Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ovládate nemecký jazyk, baví vás práca s Excelom a radi komunikujete s ľuďmi? Naštartujte kariéru ako Asistent/-ka oddelenia nákupu
INDEX NOSLUŠ s.r.o.
- Miesto práce: Bratislava, Bratislava
- Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 1 400 EUR/mesiac1400
- Termín nástupu: Dohodou
- Druh pracovného pomeru: plný úväzok
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Hľadáte si prácu v administratíve a ste radi s ľuďmi v každodennom kontakte? Máme pre vás zaujímavú ponuku.
- komunikácia s dodávateľmi, logistickými centrami, aj s kolegami z iných krajín
- spracovanie objednávok a faktúr
- vedenie agendy súvisiacej s nákupom tovaru
- príprava reportov podľa pokynov nadriadeného
- komunikácia s dodávateľmi, logistickými centrami, aj s kolegami z iných krajín
- spracovanie objednávok a faktúr
- vedenie agendy súvisiacej s nákupom tovaru
- príprava reportov podľa pokynov nadriadeného
Zamestnanecké výhody, benefity
- stabilná práca
- možnosť vzdelávania a kariérneho rastu
- zaujímavé platobné ohodnotenie
- možnosť vzdelávania a kariérneho rastu
- zaujímavé platobné ohodnotenie
Informácie o výberovom konaní
Ďakujeme všetkým uchádzačom za prejavený záujem pracovať pre našu spoločnosť. Kontaktovať budeme len tých, ktorí spĺňajú nami zadané kritéria.
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Našim klientom je spoločnosť, ktorá je od roku 2004 spoľahlivým partnerom pre jednoduchý a pohodlný nákup. Dnes tvorí jej obchodnú sieť po celom Slovensku 153 predajní, ktoré zásobujú tri logistické centrá v Nemšovej, Prešove a Seredi. Od začiatku pôsobenia spoločnosti Lidl na Slovensku bolo centrálne vedenie spoločnosti pre slovenský trh spolu s českým v Prahe. V roku 2011 slovenská časť Lidlu zavŕšila proces osamostatňovania a etablovala svoju centrálu v Bratislave.
V súčasnosti zamestnáva viac ako 6 000 zamestnancov v oblasti predaja, nákupu, administratívy, logistiky, centrálnych služieb a expanzie.
V súčasnosti zamestnáva viac ako 6 000 zamestnancov v oblasti predaja, nákupu, administratívy, logistiky, centrálnych služieb a expanzie.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Nemecký jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- komunikatívnosť
- analytické myslenie
- organizačné schopnosti
- samostatnosť
- flexibilita
- ovládanie nemeckého jazyka min. na úrovni B1
- analytické myslenie
- organizačné schopnosti
- samostatnosť
- flexibilita
- ovládanie nemeckého jazyka min. na úrovni B1
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Sme radi, že vás pri hľadaní pracovnej pozície zaujala aj ponuka našej personálnej agentúry. INDEX NOSLUŠ je so sieťou 17 pobočiek na území Slovenska a 30 ročnými skúsenosťami v personalistike jednou z najväčších personálnych agentúr na Slovenskom trhu.
Počas celého výberového procesu sa o vás postará pridelený konzultant. Naše služby sú pre uchádzačov vždy bezplatné. Spolupráca s nami vám prinesie nasledovné benefity:
- Výplata je vždy do 15. dňa v mesiaci na vašom účte,
- Vyriešime všetky potrebné pracovné a legislatívne záležitostí,
- V prípade spokojnosti a záujmu zamestnávateľa zabezpečíme prestup do kmeňového stavu klienta
- Ponúkneme vám inú prácu, ak Vám tá aktuálna nebude vyhovovať.
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
Počas celého výberového procesu sa o vás postará pridelený konzultant. Naše služby sú pre uchádzačov vždy bezplatné. Spolupráca s nami vám prinesie nasledovné benefity:
- Výplata je vždy do 15. dňa v mesiaci na vašom účte,
- Vyriešime všetky potrebné pracovné a legislatívne záležitostí,
- V prípade spokojnosti a záujmu zamestnávateľa zabezpečíme prestup do kmeňového stavu klienta
- Ponúkneme vám inú prácu, ak Vám tá aktuálna nebude vyhovovať.
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
Počet zamestnancov
100-149 zamestnancov