Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Manažér predaja - zahraničný trh
INDEX NOSLUŠ s.r.o.
- Miesto práce: Prešovský kraj (Práca vyžaduje cestovanie)
- Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 2 500 EUR/mesiacod 2500€ brutto/mesiac (konečná výška mzdy závisí od seniority kandidáta)
- Termín nástupu: ASAP
- Druh pracovného pomeru: plný úväzok
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Pre nášho klienta, ktorý je významným výrobcom celulózy, papiera a papierenských výrobkov, hľadáme Manažéra predaja.
Máš rád obchodné výzvy? Hľadáš priestor pre sebarealizáciu a nebojíš sa dosahovania stanovených obchodných cieľov? Zároveň máš skúsenosti s predajom výrobkov z oblasti papierenského priemyslu? Máme pre Teba zaujímavú pracovnú príležitosť!
Úspešný kandidát by mal mať ukončené vzdelanie ekonomického alebo technického smeru a skúsenosti s predajom na zahraničných trhoch minimálne 5 rokov.
Ako Manažér predaja budeš zodpovedný za jednotlivé činnosti:
Získavanie nových zákazníkov a objednávok.
Plánovanie a realizácia predaja po schválení riaditeľom predaja.
Starostlivosť o existujúcich zákazníkov.
Zabezpečenie po-predajného servisu.
Sledovanie pohľadávok a platieb od zákazníkov.
Sledovanie trhu (odberatelia a konkurencia)
Prehľad o situácii na trhu, sledovanie trendov predaja.
Prezentovanie a reprezentácia spoločnosti a produktov – napr. absolvovaním služobných ciest k potencionálnym, ale aj k existujúcim zákazníkom.
Prieskum trhu a rozširovanie klientskej základne - hľadanie nových potencionálnych zákazníkov, komunikácia s nimi, vypracovanie cenovej ponuky.
Telefonický rozhovor, komunikácia cez e-mail, fax, osobne ohľadom objednávok, finančného krytia objednávok, expedície tovaru, prípadne riešenie problémov spojených s expedíciou, kvalitou alebo iných požiadaviek odberateľa.
Kontrola plnenia objednávok, kontrola dohodnutých cien a správneho zadania kódov výrobkov, sledovanie pohľadávok a platieb od zákazníkov, sledovanie, kontrola a vyhodnocovanie predaja.
Riešenie reklamácií od zákazníka v spolupráci s výrobným závodom.
Spolupráca s ekonomickým oddelením pri navrhovaní plánov predaja, navrhovanie inovatívnych postupov a alternatív v organizácii a realizácii predaja, navrhovanie inovácií existujúcich produktov spoločnosti, prípadne navrhovanie možných nových typov/druhov produktov v nadväznosti na informácie získané z trhu.
Schvaľovanie došlých faktúr za objednané služby.
Vypracovanie štatistík o predaji.
Mesačná uzávierka – mesačné tabuľky o predaji.
Agenda poistenia pohľadávok (evidencia kreditných limitov a mesačné výkazy).
Máš rád obchodné výzvy? Hľadáš priestor pre sebarealizáciu a nebojíš sa dosahovania stanovených obchodných cieľov? Zároveň máš skúsenosti s predajom výrobkov z oblasti papierenského priemyslu? Máme pre Teba zaujímavú pracovnú príležitosť!
Úspešný kandidát by mal mať ukončené vzdelanie ekonomického alebo technického smeru a skúsenosti s predajom na zahraničných trhoch minimálne 5 rokov.
Ako Manažér predaja budeš zodpovedný za jednotlivé činnosti:
Získavanie nových zákazníkov a objednávok.
Plánovanie a realizácia predaja po schválení riaditeľom predaja.
Starostlivosť o existujúcich zákazníkov.
Zabezpečenie po-predajného servisu.
Sledovanie pohľadávok a platieb od zákazníkov.
Sledovanie trhu (odberatelia a konkurencia)
Prehľad o situácii na trhu, sledovanie trendov predaja.
Prezentovanie a reprezentácia spoločnosti a produktov – napr. absolvovaním služobných ciest k potencionálnym, ale aj k existujúcim zákazníkom.
Prieskum trhu a rozširovanie klientskej základne - hľadanie nových potencionálnych zákazníkov, komunikácia s nimi, vypracovanie cenovej ponuky.
Telefonický rozhovor, komunikácia cez e-mail, fax, osobne ohľadom objednávok, finančného krytia objednávok, expedície tovaru, prípadne riešenie problémov spojených s expedíciou, kvalitou alebo iných požiadaviek odberateľa.
Kontrola plnenia objednávok, kontrola dohodnutých cien a správneho zadania kódov výrobkov, sledovanie pohľadávok a platieb od zákazníkov, sledovanie, kontrola a vyhodnocovanie predaja.
Riešenie reklamácií od zákazníka v spolupráci s výrobným závodom.
