Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Špecialista pre oblasť bonusov (nemecký + anglický jazyk)
LEDVANCE s.r.o.
- Miesto práce: Práca z domu
- Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 1 000 EUR/mesiacOd 1000 EUR brutto mesačne v závislosti od skúseností *
- Termín nástupu: Ihneď / Dohodou
- Druh pracovného pomeru: plný úväzok
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Pri danej pozícii je možnosť prácu vykonávať v plnej miere z home office.
Hlavná náplň práce bude:
* Diskusia o dohodnutých podmienkach s nemeckým obchodným oddelením resp. s oddelením zodpovedným za zmluvné podmienky
* Priraďovanie zákazníckych faktúr/spracovanie regulačných faktúr v Dispute Management Systéme
* Komunikácia s obchodným oddelením v prípade ak dohody/doklady nie sú k dispozícii
* Prípadné vyžiadanie opravy faktúr u zákazníka (napr. v prípade nesprávneho daňového výkazu)
* Vyžiadanie detailných zákazníckych faktúr (pri zaúčtovaní cez regulátora platieb)
* Účtovanie nákladov na propagáciu (WKZ) v SAP cez workflow na základe zmluvnej dohody
* Nahrávanie príslušných dokladov, dokumentácie
* Vyžiadanie podpisov podľa interných smerníc, schvaľovanie faktúr
* Archivácia originálov zmlúv
* Vytváranie platobných príkazov (predovšetkým u Trade zákazníkov)
* Spracovanie a koordinácia rozpočtov na propagáciu u jednotlivých zákazníkov, spravovanie príslušných prehľadových tabuliek, porovnanie s manuálnymi vymedzeniami
Hlavná náplň práce bude:
* Diskusia o dohodnutých podmienkach s nemeckým obchodným oddelením resp. s oddelením zodpovedným za zmluvné podmienky
* Priraďovanie zákazníckych faktúr/spracovanie regulačných faktúr v Dispute Management Systéme
* Komunikácia s obchodným oddelením v prípade ak dohody/doklady nie sú k dispozícii
* Prípadné vyžiadanie opravy faktúr u zákazníka (napr. v prípade nesprávneho daňového výkazu)
* Vyžiadanie detailných zákazníckych faktúr (pri zaúčtovaní cez regulátora platieb)
* Účtovanie nákladov na propagáciu (WKZ) v SAP cez workflow na základe zmluvnej dohody
* Nahrávanie príslušných dokladov, dokumentácie
* Vyžiadanie podpisov podľa interných smerníc, schvaľovanie faktúr
* Archivácia originálov zmlúv
* Vytváranie platobných príkazov (predovšetkým u Trade zákazníkov)
* Spracovanie a koordinácia rozpočtov na propagáciu u jednotlivých zákazníkov, spravovanie príslušných prehľadových tabuliek, porovnanie s manuálnymi vymedzeniami
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Nemecký jazyk - Stredne pokročilý (B2) a Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Počet rokov praxe
1
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Naše požiadavky na vhodného kandidáta sú:
* Pokročilá úroveň nemeckého jazyka (minimálne úroveň B2, zároveň sa kandidát musí vedieť dohovoriť aj anglicky (aspoň úroveň B1)
* Ideálne ukončené vzdelanie v oblasti financií/ekonómie
* Ideálne pracovná skúsenosť v ekonomickej oblasti (fakturácie, účtovníctvo, reporting, analýzy a podobne), prijmeme ale aj jazykovo zdatného absolventa, ktorý je precízny a systematický
* Veľmi dobrá znalosť MS Office aplikácií
* Znalosť SAP je výhodou
Veľmi dôležité kritériá budú aj: pozornosť pri práci, schopnosť pracovať v tíme, vzťah k práci s číslami, orientácia na dodržiavanie stanovených termínov a motivácia vykonávať pravidelne opakujúce sa aktivity
* Podľa zákona sa vyžaduje zverejňovanie základnej zložky mzdy (minimálna mzda pre inzerované pozície). Ako zamestnávateľ zdôrazňujeme, že pozorne zvážime Vaše odborné schopnosti, predpoklady a skúsenosti na danú pozíciu a odmeňovanie nastavíme spravodlivo vzhľadom k Vašej kvalifikácii na príslušnú pozíciu a vzhľadom k situácii na pracovnom trhu.
* Pokročilá úroveň nemeckého jazyka (minimálne úroveň B2, zároveň sa kandidát musí vedieť dohovoriť aj anglicky (aspoň úroveň B1)
* Ideálne ukončené vzdelanie v oblasti financií/ekonómie
* Ideálne pracovná skúsenosť v ekonomickej oblasti (fakturácie, účtovníctvo, reporting, analýzy a podobne), prijmeme ale aj jazykovo zdatného absolventa, ktorý je precízny a systematický
* Veľmi dobrá znalosť MS Office aplikácií
* Znalosť SAP je výhodou
Veľmi dôležité kritériá budú aj: pozornosť pri práci, schopnosť pracovať v tíme, vzťah k práci s číslami, orientácia na dodržiavanie stanovených termínov a motivácia vykonávať pravidelne opakujúce sa aktivity
* Podľa zákona sa vyžaduje zverejňovanie základnej zložky mzdy (minimálna mzda pre inzerované pozície). Ako zamestnávateľ zdôrazňujeme, že pozorne zvážime Vaše odborné schopnosti, predpoklady a skúsenosti na danú pozíciu a odmeňovanie nastavíme spravodlivo vzhľadom k Vašej kvalifikácii na príslušnú pozíciu a vzhľadom k situácii na pracovnom trhu.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Spoločnosť LEDVANCE je svetovým lídrom v oblasti osvetľovacej techniky. Firma vznikla odčlenením klasického osvetlenia z firmy OSRAM a kombinuje tradičné všeobecné osvetlenie s modernou osvetľovacou technikou.
LEDVANCE zamestnáva celosvetovo viac ako 3200 zamestnancov a má zastúpenie vo viac ako 50 krajinách.
Na Slovensku má zastúpenie v Nitre a v Nových Zámkoch formou Centra zdieľaných služieb – Ledvance Business Services. Náš tím momentálne pozostáva z viac ako 280 zamestnancov a podporujeme naše európske závody v oblasti zákazníckeho servisu, nákupu, účtovníctva, financií, personalistiky, kvality, marketingu a naše služby stále rozširujeme.
LEDVANCE zamestnáva celosvetovo viac ako 3200 zamestnancov a má zastúpenie vo viac ako 50 krajinách.
Na Slovensku má zastúpenie v Nitre a v Nových Zámkoch formou Centra zdieľaných služieb – Ledvance Business Services. Náš tím momentálne pozostáva z viac ako 280 zamestnancov a podporujeme naše európske závody v oblasti zákazníckeho servisu, nákupu, účtovníctva, financií, personalistiky, kvality, marketingu a naše služby stále rozširujeme.
Počet zamestnancov
200-249 zamestnancov