatne,
- precíznosť a zmysel pre detail,
- aktívny a iniciatívny prístup, osobné nasadenie,
- chuť meniť a zlepšovať procesy,
- záujem o aktivity a činnosti organizácie.
Zaslaním svojho životopisu súhlasíš s tým, že ľudské práva patria všetkým ľudským bytostiam bez ohľadu na rasu, pohlavie, národnosť, etnickú príslušnosť, jazyk, náboženstvo, sexuálnu orientáciu alebo akékoľvek iné postavenie, a takýto postoj budeš aplikovať aj vo svojej práci.
Ak si Ťa vyberieme do užšieho okruhu uchádzačov o zamestnanie, budeme od Teba potrebovať podrobnejšie informácie o predošlom zamestnaní, akými sú dôvody Tvojho odchodu či meno a kontakt na priamych nadriadených pre kontrolu referencií.
Liga za ľudské práva uplatňuje politiku nulovej tolerancie sexuálneho vykorisťovania a zneužívania od všetkých svojich zamestnancov a zamestnankýň, preto od uchádzačov o zamestnanie, u ktorých sa vykonávajú kontroly referencií, sa bude vyžadovať aj predloženie čestného prehlásenia a/alebo aktuálny výpis z registra trestov.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Liga za ľudské práva (HRL) je občianske združenie založené v roku 2005 právnikmi/čkami advokátmi/kami, ktorého cieľom je poskytovať právnu pomoc cudzincom/kám a utečencom/kyniam na Slovensku. Našou snahou je podporovať budovanie transparentnej a zodpovednej imigračnej, azylovej a integračnej politiky rešpektujúcej ľudské práva a dôstojnosť. Naše iniciatívy sa zameriavajú na podporu posilnenia postavenia cudziniek/cov a utečenkýň/cov v našej spoločnosti.
Veríme, že Slovensko sa môže stať novým domovom pre utečencov/ky a poskytnúť ženám, mužom a deťom bezpečie, stabilitu a nový začiatok. V priebehu rokov sme boli svedkami toho, ako utečenci a utečenkyne z rôznych krajín našli na Slovensku domov s pomocou miestnych ľudí, a veríme, že v našej komunite je veľa takých, ktorí sú ochotní zapojiť sa do úsilia o pomoc s integráciou utečencov/kýň do miestnej komunity. Sme tu preto, aby sme takýchto ľudí zhromaždili a ukázali im, ako je to možné.
Veríme, že Slovensko sa môže stať novým domovom pre utečencov/ky a poskytnúť ženám, mužom a deťom bezpečie, stabilitu a nový začiatok. V priebehu rokov sme boli svedkami toho, ako utečenci a utečenkyne z rôznych krajín našli na Slovensku domov s pomocou miestnych ľudí, a veríme, že v našej komunite je veľa takých, ktorí sú ochotní zapojiť sa do úsilia o pomoc s integráciou utečencov/kýň do miestnej komunity. Sme tu preto, aby sme takýchto ľudí zhromaždili a ukázali im, ako je to možné.
Počet zamestnancov
25-49 zamestnancov