Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Obchodný manažér pre akvizície developerských projektov
KAMI PROFIT, s.r.o.
- Miesto práce: Bratislavský kraj, Slovensko (Práca vyžaduje cestovanie)
- Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 2 200 EUR/mesiacOd 2200,- EUR brutto a viac. Finálna výška ponúkanej mzdy bude dohodnutá na základe osobnostných a profesijných predpokladov kandidáta. (Mzda je rozdelená na 70% fix a 30% pohyblivú zložku).
- Termín nástupu: dohodou
- Druh pracovného pomeru: plný úväzok, živnosť
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Do nášho dynamického tímu hľadáme manažéra, ktorý kompletne zastreší rozbeh a realizáciu našich vlastných developerských projektov.
Jeho/Jej náplňou práce bude najmä:
• prieskum trhu a vyšpecifikovanie investičných zámerov,
• aktívne vyhľadávanie a vyhodnocovanie obchodných a investičných
príležitostí pre developerskú činnosť v rámci SR, prípadne celej EÚ,
• valuácia a finančné modelovanie, oceňovanie aktív a určovanie
návratnosti investície
• pravidelný reporting vedeniu a akcionárom
• vypracovanie komplexných business plánov a investičných zámerov,
• koordinácia inžinierskej činnosti súvisiacej s vydaním územného
rozhodnutia, stavebného povolenia, kontrola projektovej
dokumentácie vo všetkých stupňoch realizácie
• komunikácia s príslušnými inštitúciami, investormi, vlastníkmi
pozemkov, realitnými kanceláriami, projektantmi a pod. za účelom
zabezpečenia celého akvizičného procesu developerských projektov,
• koordinácia prípravy projektovej dokumentácie a časového plánu
realizácie projektu,
• spolupráca s ekonomickým oddelením za účelom zabezpečenia
financovania developerských projektov prostredníctvom priamej
kapitálovej účasti, private equity alebo formou úverov, pôžičiek a
emisiou dlhopisov,
• Podporné činnosti a úzka spolupráca s s právnym oddelením,
oddelením stavebných rozpočtov a spolupráca na príprave tendrov.
Jeho/Jej náplňou práce bude najmä:
• prieskum trhu a vyšpecifikovanie investičných zámerov,
• aktívne vyhľadávanie a vyhodnocovanie obchodných a investičných
príležitostí pre developerskú činnosť v rámci SR, prípadne celej EÚ,
• valuácia a finančné modelovanie, oceňovanie aktív a určovanie
návratnosti investície
• pravidelný reporting vedeniu a akcionárom
• vypracovanie komplexných business plánov a investičných zámerov,
• koordinácia inžinierskej činnosti súvisiacej s vydaním územného
rozhodnutia, stavebného povolenia, kontrola projektovej
dokumentácie vo všetkých stupňoch realizácie
• komunikácia s príslušnými inštitúciami, investormi, vlastníkmi
pozemkov, realitnými kanceláriami, projektantmi a pod. za účelom
zabezpečenia celého akvizičného procesu developerských projektov,
• koordinácia prípravy projektovej dokumentácie a časového plánu
realizácie projektu,
• spolupráca s ekonomickým oddelením za účelom zabezpečenia
financovania developerských projektov prostredníctvom priamej
kapitálovej účasti, private equity alebo formou úverov, pôžičiek a
emisiou dlhopisov,
• Podporné činnosti a úzka spolupráca s s právnym oddelením,
oddelením stavebných rozpočtov a spolupráca na príprave tendrov.
Zamestnanecké výhody, benefity
• silné zázemie úspešnej stavebnej spoločnosti, ktorá neustále expanduje
• stabilná práca
• služobné auto, notebook, mobil
• parkovacie miesto v mieste práce
• motivujúce finančné ohodnotenie
• odmeny pri pracovných jubileách
• možnosť osobného a profesionálneho rozvoja
• firemné teambuildingy (spoločenské a športové akcie)
• firemný deň zdravia
• 3 dni sick day/ rok
• dovolenka nad rámec zákona
• možnosť pravidelných športových aktivít prostredníctvom programu MultiSport
• otvorenú a neformálnu firemnú kultúru
• káva a nápoje na pracovisku sú samozrejmosťou
• narodeninové a vianočné darčeky
• a iné zamestnanecké benefity, ktoré potešia ...
