Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Hľadáme administratívnu pracovníčku/asistentku
KIKOSHOP s. r. o.
- Miesto práce: Elektrárenská 1390/1, 831 04 Bratislava
- Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 1 000 EUR/mesiac
- Termín nástupu: ihned
- Druh pracovného pomeru: plný úväzok
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- telefonická a e-mailová komunikácia so zákazníkmi, dodávateľmi
- poskytovanie všeobecných informácií o produktoch a skladových zásobách
- vybavovanie objednávok, reklamácií, vrátenia, výmeny tovaru
- evidencia došlého tovaru spolu s faktúrou spojená so skladovým hospodárstvom, fakturácia
- vedenie pokladni
- sledovanie skladových zásob a v potrebnom množstve ich objednanie
- zabezpečovanie prepravy tovaru ku koncovému zákazníkovi
- starostlivosť o eshop, update produktov
- podpora a príprava tvorby obchodných materiálov, vypracovanie cenových ponúk
- bežné administratívne činnosti
- triedenie a evidencia bežnej korešpondencie
- pracovný čas 7:30-16:00
- poskytovanie všeobecných informácií o produktoch a skladových zásobách
- vybavovanie objednávok, reklamácií, vrátenia, výmeny tovaru
- evidencia došlého tovaru spolu s faktúrou spojená so skladovým hospodárstvom, fakturácia
- vedenie pokladni
- sledovanie skladových zásob a v potrebnom množstve ich objednanie
- zabezpečovanie prepravy tovaru ku koncovému zákazníkovi
- starostlivosť o eshop, update produktov
- podpora a príprava tvorby obchodných materiálov, vypracovanie cenových ponúk
- bežné administratívne činnosti
- triedenie a evidencia bežnej korešpondencie
- pracovný čas 7:30-16:00
Zamestnanecké výhody, benefity
- práca v mladom dynamickom kolektíve
- perspektíva osobného rozvoja
- príjemné pracovné prostredie
- zabezpečenie stravných poukážok a pitného režimu
- Multisport karta
- perspektíva osobného rozvoja
- príjemné pracovné prostredie
- zabezpečenie stravných poukážok a pitného režimu
- Multisport karta
Informácie o výberovom konaní
Nástup do zamesnania ihned - od 01.02.2021.
V případě zájmu mne prosím kontaktujte, své CV zasílejte na monika.kandaras@kikoshop.sk
V případě zájmu mne prosím kontaktujte, své CV zasílejte na monika.kandaras@kikoshop.sk
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Úplný začiatočník (A1)
Ostatné znalosti
Fakturácia - pokročilý
Skladové hospodárstvo - pokročilý
Hospodárska korešpondencia - pokročilý
Pokladňa - základy
Microsoft Excel - pokročilý
Microsoft Word - základy
Microsoft Outlook - základy
Skladové hospodárstvo - pokročilý
Hospodárska korešpondencia - pokročilý
Pokladňa - základy
Microsoft Excel - pokročilý
Microsoft Word - základy
Microsoft Outlook - základy
Vodičský preukaz
B
Počet rokov praxe
3
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- výborné komunikačné zručnosti
- schopnosť riešiť problémy - samostatnosť - precíznosť - vysoké pracovné nasadenie - ochota pracovať a vzdelávať sa v oblasti zákazníckeho servisu
- schopnosť načúvať, analyzovať, vyhodnocovať informácie od zákazníkov a nadriadeného
- záujem a chuť učiť sa nové veci
- príjemné vystupovanie, schopnosť rýchlo reagovať, odolnosť voči stresovým situáciám
- schopnosť tímovej spolupráce
- obchodné zmýšľanie
- schopnosť riešiť problémy - samostatnosť - precíznosť - vysoké pracovné nasadenie - ochota pracovať a vzdelávať sa v oblasti zákazníckeho servisu
- schopnosť načúvať, analyzovať, vyhodnocovať informácie od zákazníkov a nadriadeného
- záujem a chuť učiť sa nové veci
- príjemné vystupovanie, schopnosť rýchlo reagovať, odolnosť voči stresovým situáciám
- schopnosť tímovej spolupráce
- obchodné zmýšľanie
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Spoločnosť zameraná na zásobovanie kancelárií, reštaurácii, výrobných podnikov, škôl a úradov kancelárskymi, čistiacimi potrebami a spotrebným materiálom.
Počet zamestnancov
5-9 zamestnancov