Práca SME SME.sk
Pridať inzerát

Zaujímavá brigáda na recepcii pre nadnárodnú spoločnosť

LAUTITIA, s.r.o.

Informácie o pracovnom mieste

  • Miesto práce: Bratislava
  • Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 800 EUR/mesiacUvedená mzda je za 6 hodinový pracovný čas
  • Termín nástupu: asap
  • Druh pracovného pomeru: skrátený úväzok, na dohodu (brigády), živnosť

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Hlavnými pracovnými činnosťami bude:
Registrácia / deregistrácia vstupov osôb z externého prostredia (návštevy, zákazníci) v súlade s internými predpismi
Vybavovanie telefonátov
Management zasadačiek v budove cez kalendár v Microsoft Outlook
Komunikácia (zamestnanci, návštevy, zákazníci, dodávatelia, kuriéri...)
Organizácia obsadenosti a vyťaženosti miestností pre výuku jazykov, monitorovanie vyťaženosti miestností, informovanie lektorov / účastníkov kurzov v prípade zmien
Obslužný servis pre zasadačky – servírovanie občerstvenia, starostlivosť o kuchynku
Parkovací systém – odblokovanie parkovacích kariet pre registrovaných hostí pri odchode
Iné služby – objednanie taxi služby pre hostí, navigácia hostí v rámci mesta, poskytnutie praktických informácií o doprave, gastronómii, hoteloch mimobratislavským hosťom
Riešenie krízových situácii (napr. kolízia obsadenosti zasadačiek)
Plnenie ďalších úloh podľa pokynov facility managera.

Zamestnanecké výhody, benefity

- zázemie v silnej medzinárodnej spoločnosti
- aktívne využívanie cudzieho jazyka
- zaškolenie a pravidelné preškoľovanie

Informácie o výberovom konaní

V prípade záujmu pošlite Váš životopis v slovenskom a anglickom jazyku na dole uvedenú mailovú adresu. Vzhľadom k vysokému počtu uchádzačov budeme kontaktovať iba vybraných kandidátov. Za pochopenie ďakujeme.

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Informačné technológie

Spoločnosť poskytuje riešenia najmä v oblastiach automatizácie a riadenia, dopravy, energetiky, informačných a komunikačných technológií a medicínskej techniky.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

ekonomické, humanitné

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Pokročilý (C1)

Prax na pozícii/v oblasti

administratívy

Počet rokov praxe

1

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- príjemné a profesionálne vystupovanie a veľmi dobrá komunikácia
- pozitívny prístup k práci, ochota a proklientský prístup
- dynamická a aktívna osobnosť
- tímový hráč
- skvelé organizačné zručnosti
- dôslednosť a spoľahlivosť
- flexibilita a schopnosť pracovať pod tlakom
- znalosť AJ na pokročilej úrovni PODMIENKOU!!!

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Spoločnosť poskytuje poradenské služby pri vyhľadávaní a výbere zamestnancov, motivácii a vzdelávaní. Koordinuje, vytvára a pomáha implementovať rozvojové a organizačné projekty. Taktiež poskytuje svojim klientom administratívne a recepčné služby, v ktorých využíva svoje jedinečné know-how.

Počet zamestnancov

5-9 zamestnancov