• stabilná práca
• služobné auto, notebook, mobil
• parkovacie miesto v mieste práce
• motivujúce finančné ohodnotenie
• odmeny pri pracovných jubileách
• možnosť osobného a profesionálneho rozvoja
• firemné teambuildingy (spoločenské a športové akcie)
• firemný deň zdravia
• 3 dni sick day/ rok
• dovolenka nad rámec zákona
• možnosť pravidelných športových aktivít prostredníctvom programu MultiSport
• otvorenú a neformálnu firemnú kultúru
• káva a nápoje na pracovisku sú samozrejmosťou
• narodeninové a vianočné darčeky
• a iné zamestnanecké benefity, ktoré potešia ...
Informácie o výberovom konaní
Váš životopis spolu s motivačným listom starostlivo posúdime. V prípade veľkého záujmu zo strany uchádzačov bohužiaľ nebude možné kontaktovať každého kandidáta osobne. Preto uchádzačov o pracovnú pozíciu, ktorí spĺňajú požadované kritériá, budeme najneskôr do 2 týždňov po zaslaní životopisu kontaktovať za účelom telefonického rozhovoru, ako formou prvého predvýberu. Po absolvovaní takéhoto telefonického rozhovoru a splnení základných kritérií budete pozvaná/pozvaný na ďalšie stretnutie. Výberové konania prebiehajú štandardne formou individuálneho rozhovoru.
Všetkým uchádzačom ďakujeme za prejavený záujem.
Všetkým uchádzačom ďakujeme za prejavený záujem.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
stavebné, ekonomické
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Pokročilý (C1)
Ostatné znalosti
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Prax na pozícii/v oblasti
stavebné, ekonomické
Počet rokov praxe
5
Osobnostné predpoklady a zručnosti
• organizačné a riadiace schopnosti
• aktívny prístup k riešeniu vzniknutých
problémov, orientácia na výsledok,
• schopnosť doťahovať veci do úspešného
konca
• pozitívny prístup k zmene a schopnosť
realizovať zmeny
• vyjednávacie schopnosti
• logické a analytické myslenie, business
prístup, dôslednosť, samostatnosť,
komunikatívnosť, flexibilita
• výborná znalosť MS Excel a schopnosť
tvoriť komplexné ohodnocovacie modely
• zmysel pre detail, efektivitu, ekonomickú
návratnosť
• ochota cestovať
• aktívny prístup k riešeniu vzniknutých
problémov, orientácia na výsledok,
• schopnosť doťahovať veci do úspešného
konca
• pozitívny prístup k zmene a schopnosť
realizovať zmeny
• vyjednávacie schopnosti
• logické a analytické myslenie, business
prístup, dôslednosť, samostatnosť,
komunikatívnosť, flexibilita
• výborná znalosť MS Excel a schopnosť
tvoriť komplexné ohodnocovacie modely
• zmysel pre detail, efektivitu, ekonomickú
návratnosť
• ochota cestovať
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
KAMI PROFIT s.r.o. je dynamicky sa rozvíjajúca spoločnosť, ktorá zabezpečuje projektový manažment a kontroling, stavebný dozor, ako aj prípravu a realizáciu stavieb v oblasti pozemných, dopravných a inžinierskych projektov. Tím spoločnosti je zostavený z odborníkov, ktorí sú pripravení vyhovieť aj tým najnáročnejším požiadavkám zákazníkov. Medzi hlavné piliere spoločnosti patrí zodpovednosť, profesionálny prístup a spokojnosť svojich klientov.
Bližšie informácie o spoločnosti nájdete na webovej adrese http://www.kami-profit.sk
Bližšie informácie o spoločnosti nájdete na webovej adrese http://www.kami-profit.sk
Počet zamestnancov
50-99 zamestnancov