Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Všeobecný pracovník, nehnuteľnosti a ubytovanie
KA Group s.r.o.
- Miesto práce: Liptovský Mikuláš
- Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 1 450 EUR/mesiac
- Druh pracovného pomeru: na dohodu (brigády), živnosť
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Hľadáme zodpovedného a dobre zorganizovaného človeka, ktorí bude mať na starosti aktivity spoločnosti hlavne v Litovskom Mikuláši a jeho okolí. V prípade potreby vieme poskytnúť pracovníkovi bývanie v meste. Náplň práce je rôznorodá, jedná s hlavne o agendu spojenú s nehnuteľnosťami, najmä:
Agenda nájomných bytov
- denne obhliadkovanie voľných bytov, uzatváranie zmlúv, vedenie evidencií nájmov, výber nájmov, riešenie vzťahov s nájomcami (predlžovania zmlúv, dohľad na úhradou nájmu, riešenie neplatičov)
- denná starostlivosť o nehnuteľnosti v správe (kontrola čistoty a technického stavu objektu)
Agenda predajov
- v prípade ak má v lokalite spoločnosť nehnuteľnosti na predaj, ich obhliadkovanie so záujemcami a poskytovanie informácií o týchto nehnuteľnostiach, následne výpomoc uzatváraní zmluvnej dokumentácie (kontakt s klientom)
Agenda správy a údržby zverených nehnuteľností
- dohľad nad čistotou a technickým stavom nehnuteľnosti
- súčinnosť s technickým úsekom (revízie, údržba, opravy), sprístupnenie objektu, vybavenie základných úkonov
Iné práce
- drobné nákupy, vedenie evidencií, administratívne služby, základné úkony so štátnou správou (vybavovanie bežných vecí na úradoch), iné bežné služby podľa zadania.
- v prípade uchádzača mužského pohlavia, výpomoc pri prácach údržby (opravy, stavebné práce a pod.)
- v prípade uchádzača mužského alebo ženského pohlavia, výpomoc s ubytovacím zariadením (práca s rezervačným systémom, vybavovanie telefonátov a emailov v rámci ubytovania, sezónna výpomoc pri všetkých prácach súvisiacich s ubytovaním)
Pracovná doba:
- 8 hodín počas pracovných dní, pracovná doba nie je fixná, v závislosti od obhliadok nehnuteľností
- občasná práca cez víkend v prípade neodkladných situácií (napr. havárie, obhliadky v prípade väčšej obsadenosti a pod.)
- dvíhanie telefónu a obhliadkovanie do 20:00
Miesto výkonu prác
Liptovský Mikuláš a okolie (región Liptov)
Minimálne 1 x týždenne výjazd do prevádzky spoločnosti v Banskej Bystrici
Agenda nájomných bytov
- denne obhliadkovanie voľných bytov, uzatváranie zmlúv, vedenie evidencií nájmov, výber nájmov, riešenie vzťahov s nájomcami (predlžovania zmlúv, dohľad na úhradou nájmu, riešenie neplatičov)
- denná starostlivosť o nehnuteľnosti v správe (kontrola čistoty a technického stavu objektu)
Agenda predajov
- v prípade ak má v lokalite spoločnosť nehnuteľnosti na predaj, ich obhliadkovanie so záujemcami a poskytovanie informácií o týchto nehnuteľnostiach, následne výpomoc uzatváraní zmluvnej dokumentácie (kontakt s klientom)
Agenda správy a údržby zverených nehnuteľností
- dohľad nad čistotou a technickým stavom nehnuteľnosti
- súčinnosť s technickým úsekom (revízie, údržba, opravy), sprístupnenie objektu, vybavenie základných úkonov
Iné práce
- drobné nákupy, vedenie evidencií, administratívne služby, základné úkony so štátnou správou (vybavovanie bežných vecí na úradoch), iné bežné služby podľa zadania.
- v prípade uchádzača mužského pohlavia, výpomoc pri prácach údržby (opravy, stavebné práce a pod.)
