Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Administratívna podpora (v oblasti rozvoja ľudí)
LeadIN s.r.o.
- Miesto práce: Grösslingová, Bratislava
- Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 6 EUR/hod.* po čase je možné prehodnotenie mzdy na základe vzájomnej spokojnosti
- Termín nástupu: Marec/Apríl 2023
- Druh pracovného pomeru: na dohodu (brigády), živnosť
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Chceš popri štúdiu aj pracovať? Čakal/a si doteraz na príležitosť učiť sa od špičkových odborníkov v oblasti rozvoja a vzdelávania?
Si rodený organizátor, ktorému neunikne žiaden podstatný detail a na ktorého sa môžu ostatní vždy spoľahnúť?
Potom máme pre teba ponuku, ktorá ťa určite zaujme.
Náš tím by sme radi obohatili o nového kolegu/kolegyňu, ktorý/á má rád/rada veci pod kontrolou a nebojí sa zodpovednosti. Ideálnym kandidátom je človek, ktorý si dokáže s ľahkosťou vytvoriť efektívny systém a mať prehľad o všetkom, čo a kedy treba spraviť.
AKÁ AGENDA ŤA U NÁS ČAKÁ?
* Zodpovednosť za plánovanie termínov skupinových a individuálnych stretnutí,
* starostlivosť o administratívu; príprava faktúr a podkladov pre fakturáciu,
* organizovanie teamových meetingov,
* komunikácia s klientmi a záujemcami o spoluprácu (prevažne email a telefonicky),
* podpora projektov, aktualizácia projektových dokumentov a príprava workshopov v súčinnosti s project líderami,
* koordinácia vybraných projektov – online i osobne - v celom rozsahu ich prípravy (potrebné materiály, zabezpečenie miestnosti, cateringu, komunikácie s dodávateľmi a účastníkmi a pod);
Si rodený organizátor, ktorému neunikne žiaden podstatný detail a na ktorého sa môžu ostatní vždy spoľahnúť?
Potom máme pre teba ponuku, ktorá ťa určite zaujme.
Náš tím by sme radi obohatili o nového kolegu/kolegyňu, ktorý/á má rád/rada veci pod kontrolou a nebojí sa zodpovednosti. Ideálnym kandidátom je človek, ktorý si dokáže s ľahkosťou vytvoriť efektívny systém a mať prehľad o všetkom, čo a kedy treba spraviť.
AKÁ AGENDA ŤA U NÁS ČAKÁ?
* Zodpovednosť za plánovanie termínov skupinových a individuálnych stretnutí,
* starostlivosť o administratívu; príprava faktúr a podkladov pre fakturáciu,
* organizovanie teamových meetingov,
* komunikácia s klientmi a záujemcami o spoluprácu (prevažne email a telefonicky),
* podpora projektov, aktualizácia projektových dokumentov a príprava workshopov v súčinnosti s project líderami,
* koordinácia vybraných projektov – online i osobne - v celom rozsahu ich prípravy (potrebné materiály, zabezpečenie miestnosti, cateringu, komunikácie s dodávateľmi a účastníkmi a pod);
Zamestnanecké výhody, benefity
* prácu v malom príjemnom teame, ktorý pôsobí v oblasti transformačného rozvoja ľudí (dlhoroční odborníci z oblasti HR),
* vzdelávanie na náklady spoločnosti,
* teambuildingy,
* mobilný telefón,
* časovú flexibilitu a možnosť virtuálnej práce (časť vecí je možné vykonávať aj z domu),
* zaškolenie,
* rozsah práce v priemere 20 hodín / týždeň,
* spolupráca na živnosť (je to preferovaná možnosť),
* finančné podmienky dohodou
* vzdelávanie na náklady spoločnosti,
* teambuildingy,
* mobilný telefón,
* časovú flexibilitu a možnosť virtuálnej práce (časť vecí je možné vykonávať aj z domu),
* zaškolenie,
* rozsah práce v priemere 20 hodín / týždeň,
* spolupráca na živnosť (je to preferovaná možnosť),
* finančné podmienky dohodou
Informácie o výberovom konaní
Životopis v slovenskom a anglickom jazyku posielať emailom. Odpovede budeme zasielať len uchádzačom postupujúcim do 1. výberového kola.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Prax na pozícii/v oblasti
administratíva
Počet rokov praxe
1
Osobnostné predpoklady a zručnosti
* plynulá angličtina slovom a písmom
* zmysel pre detail
* technická zručnosť
* organizačné schopnosti
* zodpovednosť a spoľahlivosť
* zmysel pre detail
* technická zručnosť
* organizačné schopnosti
* zodpovednosť a spoľahlivosť
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
MENÍME POHĽAD ĽUDÍ NA SEBA I NA SVET
Sme centrum osobného rozvoja a leadership transformácie. Transformácia spočíva v zmene myslenia a postojov, na základe čoho sme schopní zmeniť aj svoje správanie. Prostredníctvom nášho vlastného unikátneho konceptu pomáhame našim klientom dosahovať trvalé zmeny vedúce k väčšej spokojnosti v pracovnom i v osobnom živote.
Ponúkame programy, v ktorých sú integrované reálne skúsenosti z oblasti biznisu, psychológie a neurovedy.
Máme medzinárodné úspechy. Náš program autentického líderstva od roku 2013 absolvovalo už vyše 3000 účastníkov na medzinárodnej úrovni.
Sme centrum osobného rozvoja a leadership transformácie. Transformácia spočíva v zmene myslenia a postojov, na základe čoho sme schopní zmeniť aj svoje správanie. Prostredníctvom nášho vlastného unikátneho konceptu pomáhame našim klientom dosahovať trvalé zmeny vedúce k väčšej spokojnosti v pracovnom i v osobnom živote.
Ponúkame programy, v ktorých sú integrované reálne skúsenosti z oblasti biznisu, psychológie a neurovedy.
Máme medzinárodné úspechy. Náš program autentického líderstva od roku 2013 absolvovalo už vyše 3000 účastníkov na medzinárodnej úrovni.