Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Prevádzkový manager
KOMPAVA spol. s r. o.
- Miesto práce: Piešťanská, Nové Mesto nad Váhom
- Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 1 250 - 1 500 EUR/mesiac• 13.-ty plat a mimoriadne odmeny • bonus pri životnej udalosti (svadba, narodenie dieťaťa) • bonus pri odporučení zamestnanca
- Termín nástupu: 1.3.2023
- Druh pracovného pomeru: plný úväzok
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
ČO BUDETE U NÁS ROBIŤ?
• organizácia a vedenie sekretariátu – plánovanie, koordinácia a organizácia stretnutí, vybavovanie firemnej korešpondencie, starostlivosť o návštevy
• manažovanie chodu spoločnosti, zabezpečenie administratívnej agendy
• interná a externá komunikácia
• zabezpečovanie kompletnej agendy zahraničných a tuzemských služobných ciest
• rezervácia ubytovania, evidencia faktúr
• organizácia firemných podujatí, team buldingov, školení
• preklady dokumentov z anglického jazyka do slovenčiny a naopak
• príprava reportov a prezentácií podľa pokynov manažmentu
• spracovávanie mesačných prehľadov režijných nákladov a ich koordinácia
• aktualizácia vnútropodnikových smerníc a zmlúv podľa platnej legislatívy a noriem
• výber zamestnancov, selektovanie vybratých zamestnancov pre vedúcich oddelení, komunikácia s „job portálmi“
• starostlivosť a tvorba firemného LinkedIn
• evidencia PHM
ČO NA TO BUDETE POTREBOVAŤ?
• dobré organizačné, komunikačné a prezentačné schopnosti, príjemné vystupovanie
• samostatnosť, výborný time management, schopnosť efektívne organizovať kalendár
• znalosť spoločenskej etikety
• flexibilný čas
• spoľahlivosť, precíznosť a zodpovednosť
• flexibilita a proaktívny prístup
• priateľskosť, ochota pomôcť, príjemné vystupovanie
• predchádzajúce skúsenosti na asistentskej pozícii sú výhodou
• nutnosť ovládať anglický jazyk na pokročilej úrovni
• organizácia a vedenie sekretariátu – plánovanie, koordinácia a organizácia stretnutí, vybavovanie firemnej korešpondencie, starostlivosť o návštevy
• manažovanie chodu spoločnosti, zabezpečenie administratívnej agendy
• interná a externá komunikácia
• zabezpečovanie kompletnej agendy zahraničných a tuzemských služobných ciest
• rezervácia ubytovania, evidencia faktúr
• organizácia firemných podujatí, team buldingov, školení
• preklady dokumentov z anglického jazyka do slovenčiny a naopak
• príprava reportov a prezentácií podľa pokynov manažmentu
• spracovávanie mesačných prehľadov režijných nákladov a ich koordinácia
• aktualizácia vnútropodnikových smerníc a zmlúv podľa platnej legislatívy a noriem
• výber zamestnancov, selektovanie vybratých zamestnancov pre vedúcich oddelení, komunikácia s „job portálmi“
• starostlivosť a tvorba firemného LinkedIn
• evidencia PHM
ČO NA TO BUDETE POTREBOVAŤ?