- v prípade uchádzača mužského alebo ženského pohlavia, výpomoc s ubytovacím zariadením (práca s rezervačným systémom, vybavovanie telefonátov a emailov v rámci ubytovania, sezónna výpomoc pri všetkých prácach súvisiacich s ubytovaním)
Pracovná doba:
- 8 hodín počas pracovných dní, pracovná doba nie je fixná, v závislosti od obhliadok nehnuteľností
- občasná práca cez víkend v prípade neodkladných situácií (napr. havárie, obhliadky v prípade väčšej obsadenosti a pod.)
- dvíhanie telefónu a obhliadkovanie do 20:00
Miesto výkonu prác
Liptovský Mikuláš a okolie (región Liptov)
Minimálne 1 x týždenne výjazd do prevádzky spoločnosti v Banskej Bystrici
Zamestnanecké výhody, benefity
Ponúkame
Pracovník bude mať k dispozícii automobil, notebook, firemný telefón a vlastnú kanceláriu.
Dlhodobý, stabilný pracovný pomer, pravidelnú mzdu na čas
K dispozícii je vlastný firemný byt v prípade potreby, za zvýhodnených podmienok.
Možnosť pracovného postupu v prípade šikovnosti zamestnanca, možnosť zvýšenia mzdy
Práca v stabilnej a rastúcej spoločnosti
Mzda
Na živnosť (faktúru) cca. 1400 - 1500 Eur / mesačne.
Preferujeme spoluprácou formou živnosti, v určitých prípadoch je možné mať pracovný pomer na dohodou.
Pracovník bude mať k dispozícii automobil, notebook, firemný telefón a vlastnú kanceláriu.
Dlhodobý, stabilný pracovný pomer, pravidelnú mzdu na čas
K dispozícii je vlastný firemný byt v prípade potreby, za zvýhodnených podmienok.
Možnosť pracovného postupu v prípade šikovnosti zamestnanca, možnosť zvýšenia mzdy
Práca v stabilnej a rastúcej spoločnosti
Mzda
Na živnosť (faktúru) cca. 1400 - 1500 Eur / mesačne.
Preferujeme spoluprácou formou živnosti, v určitých prípadoch je možné mať pracovný pomer na dohodou.
Informácie o výberovom konaní
Životopis a popis predošlých pracovných skúseností poslať na: [email protected], Predmet emailu: PRACA LM
tel. kontakt: 0948 559 128
tel. kontakt: 0948 559 128
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
Vodičský preukaz
B
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Požadované znalosti:
- MS Office, stredne pokročilý (MS Word a Excel)
- Práca s PC, stredne pokročilý
- Vodičský preukaz, aktívny šofér
- Minimálne ukončené stredoškolské vzdelanie
Práca je vhodná aj pre absolventov alebo uchádzačov bez predošlých skúseností.
Vyžadujeme tieto osobnostné predpoklady:
- absolútna dochvíľnosť a zodpovednosť
- dôslednosť pri vedení evidencií
- schopnosť riešiť problémy a vzniknuté situácie aj samostatne
- časová flexibilita
- komunikačné znalosti, obchodný duch
- MS Office, stredne pokročilý (MS Word a Excel)
- Práca s PC, stredne pokročilý
- Vodičský preukaz, aktívny šofér
- Minimálne ukončené stredoškolské vzdelanie
Práca je vhodná aj pre absolventov alebo uchádzačov bez predošlých skúseností.
Vyžadujeme tieto osobnostné predpoklady:
- absolútna dochvíľnosť a zodpovednosť
- dôslednosť pri vedení evidencií
- schopnosť riešiť problémy a vzniknuté situácie aj samostatne
- časová flexibilita
- komunikačné znalosti, obchodný duch
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Spoločnosť poskytuje komplexné služby v oblasti nehnuteľností, ako správu nehnuteľností, inžiniersku činnosť, vedenie akvizičných procesov, cash flow analýzy a ďalšie služby v oblasti developmentu nehnuteľností.
Počet zamestnancov
10-19 zamestnancov