Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
HR & Administratívny špecialista pre AC Hotel by Marriott Bratislava ****
Legendhotels Slovakia, s.r.o.
- Miesto práce: Vysoká 2A, Bratislava
- Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 1 400 - 1 600 EUR/mesiacPonúknuté mzdové ohodnotenie bude zohľadňovať skúsenosti a znalosti vybraného kandidáta. Možné zvýšenie ohodnotenia po zaškolení a úspešnom absolvovaní škúšobnej doby.
- Termín nástupu: ihneď
- Druh pracovného pomeru: plný úväzok, skrátený úväzok, na dohodu (brigády), živnosť
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Ponúkame príležitosť pre všetkých, koho láka profesný rast a kariéra v hotelierstve. Hľadáme talenty, ktoré ideálne už skúsenosť s prácou na personálnom, mzdovom, finančnom, resp. právnom oddelení majú, a ktorí by sa radi pridali k nášmu tímu a rozvíjali sa a získavali skúsenosti v rámci jednej s najväčších hotelových sietí na svete.
Kľúčové zodpovednosti HR (80%):
• príprava podkladov pre externé spracovanie miezd, spracovanie a kontrola dochádzky na
základe vstupov od vedúcich oddelení, sledovanie konta pracovného času
• príprava pracovných zmlúv a ostatných dokumetov nevyhnutných pre prijímanie nových
kolegov na základe schválených vzorov, rovnako príprava podkladov pre ukončenia
pracovného pomeru
• zabezpečenie včasnej registrácie, resp. odhlásenia zamestnancov v dotknutých
institúciách
• vedenie personálnych zložiek zamestnancov, kontrola ich úplnosti
• komunikácia s personálnymi agentúrami a externým spracovateľom miezd
• kontrola vykonávania legislatívnych školení (BOZP, PO) a ostatných školiacich programov
• sledovanie kvality a potrieb školení
• zabezpečenie ostatných súvisiacich aktivít a dokumentácie
• spolupráca na vytváraní rozpočtu a jeho sledovanie
• príprava a analýza súvisiaceho reportingu a KPIs
Kľúčové zodpovednosti Administratívna podpora (20%):
• pomoc s kontrolou včasnej fakturácie klientov a úhrad zálohových faktúr
• vedenie registra zmlúv
• spracovanie vnútorných smerníc a ostatných vútorných dokumentov
• komunikácia s externými partnermi podľa potreby
Ostatné informácie:
• predpokladá sa pravidelne rozvrhnutý pracovný čas 40 hod. týždenne
• časť zodpovednosti je možné vykonávať prácou z domu
Kľúčové zodpovednosti HR (80%):
• príprava podkladov pre externé spracovanie miezd, spracovanie a kontrola dochádzky na
základe vstupov od vedúcich oddelení, sledovanie konta pracovného času
• príprava pracovných zmlúv a ostatných dokumetov nevyhnutných pre prijímanie nových
kolegov na základe schválených vzorov, rovnako príprava podkladov pre ukončenia
pracovného pomeru
• zabezpečenie včasnej registrácie, resp. odhlásenia zamestnancov v dotknutých
institúciách
• vedenie personálnych zložiek zamestnancov, kontrola ich úplnosti
• komunikácia s personálnymi agentúrami a externým spracovateľom miezd
• kontrola vykonávania legislatívnych školení (BOZP, PO) a ostatných školiacich programov
• sledovanie kvality a potrieb školení
• zabezpečenie ostatných súvisiacich aktivít a dokumentácie
• spolupráca na vytváraní rozpočtu a jeho sledovanie
• príprava a analýza súvisiaceho reportingu a KPIs
Kľúčové zodpovednosti Administratívna podpora (20%):
• pomoc s kontrolou včasnej fakturácie klientov a úhrad zálohových faktúr
• vedenie registra zmlúv
• spracovanie vnútorných smerníc a ostatných vútorných dokumentov
• komunikácia s externými partnermi podľa potreby
Ostatné informácie:
• predpokladá sa pravidelne rozvrhnutý pracovný čas 40 hod. týždenne
• časť zodpovednosti je možné vykonávať prácou z domu
Zamestnanecké výhody, benefity
Ponúkame Vám:
• rozsiahly tréningový program Marriott International
• zľavy v sesterkých hoteloch po celom svete a tiež v našom hoteli
• bezplatné stravovanie vo vlastnej kantíne
• mzda vyplácaná načas a so všetkými príplatkami a odvodmi v
zmysle Zákonníka práce
• karta Multisport čiastočne hradená zamestnávateľom
• rozsiahly tréningový program Marriott International
• zľavy v sesterkých hoteloch po celom svete a tiež v našom hoteli
• bezplatné stravovanie vo vlastnej kantíne
• mzda vyplácaná načas a so všetkými príplatkami a odvodmi v
zmysle Zákonníka práce
• karta Multisport čiastočne hradená zamestnávateľom
Informácie o výberovom konaní
V prípade, že ste sa našli v tomto popise a radi by ste sa stali členmi nášho tímu, neváhajte a pošlite nám svoj životopis. Ďakujeme za Váš záujem!
