Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ist die deutsche Sprache Ihre Leidenschaft? Wir haben eine großartige Gelegenheit für Sie! (Kundendienstmitarbeiter)
LEDVANCE s.r.o.
- Miesto práce: Nitra
- Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: Od 1 000 EUR/mesiacOd 1 000 do 1 400 EUR brutto mesačne v závislosti od skúseností *
- Termín nástupu: Dohodou
- Druh pracovného pomeru: plný úväzok
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Hľadáte prácu, v ktorej:
* Nemecký jazyk využijete naozaj aktívne? - tak, aby ste ho nielenže nezabudli, ale sa v ňom zdokonaľovali dennou komunikáciou priamo s rodenými nemecky hovoriacimi zákazníkmi
* Využijete Vašu komunikatívnu povahu?
* Využijete Váš zmysel pre prioritizáciu úloh a dobrú organizáciu práce?
* Sa zdokonalíte v poskytovaní profesionálnej podpory a starostlivosti o existujúcich zákazníkov?
* Vycibríte si Vaše komunikačné a prezentačné schopnosti?
Ak sú Vaše odpovede ,,áno", nie je na čo čakať a treba nám poslať Váš životopis čím skôr. Momentálne obsadzujeme 2 pozície už v existujúcom tíme ,,Front office podpory".
Medzi hlavné úlohy bude patriť:
* Aktívne preberanie telefonátov od partnerských spoločností
* Aktívne riešenie prichádzajúcich e-mailov
* Posúdenie prichádzajúcej žiadosti
* Podpora prvej úrovne
* Poskytovanie poradenstva a informácií týkajúcich sa našich produktov
* Eskalácia problémov podľa dohodnutého postupu
* Práca v SAP
* Administratívna časť práce spojená s vyššie uvedeným
* Nemecký jazyk využijete naozaj aktívne? - tak, aby ste ho nielenže nezabudli, ale sa v ňom zdokonaľovali dennou komunikáciou priamo s rodenými nemecky hovoriacimi zákazníkmi
* Využijete Vašu komunikatívnu povahu?
* Využijete Váš zmysel pre prioritizáciu úloh a dobrú organizáciu práce?
* Sa zdokonalíte v poskytovaní profesionálnej podpory a starostlivosti o existujúcich zákazníkov?
* Vycibríte si Vaše komunikačné a prezentačné schopnosti?
Ak sú Vaše odpovede ,,áno", nie je na čo čakať a treba nám poslať Váš životopis čím skôr. Momentálne obsadzujeme 2 pozície už v existujúcom tíme ,,Front office podpory".
Medzi hlavné úlohy bude patriť:
* Aktívne preberanie telefonátov od partnerských spoločností
* Aktívne riešenie prichádzajúcich e-mailov
* Posúdenie prichádzajúcej žiadosti
* Podpora prvej úrovne
* Poskytovanie poradenstva a informácií týkajúcich sa našich produktov
* Eskalácia problémov podľa dohodnutého postupu
* Práca v SAP
* Administratívna časť práce spojená s vyššie uvedeným
Informácie o výberovom konaní
Poprosíme zasielať Vaše životopisy v nemeckom jazyku.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Nemecký jazyk - Pokročilý (C1)
Počet rokov praxe
2
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Od nového člena tímu požadujeme:
* PLYNULÚ znalosť nemeckého jazyka - celodenná komunikácia telefonicky aj mailovo
* Znalosť aj anglického jazyka je veľmi vítaná
* Skúsenosť so zákazníckym servisom (napr. predchádzajúca prax v oblasti objednávkového procesu, reklamácií, zvládania námietok a sťažností, poskytovania riešení a odpovedí na všeobecné dotazy od zákazníkov) v trvaní minimálne 2 roky
* Silnú orientáciu na zákazníka
* Profesionálny písomný a hovorový prejav
* Komunikatívnosť
* Schopnosť pracovať samostatne a zodpovedne
* Schopnosť prioritizovať a efektívne si manažovať čas
* Dôslednosť a zmysel pre precíznosť v dodržiavaní procesov a pracovných postupov
* Odolnosť voči stresovým situáciám
* Dobré PC zručnosti
* Ochotu pracovať v časoch 09:00 - 17:00
* Podľa zákona sa vyžaduje zverejňovanie základnej zložky mzdy (minimálna mzda pre inzerované pozície). Ako zamestnávateľ zdôrazňujeme, že pozorne zvážime Vaše odborné schopnosti, predpoklady a skúsenosti na danú pozíciu a odmeňovanie nastavíme spravodlivo vzhľadom k Vašej kvalifikácii na príslušnú pozíciu a vzhľadom k situácii na pracovnom trhu.
* PLYNULÚ znalosť nemeckého jazyka - celodenná komunikácia telefonicky aj mailovo
* Znalosť aj anglického jazyka je veľmi vítaná
* Skúsenosť so zákazníckym servisom (napr. predchádzajúca prax v oblasti objednávkového procesu, reklamácií, zvládania námietok a sťažností, poskytovania riešení a odpovedí na všeobecné dotazy od zákazníkov) v trvaní minimálne 2 roky
* Silnú orientáciu na zákazníka
* Profesionálny písomný a hovorový prejav
* Komunikatívnosť
* Schopnosť pracovať samostatne a zodpovedne
* Schopnosť prioritizovať a efektívne si manažovať čas
* Dôslednosť a zmysel pre precíznosť v dodržiavaní procesov a pracovných postupov
* Odolnosť voči stresovým situáciám
* Dobré PC zručnosti
* Ochotu pracovať v časoch 09:00 - 17:00
* Podľa zákona sa vyžaduje zverejňovanie základnej zložky mzdy (minimálna mzda pre inzerované pozície). Ako zamestnávateľ zdôrazňujeme, že pozorne zvážime Vaše odborné schopnosti, predpoklady a skúsenosti na danú pozíciu a odmeňovanie nastavíme spravodlivo vzhľadom k Vašej kvalifikácii na príslušnú pozíciu a vzhľadom k situácii na pracovnom trhu.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Spoločnosť LEDVANCE je svetovým lídrom v oblasti osvetľovacej techniky. Firma vznikla odčlenením klasického osvetlenia z firmy OSRAM a kombinuje tradičné všeobecné osvetlenie s modernou osvetľovacou technikou.
LEDVANCE zamestnáva celosvetovo viac ako 5 000 zamestnancov a má zastúpenie vo viac ako 50 krajinách.
Na Slovensku má zastúpenie v Nitre a v Nových Zámkoch formou Centra zdieľaných služieb – Ledvance Business Services. Náš tím momentálne pozostáva z viac ako 260 zamestnancov a podporujeme naše európske závody v oblasti zákazníckeho servisu, nákupu, účtovníctva, financií, personalistiky, kvality, marketingu a naše služby stále rozširujeme.
LEDVANCE zamestnáva celosvetovo viac ako 5 000 zamestnancov a má zastúpenie vo viac ako 50 krajinách.
Na Slovensku má zastúpenie v Nitre a v Nových Zámkoch formou Centra zdieľaných služieb – Ledvance Business Services. Náš tím momentálne pozostáva z viac ako 260 zamestnancov a podporujeme naše európske závody v oblasti zákazníckeho servisu, nákupu, účtovníctva, financií, personalistiky, kvality, marketingu a naše služby stále rozširujeme.
Počet zamestnancov
200-249 zamestnancov