Spolupráca s ekonomickým oddelením pri navrhovaní plánov predaja, navrhovanie inovatívnych postupov a alternatív v organizácii a realizácii predaja, navrhovanie inovácií existujúcich produktov spoločnosti, prípadne navrhovanie možných nových typov/druhov produktov v nadväznosti na informácie získané z trhu.
Schvaľovanie došlých faktúr za objednané služby.
Vypracovanie štatistík o predaji.
Mesačná uzávierka – mesačné tabuľky o predaji.
Agenda poistenia pohľadávok (evidencia kreditných limitov a mesačné výkazy).
Zamestnanecké výhody, benefity
• stabilná a perspektívna práca
• možnosť osobného rozvoja a sebarealizácie
• motivačné mzdové ohodnotenie
• sociálne výhody
• doplnkové dôchodkové sporenie
• finančné odmeny pri významných životných a pracovných jubileách
• stravovanie 0,90 € /obed
• príspevok pri svadbe zamestnanca 500,- €
• príspevok pri narodení dieťaťa zamestnancovi 500,- €
• služobný automobil
• možnosť osobného rozvoja a sebarealizácie
• motivačné mzdové ohodnotenie
• sociálne výhody
• doplnkové dôchodkové sporenie
• finančné odmeny pri významných životných a pracovných jubileách
• stravovanie 0,90 € /obed
• príspevok pri svadbe zamestnanca 500,- €
• príspevok pri narodení dieťaťa zamestnancovi 500,- €
• služobný automobil
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Náš klient je významným výrobcom celulózy, papiera a papierenských výrobkov.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - pokročilý
Microsoft Word - pokročilý
Microsoft PowerPoint - pokročilý
Microsoft Outlook - pokročilý
Microsoft Word - pokročilý
Microsoft PowerPoint - pokročilý
Microsoft Outlook - pokročilý
Vodičský preukaz
B
Počet rokov praxe
manažér predaja pre zahraničný trh
5
5
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Vysokoškolské, resp. stredoškolské vzdelanie technického alebo ekonomického smeru
Prax minimálne 5 rokov - manažér predaja na zahraničných trhoch - podmienka!
Ekonomické znalosti.
Aktívna znalosť anglického jazyka
Komunikatívnosť
Ochota cestovať
Prax minimálne 5 rokov - manažér predaja na zahraničných trhoch - podmienka!
Ekonomické znalosti.
Aktívna znalosť anglického jazyka
Komunikatívnosť
Ochota cestovať
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Sme radi, že vás pri hľadaní pracovnej pozície zaujala aj ponuka našej personálnej agentúry. INDEX NOSLUŠ je so sieťou 17 pobočiek na území Slovenska a viac ako 25 ročnými skúsenosťami v personalistike jednou z najväčších personálnych agentúr na Slovenskom trhu.
Počas celého výberového procesu sa o Vás postará pridelený konzultant. Naše služby sú pre uchádzačov vždy bezplatné. Pre našich klientov obsadzujeme pozície priamo k nim (tzv. recruitment) alebo na personálny leasing.
Vybrali ste si pozíciu, kde sprostredkovávame prácu priamo ku klientovi? Pri recruitmente vám ponúkame
- Individuálny prístup a pravidelné informácie o stave výberového procesu
- Odborné poradenstvo a prípravu na pracovný pohovor u klienta
- Výber pracovných pozícií z rôznych segmentov a na celom Slovensku
Ak sa cez nás zamestnáte na personálny leasing, môžete sa spoľahnúť, že
- Výplata je vždy do 15. dňa v mesiaci na Vašom účte,
- Vyriešenime všetky potrebné pracovné a legislatívne záležitostí,
- V prípade spokojnosti a záujmu zamestnávateľa zabezpečíme prestup do kmeňového stavu klienta
- Ponúkneme vám inú prácu, ak Vám tá aktuálna nebude vyhovovať.
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
Počas celého výberového procesu sa o Vás postará pridelený konzultant. Naše služby sú pre uchádzačov vždy bezplatné. Pre našich klientov obsadzujeme pozície priamo k nim (tzv. recruitment) alebo na personálny leasing.
Vybrali ste si pozíciu, kde sprostredkovávame prácu priamo ku klientovi? Pri recruitmente vám ponúkame
- Individuálny prístup a pravidelné informácie o stave výberového procesu
- Odborné poradenstvo a prípravu na pracovný pohovor u klienta
- Výber pracovných pozícií z rôznych segmentov a na celom Slovensku
Ak sa cez nás zamestnáte na personálny leasing, môžete sa spoľahnúť, že
- Výplata je vždy do 15. dňa v mesiaci na Vašom účte,
- Vyriešenime všetky potrebné pracovné a legislatívne záležitostí,
- V prípade spokojnosti a záujmu zamestnávateľa zabezpečíme prestup do kmeňového stavu klienta
- Ponúkneme vám inú prácu, ak Vám tá aktuálna nebude vyhovovať.
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
Počet zamestnancov
100-149 zamestnancov