Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Office manager
KABI REAL, a.s.
- Miesto práce: Zadunajská cesta 8, Petržalka
- Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: Od 1 200 EUR/mesiac
- Termín nástupu: ihneď
- Druh pracovného pomeru: plný úväzok
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- organizácia a zabezpečovanie každodenného chodu sekretariátu
- kontrola náležitosti a opodstatnenosti došlých faktúr a ich následná príprava na úhradu
- preberanie a rozdeľovanie poštovej agendy
- archivácia dokumentov
- spracovávanie administratívnych podkladov a tabuľkových prehľadov podľa potrieb nadriadeného
- evidencia prijatých a odoslaných písomností, archivácia, triedenie a zaraďovanie dokumentácie
- komunikácia s externými partnermi spoločnosti
- príprava podkladov pre nadriadeného a príslušné oddelenia spoločnosti
- príprava a kontrola účtovných podkladov pre účtovné oddelenie
- nákup kancelárskych potrieb
- obsluhovanie skeneru, kopírky a ďalších zariadení
- rezervácie cestovných lístkov, leteniek a ubytovania v prípade služobných ciest nadriadeného
- privítanie a starostlivosť o návštevy, príprava a podávanie občerstvenia
- udržiavanie čistoty na recepcii a v jej okolí
- starostlivosť o plynulý chod kuchynky:
kávovar – každodenné čistenie, dopĺňanie, obsluha, objednávanie kávy, nákup občerstvenia a nápojov
- starostlivosť o kvety
- kontrola náležitosti a opodstatnenosti došlých faktúr a ich následná príprava na úhradu
- preberanie a rozdeľovanie poštovej agendy
- archivácia dokumentov
- spracovávanie administratívnych podkladov a tabuľkových prehľadov podľa potrieb nadriadeného
- evidencia prijatých a odoslaných písomností, archivácia, triedenie a zaraďovanie dokumentácie
- komunikácia s externými partnermi spoločnosti
- príprava podkladov pre nadriadeného a príslušné oddelenia spoločnosti
- príprava a kontrola účtovných podkladov pre účtovné oddelenie
- nákup kancelárskych potrieb
- obsluhovanie skeneru, kopírky a ďalších zariadení
- rezervácie cestovných lístkov, leteniek a ubytovania v prípade služobných ciest nadriadeného
- privítanie a starostlivosť o návštevy, príprava a podávanie občerstvenia
- udržiavanie čistoty na recepcii a v jej okolí
- starostlivosť o plynulý chod kuchynky:
kávovar – každodenné čistenie, dopĺňanie, obsluha, objednávanie kávy, nákup občerstvenia a nápojov
- starostlivosť o kvety
Zamestnanecké výhody, benefity
- príjemný mladý kolektív
- stabilné zamestnanie v úspešnej spoločnosti
- príspevok na stravovanie
- motivujúce pracovné ohodnotenie
- stabilné zamestnanie v úspešnej spoločnosti
- príspevok na stravovanie
- motivujúce pracovné ohodnotenie
Informácie o výberovom konaní
Zašlite nám prosím Váš štruktúrovaný životopis s fotografiou v slovenskom aj anglickom jazyku. Vybraní uchádzači budú pozvaní na osobný pohovor.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Vodičský preukaz
B
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- Príjemné vystupovanie, dobré komunikačné schopnosti
- Zodpovedný prístup k práci, ústretovosť
- Dobrá znalosť nástrojov MS Office (Outlook, Word, Excel)
- Zodpovedný prístup k práci, ústretovosť
- Dobrá znalosť nástrojov MS Office (Outlook, Word, Excel)
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Spoločnosť disponuje širokou škálou pôsobnosti na trhu nehnuteľností.