Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Administratívny pracovník s ruským jazykom - účtovné oddelenie (možnosť práce na plný aj skrátený úväzok)
LEDVANCE s.r.o.
- Miesto práce: Nitra, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
- Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 1 100 EUR/mesiacOd 1100 EUR brutto / mesačne v závislosti od skúseností * - daná suma platí pri plnom úväzku
- Druh pracovného pomeru: plný úväzok, skrátený úväzok
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Uvítame kandidátov, ktorí ovládajú ruský jazyk na aktívnej úrovni a majú pozitívny vzťah k práci s číslami a dátami.
Náplň práce:
- Denná administratíva spojená so spracovaním dodávateľských faktúr zverenej oblasti a zákazníka
- Príjem, triedenie, kontrola daňových náležitostí, digitalizácia a verifikácia faktúr
- Zasielanie faktúr na schválenie cez SAP workflow
- Účtovanie FI faktúr v systéme SAP
- Párovanie MM faktúr k objednávkam a príjmu materiálu v systéme SAP
- Riešenie nezrovnalostí prostredníctvom SAP workflowov pred ako aj po zaúčtovaní faktúr
- Kontrola správnosti bankových spojení dodávateľov a iniciácia zmeny základných dát
- Sledovanie, kontrola, urgovanie a eskalácia workflowov
- Kooperácia s rôznymi oddeleniami v rámci spoločnosti – podľa jednotlivých účtovných prípadov
- Spracovanie dotazov ohľadom faktúr a platieb obdržané interne, ako aj externe od dodávateľov
- Spracovávanie upomienok a potvrdení saldokonta
- Spracovanie reportov v rámci zverenej oblasti
Náplň práce:
- Denná administratíva spojená so spracovaním dodávateľských faktúr zverenej oblasti a zákazníka
- Príjem, triedenie, kontrola daňových náležitostí, digitalizácia a verifikácia faktúr
- Zasielanie faktúr na schválenie cez SAP workflow
- Účtovanie FI faktúr v systéme SAP
- Párovanie MM faktúr k objednávkam a príjmu materiálu v systéme SAP
- Riešenie nezrovnalostí prostredníctvom SAP workflowov pred ako aj po zaúčtovaní faktúr
- Kontrola správnosti bankových spojení dodávateľov a iniciácia zmeny základných dát
- Sledovanie, kontrola, urgovanie a eskalácia workflowov
- Kooperácia s rôznymi oddeleniami v rámci spoločnosti – podľa jednotlivých účtovných prípadov
- Spracovanie dotazov ohľadom faktúr a platieb obdržané interne, ako aj externe od dodávateľov
- Spracovávanie upomienok a potvrdení saldokonta
- Spracovanie reportov v rámci zverenej oblasti
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Ruský jazyk - Pokročilý (C1)
Počet rokov praxe
1
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Úspešný kandidát by mal spĺňať nasledovné požiadavky:
* Plynulá úroveň ruského jazyka - úroveň C1 (znalosť aj anglického alebo nemeckého jazyka bude veľmi vítaná)
* Prax v podobnej oblasti (účtovníctvo, finančná oblasť, administratívna práca s číslami, zákaznícky servis a pod.) v trvaní aspoň 1 rok. Respektíve minimálne ekonomické zameranie vzdelania v prípade absencii skúseností.
* Ideálne vzdelanie ekonomického zamerania
* Schopnosť pracovať samostatne
* Zodpovedný a proaktívny prístup
* Dôslednosť a presnosť v dodržiavaní procesov a pracovných postupov
Ponúkame možnosť plného alebo aj skráteného úväzku (4 a viac hodín denne podľa dohody).
* Podľa zákona sa vyžaduje zverejňovanie základnej zložky mzdy (minimálna mzda pre inzerované pozície). Ako zamestnávateľ zdôrazňujeme, že pozorne zvážime Vaše odborné schopnosti, predpoklady a skúsenosti na danú pozíciu a odmeňovanie nastavíme spravodlivo vzhľadom k Vašej kvalifikácii na príslušnú pozíciu a vzhľadom k situácii na pracovnom trhu.
* Plynulá úroveň ruského jazyka - úroveň C1 (znalosť aj anglického alebo nemeckého jazyka bude veľmi vítaná)
* Prax v podobnej oblasti (účtovníctvo, finančná oblasť, administratívna práca s číslami, zákaznícky servis a pod.) v trvaní aspoň 1 rok. Respektíve minimálne ekonomické zameranie vzdelania v prípade absencii skúseností.
* Ideálne vzdelanie ekonomického zamerania
* Schopnosť pracovať samostatne
* Zodpovedný a proaktívny prístup
* Dôslednosť a presnosť v dodržiavaní procesov a pracovných postupov
Ponúkame možnosť plného alebo aj skráteného úväzku (4 a viac hodín denne podľa dohody).
* Podľa zákona sa vyžaduje zverejňovanie základnej zložky mzdy (minimálna mzda pre inzerované pozície). Ako zamestnávateľ zdôrazňujeme, že pozorne zvážime Vaše odborné schopnosti, predpoklady a skúsenosti na danú pozíciu a odmeňovanie nastavíme spravodlivo vzhľadom k Vašej kvalifikácii na príslušnú pozíciu a vzhľadom k situácii na pracovnom trhu.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Spoločnosť LEDVANCE je svetovým lídrom v oblasti osvetľovacej techniky. Firma vznikla odčlenením klasického osvetlenia z firmy OSRAM a kombinuje tradičné všeobecné osvetlenie s modernou osvetľovacou technikou.
LEDVANCE zamestnáva celosvetovo viac ako 3200 zamestnancov a má zastúpenie vo viac ako 50 krajinách.
Na Slovensku má zastúpenie v Nitre a v Nových Zámkoch formou Centra zdieľaných služieb – Ledvance Business Services. Náš tím momentálne pozostáva z viac ako 280 zamestnancov a podporujeme naše európske závody v oblasti zákazníckeho servisu, nákupu, účtovníctva, financií, personalistiky, kvality, marketingu a naše služby stále rozširujeme.
LEDVANCE zamestnáva celosvetovo viac ako 3200 zamestnancov a má zastúpenie vo viac ako 50 krajinách.
Na Slovensku má zastúpenie v Nitre a v Nových Zámkoch formou Centra zdieľaných služieb – Ledvance Business Services. Náš tím momentálne pozostáva z viac ako 280 zamestnancov a podporujeme naše európske závody v oblasti zákazníckeho servisu, nákupu, účtovníctva, financií, personalistiky, kvality, marketingu a naše služby stále rozširujeme.
Počet zamestnancov
200-249 zamestnancov