Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Asistentka
Lansky, Ganzger, Jacko & Partner, s. r. o.
- Miesto práce: Dvořákovo nábrežie, Bratislava
- Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 1 200 EUR/mesiac
- Termín nástupu: ihneď
- Druh pracovného pomeru: plný úväzok
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- administratívne a asistentské práce na sekretariáte;
- administratívno - organizačná podpora;
- preberanie a vybavovanie objednávok, komunikácia s dodávateľmi, (tonery, preklady, objednávanie kancelárskych potrieb a pod.);
- evidencia odoslaných a prijatých faktúr;
- asistencia pri fakturácii;
- komunikácia s účtovníkmi;
- komunikácia s úradmi;
- komunikácia so správcom budovy;
- spracovanie pošty (evidencia a styk s poštou);
- spracovanie e-mailovej komunikácie;
- práca s interným systémom;
- komunikácia v AJ / NJ s externými kolegami;
- organizačná podpora pri príprave a realizácii obchodných rokovaní a interných porád;
- profesionálna osobná, telefonická a emailová komunikácia s klientom v slovenskom a anglickom jazyku;
- dlhodobé plánovanie aktivít v čase, správa kalendárov, monitoring, najmä práca s MS outlook (kontakty, kalendár);
- spolupráca pri organizovaní firemných akcií a účastí na seminároch;
- kontaktná osoba pre IT a technickú podporu kancelárie;
- práca s interným systémom na elektronickú evidenciu spisového materiálu a úkonov;
- archivácia a zakladanie dokumentov, práca so spisovou agendou.
- administratívno - organizačná podpora;
- preberanie a vybavovanie objednávok, komunikácia s dodávateľmi, (tonery, preklady, objednávanie kancelárskych potrieb a pod.);
- evidencia odoslaných a prijatých faktúr;
- asistencia pri fakturácii;
- komunikácia s účtovníkmi;
- komunikácia s úradmi;
- komunikácia so správcom budovy;
- spracovanie pošty (evidencia a styk s poštou);
- spracovanie e-mailovej komunikácie;
- práca s interným systémom;
- komunikácia v AJ / NJ s externými kolegami;
- organizačná podpora pri príprave a realizácii obchodných rokovaní a interných porád;
- profesionálna osobná, telefonická a emailová komunikácia s klientom v slovenskom a anglickom jazyku;
- dlhodobé plánovanie aktivít v čase, správa kalendárov, monitoring, najmä práca s MS outlook (kontakty, kalendár);
- spolupráca pri organizovaní firemných akcií a účastí na seminároch;
- kontaktná osoba pre IT a technickú podporu kancelárie;
- práca s interným systémom na elektronickú evidenciu spisového materiálu a úkonov;
- archivácia a zakladanie dokumentov, práca so spisovou agendou.
Zamestnanecké výhody, benefity
priateľská atmosféra v menšom kolektíve
pravidelné teambuildingy
ovocie na pracovisku
pravidelné teambuildingy
ovocie na pracovisku
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2) alebo Nemecký jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Hospodárska korešpondencia - Pokročilý
Pokladňa - Základy
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Základy
Pokladňa - Základy
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Základy
Počet rokov praxe
1
Osobnostné predpoklady a zručnosti
komunikačné schopnosti
príjemné a reprezentatívne vystupovanie
organizačné schopnosti
diskrétnosť
odolnosť voči stresu
samostatnosť
flexibilita
príjemné a reprezentatívne vystupovanie
organizačné schopnosti
diskrétnosť
odolnosť voči stresu
samostatnosť
flexibilita
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
S viac ako 130 zamestnancami a právnikmi z 20 krajín je LGP jednou z najväčších medzinárodných advokátskych kancelárií v strednej Európe. Počas svojej 15 ročnej existencie sa naša kancelária v Bratislave stala strediskom nášho medzinárodného usporiadania: Práve tu budujeme mosty medzi rôznymi trhmi - či už v strednej Európe, na západnom Balkáne, v regióne CIS alebo v Ázii.
Počet zamestnancov
10-19 zamestnancov