Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Asistent/ka riaditeľa
Lemonsai
- Miesto práce: Račianska 77, Bratislava
- Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 900 - 1 400 EUR/mesiac- kvartálne a ročné odmeny
- Termín nástupu: Dohodou
- Druh pracovného pomeru: plný úväzok, živnosť
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Administratívna časť práce, ktorú budete vykonávať:
- Jednoduchá a bežná komunikácia s úradmi, návšteva pošty
- Archivácia, skartácia a zakladanie firemných dokumentov
- Zabezpečovanie a objednávky kancelárskych potrieb, darčekových predmetov pre klientov
- Príprava podkladov pre obchodné oddelenie
- Evidencia a kontrola údajov v reportoch od obchodných zástupcov
- Rozdeľovanie harmonogramu pre zamestnancov
- Spolupráca a pomoc pri náboroch a výberoch zamestnancov
- Vypracovávanie zápisníc z pracovných porád a rokovaní
- Vybavovanie telefonickej, mailovej a poštovej komunikácie
Spoločenská a organizačná časť práce, ktorú budete vykonávať:
- Prijímanie návštev, príprava a zabezpečenie občerstvenia, prvotný kontakt s návštevami
- Príprava a zabezpečovanie tréningových miestností
- Organizácia väčších podujatí, či už školení, pohovorov alebo tímových stretnutí
- Komunikácia s tretími stranami pri vybavovaní stretnutí a eventov
- Plánovanie a organizácia stretnutí, dohľad nad pracovným kalendárom vedenia spoločnosti
- Telefonická komunikácia, servis a podpora našim klientom
- Spolupráca a podpora každodenného chodu obchodnej skupiny
- Jednoduchá a bežná komunikácia s úradmi, návšteva pošty
- Archivácia, skartácia a zakladanie firemných dokumentov
- Zabezpečovanie a objednávky kancelárskych potrieb, darčekových predmetov pre klientov
- Príprava podkladov pre obchodné oddelenie
- Evidencia a kontrola údajov v reportoch od obchodných zástupcov
- Rozdeľovanie harmonogramu pre zamestnancov
- Spolupráca a pomoc pri náboroch a výberoch zamestnancov
- Vypracovávanie zápisníc z pracovných porád a rokovaní
- Vybavovanie telefonickej, mailovej a poštovej komunikácie
Spoločenská a organizačná časť práce, ktorú budete vykonávať:
- Prijímanie návštev, príprava a zabezpečenie občerstvenia, prvotný kontakt s návštevami
- Príprava a zabezpečovanie tréningových miestností
- Organizácia väčších podujatí, či už školení, pohovorov alebo tímových stretnutí
- Komunikácia s tretími stranami pri vybavovaní stretnutí a eventov
- Plánovanie a organizácia stretnutí, dohľad nad pracovným kalendárom vedenia spoločnosti
- Telefonická komunikácia, servis a podpora našim klientom
- Spolupráca a podpora každodenného chodu obchodnej skupiny
Zamestnanecké výhody, benefity
- flexibilný pracovný čas
- kvartálne a ročné odmeny
- vzdelávací program priamo v spoločnosti ihneď od nástupu
- zvýhodnené poistenie pre zamestnancov a ich rodinných príslušníkov
- uvoľnená a priateľská atmosféra
- možnosť bezplatného parkovania v blízkosť nášho nového pracoviska
- účasť na konferenciách a tímových aktivitách
- kariérny rast
- kvartálne a ročné odmeny
- vzdelávací program priamo v spoločnosti ihneď od nástupu
- zvýhodnené poistenie pre zamestnancov a ich rodinných príslušníkov
- uvoľnená a priateľská atmosféra
- možnosť bezplatného parkovania v blízkosť nášho nového pracoviska
- účasť na konferenciách a tímových aktivitách
- kariérny rast
Informácie o výberovom konaní
- Príležitosť pre profesijnú sebarealizáciu v úspešnej spoločnosti so stabilným zázemím, ktorá je súčasťou veľkej medzinárodnej skupiny
- Priateľské a tímové pracovné prostredie, ktoré je orientované na výkon a kvalitu
- Motivujúce finančné ohodnotenie pri svedomitom plnení pracovných úloh
- Zamestnanecké benefity
- Možnosť profesionálneho a kariérneho rastu pre schopných a motivovaných ľudí
- Po nástupe do práce dostanete maximálnu podporu z vedenia spoločnosti a kompletné zaškolenie do chodu firmy
- Priateľské a tímové pracovné prostredie, ktoré je orientované na výkon a kvalitu
- Motivujúce finančné ohodnotenie pri svedomitom plnení pracovných úloh
- Zamestnanecké benefity
- Možnosť profesionálneho a kariérneho rastu pre schopných a motivovaných ľudí
- Po nástupe do práce dostanete maximálnu podporu z vedenia spoločnosti a kompletné zaškolenie do chodu firmy
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
Ekonomika, Obchod, Manažment, Administratíva
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- organizačné zručnosti
- výborný ,,time management''
- rýchla adaptácia do nového prostredia
- schopnosť určovať a rozlišovať priority
- dochvíľnosť a precíznosť
- spoľahlivosť a zodpovednosť
- samostatnosť a otvorenosť
- chuť posúvať sa vpred
- aktívny prístup a chuť meniť veci k lepšiemu
- ,,drive" a energia k práci
- výborný ,,time management''
- rýchla adaptácia do nového prostredia
- schopnosť určovať a rozlišovať priority
- dochvíľnosť a precíznosť
- spoľahlivosť a zodpovednosť
- samostatnosť a otvorenosť
- chuť posúvať sa vpred
- aktívny prístup a chuť meniť veci k lepšiemu
- ,,drive" a energia k práci
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Po veľmi úspešnom období pre najväčšiu poisťovňu na Slovensku sme sa rozhodli svoje zručnosti a klientsky prístup posunúť na inú úroveň. Založili sme spoločnosť Lemonsai, kde sa v najbližšom období chceme dostať medzi popredné priečky v oblasti poskytovania finančných služieb. Našou ambíciou je dlhodobo a úspešne rásť, presne tak, ako budú rásť s nami financie našich klientov. Naše nápady, know-how majú byť budúcnosťou komplexnej komunikácie s našimi klientami.