Práca SME SME.sk
Pridať inzerát

Administrátor zákazníckej podpory (Back Office, Bratislava)

Ing. Milan Singhofer s.r.o. - Broker Consulting, a.s.

Informácie o pracovnom mieste

  • Miesto práce: Trnavská cesta 3, Bratislava
  • Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 800 - 1 200 EUR/mesiacPrípadne podľa odpracovaného rozsahu hodín
  • Termín nástupu: 15.3.2023, prípadne dohodou aj skôr
  • Druh pracovného pomeru: plný úväzok, skrátený úväzok, na dohodu (brigády), živnosť

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Hľadáme ambicióznych spolupracovníkov, ide o administratívnu pozíciu, so zverenými úlohami v rámci podpory pre profesionálnych finančných a realitných konzultantov.

Našim cieľom je poskytovať klientom profesionálny servis v plánovaní a všetkých dôležitých životných oblastiach. Preto po zaučení ponúkame možnosť postupu na pozíciu samostatného špecialistu.

Úloha administrátora zákazníckej podpory je vykonávať podporné činnosti pre:
1. Spracovanie informácií o klientoch
2. Príprava vyhodnotení vhodných produktov pre klientov
3. Príprava podkladov a zmlúv pre klientov
4. Archivácia dokladov a zmlúv, správa digitálnych zložiek klientov
5. Správa databázy klientov a potenciálnych klientov

Zamestnanecké výhody, benefity

1. Získanie cenných vedomostí o práci s finančnými produktami a plánovaním
2. Odborné vzdelávanie
3. Práca s modernými aplikáciami a nástrojmi
4. Produktové výhody od finančných inštitúcií
5. Možnosť postupu na pozíciu samostatného špecialistu.

Informácie o výberovom konaní

Ak mate záujem získať nové informácie a zručnosti v ponúkanej oblasti pošlite nám žiadosť spolu so životopisom mailom na [email protected]

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

študent strednej školy
stredoškolské bez maturity
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa

Ostatné znalosti

Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Základy
Microsoft Word - Základy

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- samostatnosť a spoľahlivosť
- schopnosť rozvrhnúť a si prácu
- zručnosť v práci s MS Windows a Office,
- zručnosť v kalkuláciách

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Broker Consulting, a.s. je moderná spoločnosť zameraná na vytvorenie majetkových plánov a správu majetku klientov.

Prepájame dôležité oblasti v správe majetku, z ktorých najdôležitejšie sú finančné plánovanie, obchodný a právny servis v realitnej oblasti, správa investičného majetku a tvorba stratégie finančnej nezávislosti našich kľúčových klientov.

Sme lídrom v zavádzaní moderných digitálnych technológií pri správe majetku a plánovaní pre klientov.

Naše poslanie:
Sme finanční a realitní konzultanti. Pomáhame ľuďom s istotou zvládať osobné ciele a veľké životné rozhodnutia. Inšpirujeme svojich klientov a spolupracovníkov k rastu a finančnej nezávislosti.

Počet zamestnancov

50-99 zamestnancov