Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Back Office Assistant
JandL, marketing a reklama, s.r.o.
- Miesto práce: Štefánikova, Bratislava
- Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 1 000 EUR/mesiacvyššia mzda možná po dohode, podľa praxe a skúseností
- Termín nástupu: ihneď alebo dohodou
- Druh pracovného pomeru: plný úväzok
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
• Telefonická komunikácia, prijímanie a prepájanie hovorov
• Evidencia stretnutí vo firme, vrátane starostlivosti o návštevy
• Pošta (evidencia, rozdeľovanie, odosielanie prostredníctvom Slovenskej pošty)
• Drobné nákupy
• Starostlivosť o poriadok (vstupné priestory, kuchynky, rokovacie miestnosti, v prípade potreby dopĺňanie hygienického programu)
• Kuriérske služby (komunikácia, evidencia, schvaľovanie faktúr)
• Pomoc pri príprave domácich a zahraničných služobných ciest podľa pokynov nadriadených (ubytovanie, letenky, letiskové transfery, program)
• Organizačné zabezpečenie stretnutí v agentúre (občerstvenie)
• Organizačné zabezpečenie vozového parku (servisné kontroly, STK, autoumyvárka, prezúvanie pneumatík, odvoz áut do servisov)
• Poistné udalosti - nahlásenie, obhliadky, komunikácia s poisťovňou, následné dosledovanie doriešenia PU
• Iné administratívne práce (kopírovanie, skenovanie, archivácia, skartácia, výpožičky, kontrola údajov a termínov, evidencie, gratulačné listy/maily, objednávanie periodík)
• Spolupráca s inými oddeleniami v rámci agentúry
• Evidencia stretnutí vo firme, vrátane starostlivosti o návštevy
• Pošta (evidencia, rozdeľovanie, odosielanie prostredníctvom Slovenskej pošty)
• Drobné nákupy
• Starostlivosť o poriadok (vstupné priestory, kuchynky, rokovacie miestnosti, v prípade potreby dopĺňanie hygienického programu)
• Kuriérske služby (komunikácia, evidencia, schvaľovanie faktúr)
• Pomoc pri príprave domácich a zahraničných služobných ciest podľa pokynov nadriadených (ubytovanie, letenky, letiskové transfery, program)
• Organizačné zabezpečenie stretnutí v agentúre (občerstvenie)
• Organizačné zabezpečenie vozového parku (servisné kontroly, STK, autoumyvárka, prezúvanie pneumatík, odvoz áut do servisov)
• Poistné udalosti - nahlásenie, obhliadky, komunikácia s poisťovňou, následné dosledovanie doriešenia PU
• Iné administratívne práce (kopírovanie, skenovanie, archivácia, skartácia, výpožičky, kontrola údajov a termínov, evidencie, gratulačné listy/maily, objednávanie periodík)
• Spolupráca s inými oddeleniami v rámci agentúry
Zamestnanecké výhody, benefity
Toto ponúkame:
- Full-time pozíciu v jednej z najväčších a najúspešnejších reklamných agentúr na Slovensku.
- Pohodlnú stoličku v peknom priestore v centre mesta.
- Ranný bufet s čerstvými ovocnými šťavami a nátierkami, ale aj (ne)pravidlený poobedný snack.
- Pravidelné teambuildingy a iné firemné akcie.
- Medzinárodný priateľský kolektív.
- Lektora angličtiny priamo vo firme.
- Narodeninový príspevok
- Multisport karta s príspevkom zamestnávateľa
- Full-time pozíciu v jednej z najväčších a najúspešnejších reklamných agentúr na Slovensku.
- Pohodlnú stoličku v peknom priestore v centre mesta.
- Ranný bufet s čerstvými ovocnými šťavami a nátierkami, ale aj (ne)pravidlený poobedný snack.
- Pravidelné teambuildingy a iné firemné akcie.
- Medzinárodný priateľský kolektív.
- Lektora angličtiny priamo vo firme.
- Narodeninový príspevok
- Multisport karta s príspevkom zamestnávateľa
Informácie o výberovom konaní
Potrebujeme, aby kandidát bol aktívny vodič/ka (manuál aj automat) a ovládal anglický jazyk (naozaj ho u nás budete používať). Svoje životopisy a referencie posielajte na [email protected], do predmetu napíšte "Asistentka na sekretariát". Nezabudnite nám poslať aj motivačný list.
Vopred ďakujeme všetkým uchádzačom o túto pozíciu. Telefonicky budeme kontaktovať tých z vás, ktorých vyberieme do užšieho výberu. Za pochopenie vám ďakujeme.
Vopred ďakujeme všetkým uchádzačom o túto pozíciu. Telefonicky budeme kontaktovať tých z vás, ktorých vyberieme do užšieho výberu. Za pochopenie vám ďakujeme.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Strojopis - Pokročilý
Hospodárska korešpondencia - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Hospodárska korešpondencia - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Počet rokov praxe
2
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Hľadáme niekoho, kto nemá vyhranený názor, čo by asistentka robiť mala a čo nie. Niekoho, kto vie, že práca v reklamnej agentúre (a platí to tak pre manažéra, ako pre asistentku) je o pružnosti, schopnosti prijímať zmenu a o nutnosti poradiť si. Ak máte tieto schopnosti, a okrem nich aj zodpovedný prístup k zadaným úlohám, orientáciu na výsledok, dochvíľnosť, čestnosť, dodržiavate stanovené termíny a sľuby, máte aktívny prístup k životu, vítate nové veci a efektívne postupy a ste navyše múdra, priateľská a milá bytosť, tak sa tešíme na stretnutie s Vami.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Full-service reklamná agentúra s dlhou históriou a množstvom skúseností. Od nášho vzniku v roku 1993 sme prešli dlhú cestu, pomohli sme stovkám veľkých aj menších klientov a stali sa jednou z najväčších agentúr na slovenskom reklamnom trhu. V roku 2010 sme prekročili hranice – v súčasnosti máme pražskú a viedenskú pobočku a klientov v ďalších krajinách, ako aj projekty mimo reklamnej činnosti.
Počet zamestnancov
25-49 zamestnancov