• dobré organizačné, komunikačné a prezentačné schopnosti, príjemné vystupovanie
• samostatnosť, výborný time management, schopnosť efektívne organizovať kalendár
• znalosť spoločenskej etikety
• flexibilný čas
• spoľahlivosť, precíznosť a zodpovednosť
• flexibilita a proaktívny prístup
• priateľskosť, ochota pomôcť, príjemné vystupovanie
• predchádzajúce skúsenosti na asistentskej pozícii sú výhodou
• nutnosť ovládať anglický jazyk na pokročilej úrovni
Zamestnanecké výhody, benefity
PONÚKAME:
• prácu v stabilnej, prosperujúcej firme (na trhu od roku 2002)
• motivujúce finančné ohodnotenie
• dynamickú prácu v zábavnom a mladom kolektíve
• moderné pracovné prostredie
• priestor pre profesionálny rast v oblasti zdravej výživy, marketingu i manažmente
• flexibilitu pri návrhoch a realizácii výborných a úspešných nápadoch
• tímovú prácu
• podporu v oblasti zdravej výživy a zdravého životného štýlu
BENEFITY:
• 13.-ty plat a mimoriadne odmeny
• bonus pri životnej udalosti (svadba, narodenie dieťaťa)
• bonus pri odporučení zamestnanca
• parkovacie miesto v mieste práce
• odborné vzdelávanie
• nápoje na pracovisku
• fitness na pracovisku (možnosť využiť aj počas pracovnej doby)
• masážne lôžko na pracovisku
• diagnostické centrum pre zamestnancov (diagnostika kvapky krvi, ciev, InBody, Spiroergometria, pleti)
• zamestnanecké zľavy – zvýhodnený nákup tovaru z našej ponuky
• firemné darčeky
• firemné akcie, večierky
• prácu v stabilnej, prosperujúcej firme (na trhu od roku 2002)
• motivujúce finančné ohodnotenie
• dynamickú prácu v zábavnom a mladom kolektíve
• moderné pracovné prostredie
• priestor pre profesionálny rast v oblasti zdravej výživy, marketingu i manažmente
• flexibilitu pri návrhoch a realizácii výborných a úspešných nápadoch
• tímovú prácu
• podporu v oblasti zdravej výživy a zdravého životného štýlu
BENEFITY:
• 13.-ty plat a mimoriadne odmeny
• bonus pri životnej udalosti (svadba, narodenie dieťaťa)
• bonus pri odporučení zamestnanca
• parkovacie miesto v mieste práce
• odborné vzdelávanie
• nápoje na pracovisku
• fitness na pracovisku (možnosť využiť aj počas pracovnej doby)
• masážne lôžko na pracovisku
• diagnostické centrum pre zamestnancov (diagnostika kvapky krvi, ciev, InBody, Spiroergometria, pleti)
• zamestnanecké zľavy – zvýhodnený nákup tovaru z našej ponuky
• firemné darčeky
• firemné akcie, večierky
Informácie o výberovom konaní
Ak vás ponuka práce oslovila prosím zašlite nám svoj životopis spolu s motivačným listom na [email protected] CV bez motivačného listu sú pre nás nedostačujúce.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
ekonomika, manažment
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Pokročilý (C1)
Ostatné znalosti
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
LinkedIn - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
LinkedIn - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Prax na pozícii/v oblasti
administratíva
Počet rokov praxe
3
Osobnostné predpoklady a zručnosti
• dobré organizačné, komunikačné a prezentačné schopnosti, príjemné vystupovanie
• samostatnosť, výborný time management, schopnosť efektívne organizovať kalendár
• znalosť spoločenskej etikety
• spoľahlivosť, precíznosť a zodpovednosť
• flexibilita a proaktívny prístup
• priateľskosť, ochota pomôcť, príjemné vystupovanie
• predchádzajúce skúsenosti na asistentskej pozícii sú výhodou
• samostatnosť, výborný time management, schopnosť efektívne organizovať kalendár
• znalosť spoločenskej etikety
• spoľahlivosť, precíznosť a zodpovednosť
• flexibilita a proaktívny prístup
• priateľskosť, ochota pomôcť, príjemné vystupovanie
• predchádzajúce skúsenosti na asistentskej pozícii sú výhodou
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Sme slovenská spoločnosť, ktorá je na trhu už 20 rokov. Kompava sa zaoberá vývojom, výrobou a distribúciou výživových doplnkov. Pod pojmom "výživový doplnok" si predstavme produkty od proteínov cez iontové nápoje, tyčinky, spalovače a všetko čo potrebujú do seba dostávať športovci až po produkty používané na dennej báze u každej vekovej kategórií či zamerania bežnej populácie.
Najväčšia naša distribúcia je na Slovensku, ale obliehame aj Český trh a smerujeme stále viac do sveta, momentálne sme zahájili predaj na Poľsko. Spolupracujeme s veľkými distribučnými firmami, ale i veľkými hráčmi v oblasti zdravej výživy, doplnkov výživy či už v online alebo offline svete.
Viac na: www.kompava.sk, www.kompava-metflex.sk
Najväčšia naša distribúcia je na Slovensku, ale obliehame aj Český trh a smerujeme stále viac do sveta, momentálne sme zahájili predaj na Poľsko. Spolupracujeme s veľkými distribučnými firmami, ale i veľkými hráčmi v oblasti zdravej výživy, doplnkov výživy či už v online alebo offline svete.
Viac na: www.kompava.sk, www.kompava-metflex.sk
Počet zamestnancov
25-49 zamestnancov