Práca SME SME.sk
Pridať inzerát

Pracovník v administratíve, vedúca kancelárie, asistentka konateľa

JPJ - POBOZ s.r.o.

Informácie o pracovnom mieste

  • Miesto práce: Skuteckého 30, Banská Bystrica
  • Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 650 EUR/mesiac
  • Termín nástupu: ihneď
  • Druh pracovného pomeru: plný úväzok

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

1.Organizácia kancelárie:
administratívna podpora všetkých zamestnancov, udržiavanie chodu kancelárie, spracovanie a evidencia odoslanej a došlej poštovej agendy, evidencia účtovných podkladov, znalosť základov podvojného účtovníctva
2.Starostlivosť o klienta:
organizovanie pracovných stretnutí s klientom a obchodnými partnermi, poskytovanie základných informácií o činnosti spoločnosti
3.Komunikácia:
aktívna (mesačná)komunikácia s klientmi , obchodnými partnermi, úradmi a záujemcami o kurzy a školenia prostredníctvom e-mailu
4.Kalendár a stretnutia:
Správa pracovného e-kalendára, evidencia pracovných úloh a ich termínov, príprava a organizácia rokovaní,kurzov a školení, riešenie operatívnych úloh

Zamestnanecké výhody, benefity

zaujímavá, rôznorodá práca s príležitosťou pre dlhodobú spoluprácu, motivačné finančné ohodnotenie, benefity 1/2 ročné a ročné, telefón

Informácie o výberovom konaní

Mali by ste byť, komunikatívny človek s príjemným kultivovaným vystupovaním a s proaktívnym prístupom k riešeniu úloh.Mať schopnosť efektívne a samostatne organizovať prácu súbežne s tým aj pracovný kalendár nadriadeného. Mali by ste byť flexibilný, kreatívny a vedieť flexibilne riešiť rôzne nepredvídané požiadavky, resp. úlohy. Pracovný čas: 08:00 - 16:30 hod
Doručte nám Váš životopis s motivačným listom v slovenskom jazyku, spolu so súhlasom na spracovanie Vašich osobných údajov.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie

Vzdelanie v odbore

obchodný alebo ekonomický

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Úplný začiatočník (A1)

Ostatné znalosti

Hospodárska korešpondencia - Expert
Strojopis - Expert
Fakturácia - Pokročilý
Microsoft Word - Expert
Microsoft Excel - Expert
Microsoft Outlook - Expert

Vodičský preukaz

B

Počet rokov praxe

5

Osobnostné predpoklady a zručnosti

chuť pracovať a dosahovať výsledky, komunikačné zručnosti, ovládať obchodnú e-mailovú komunikáciu, asertivita, SAMOSTATNOSŤ, organizačné schopnosti, pracovitosť, lojalita a dôveryhodnosť, diskrétnosť, zmysel pre detail, príjemné vystupovanie, pozitívne myslenie, Finančná a ekonomická gramotnosť, základy účtovníctva, kultivovaný slovný prejav, SAMOSTATNOSŤ pri plnení pracovných povinností!!

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Komplexná služba, ktorú ponúkame,v súlade s legislatívnou úpravou bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci a ochranou pred požiarmi. Kurzy motorových vysokozdvižných vozíkov. Pracovná zdravotná služba, Školenie referentských vodičov.

Počet zamestnancov

5-9 zamestnancov