Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Asistent obchodného oddelenia
KOLIBA, a.s.
- Miesto práce: Hriňová
- Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 800 EUR/mesiaczákladná mesačná mzda 800,00€, plus prémie do výšky 350,00€, celková hrubá mzda 1150,00€
- Termín nástupu: dohodou
- Druh pracovného pomeru: plný úväzok
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- organizácia pracovných stretnutí obchodného oddelenia spoločnosti,
- organizácia práce pre obchodné oddelenie spoločnosti,
- tlmočenie a komunikácia v slovenskom, aj v anglickom jazyku, ústne a tiež písomne,
- administratívne práce podľa požiadaviek obchodného oddelenia,
- návrhy celoslovenských akcií v COOP podľa pokynov obchodného oddelenia,
- pravidelné priebežné zasielanie informácii o schválených akciách všetkým oddeleniam, ktorých činnosť je priamo spätá s uvedenými akciami,
- aktívna spolupráca pri vývoji nových produktov v spolupráci s obchodným oddelením,
- spolupráca na dennej báze s ostatnými oddeleniami spoločnosti podľa aktuálnych požiadaviek obchodného oddelenia,
- plnenie iných požiadaviek priamych nadriadených,
- reprezentácia firmy navonok, aj vo vnútri spoločnosti, príjemné vystupovanie,
- kontrola GPS - odovzdávanie cestovných výkazov, kontrola spotreby phm, kontrola phm v účtovníctve,
- vedenie agendy školského mlieka,
- starostlivosť o zákazníkov v Českej republike
- organizácia práce pre obchodné oddelenie spoločnosti,
- tlmočenie a komunikácia v slovenskom, aj v anglickom jazyku, ústne a tiež písomne,
- administratívne práce podľa požiadaviek obchodného oddelenia,
- návrhy celoslovenských akcií v COOP podľa pokynov obchodného oddelenia,
- pravidelné priebežné zasielanie informácii o schválených akciách všetkým oddeleniam, ktorých činnosť je priamo spätá s uvedenými akciami,
- aktívna spolupráca pri vývoji nových produktov v spolupráci s obchodným oddelením,
- spolupráca na dennej báze s ostatnými oddeleniami spoločnosti podľa aktuálnych požiadaviek obchodného oddelenia,
- plnenie iných požiadaviek priamych nadriadených,
- reprezentácia firmy navonok, aj vo vnútri spoločnosti, príjemné vystupovanie,
- kontrola GPS - odovzdávanie cestovných výkazov, kontrola spotreby phm, kontrola phm v účtovníctve,
- vedenie agendy školského mlieka,
- starostlivosť o zákazníkov v Českej republike
Zamestnanecké výhody, benefity
- práca v stabilnej slovenskej spoločnosti
Informácie o výberovom konaní
V prípade záujmu o pracovnú pozíciu pošlite motivačný list a životopis na uvedenú e-mailovú adresu. Vybratí uchádzači budú pozvaní na osobný pohovor. Kontaktovať budeme len uchádzačov, ktorí spĺňajú všetky naše požiadavky.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Strojopis - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Strojopis - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- flexibilita,
- komunikatívnosť,
- samostatnosť,
- zodpovednosť,
- príjemné vystupovanie
- komunikatívnosť,
- samostatnosť,
- zodpovednosť,
- príjemné vystupovanie
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Hriňovská mliekáreň KOLIBA vznikla v roku 1993 ako súkromná spoločnosť so zameraním sa na spracovanie mlieka prevažne z Podpoľania. Od roku 2006 je v hriňovskej mliekárni zavedený systém kontroly kvality výroby HACCP. Manažment mliekárne je zameraný na bezpečnosť a kvalitu výroby, čoho dôkazom sú i získané certifikáty STN EN ISO 9001:2008, STN EN ISO 22000:2005 a IFS.
Počet zamestnancov
50-99 zamestnancov