Keďže proces výberového konania môže byť časovo náročný, prosíme Vás o trpezlivosť a pochopenie. Tiež, že kontaktovať budeme len vybraných kandidátov.
Keďže proces výberového konania môže byť časovo náročný, prosíme Vás o trpezlivosť a pochopenie. Tiež, že kontaktovať budeme len vybraných kandidátov.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
ekonomické, účtovníctvo, podnikové hospodárstvo, právo, vzdelávanie dospelých
Jazykové znalosti
Slovenský jazyk - Expert (C2) a Anglický jazyk - Pokročilý (C1)
Ostatné znalosti
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Pracovné právo - Mierne pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Pracovné právo - Mierne pokročilý
Prax na pozícii/v oblasti
1
Počet rokov praxe
1
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
• komunikatívnosť a otvorenosť
• pozitívny prístup
• dôslednosť
• organizačné schopnosti
• proaktívny prístup
• samostatnosť
• diskrétnosť
• pozitívny prístup
• dôslednosť
• organizačné schopnosti
• proaktívny prístup
• samostatnosť
• diskrétnosť
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Spoločnosť Legendhotels Slovakia, s.r.o. je prevádzkovateľom jedného z naj-štýlovejších biznis hotelov v Bratislave pod značkou AC by Marriott, ktorý sa nachádza v samom srdci mesta a začal svoju prevádzku v Januári 2021.
Značka AC by Marriott prináša novú skúsenosť - perfektnú rovnováhu inšpirujúcich detailov, ktoré naši hostia chcú a úroveň služieb, ktorú potrebujú. Myslíme na každý moment pobytu našich hostí aby sme vedeli poskytnúť komfort, eleganciu a ničím nerušený pobyt. Neustále vkladáme našu snahu do vylepšovania detailov a zážitkov, na ktorých skutočne záleží.
Ak sa chcete stať súčasťou teamu, ktorý má cieľ poskytovať tie najlepšie služby našim hosťom a v ktorom Vám pomôžeme rásť a zúročiť Vaše skúsenosti, neváhajte nás kontaktovať.
Značka AC by Marriott prináša novú skúsenosť - perfektnú rovnováhu inšpirujúcich detailov, ktoré naši hostia chcú a úroveň služieb, ktorú potrebujú. Myslíme na každý moment pobytu našich hostí aby sme vedeli poskytnúť komfort, eleganciu a ničím nerušený pobyt. Neustále vkladáme našu snahu do vylepšovania detailov a zážitkov, na ktorých skutočne záleží.
Ak sa chcete stať súčasťou teamu, ktorý má cieľ poskytovať tie najlepšie služby našim hosťom a v ktorom Vám pomôžeme rásť a zúročiť Vaše skúsenosti, neváhajte nás kontaktovať.
Počet zamestnancov
50-99 zamestnancov