Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Asistenka konateľa
IKIGAI s. r. o.
- Miesto práce: Bratislava
- Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 1 000 - 1 600 EUR/mesiac
- Termín nástupu: 15.2.2023
- Druh pracovného pomeru: plný úväzok, skrátený úväzok, na dohodu (brigády), živnosť
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Administratívne úkony pre generálneho riaditeľa, vybavovanie telefonátov, organizovanie stretnutí
Tvorba dokumentov , podkladov pre riaditeľa spoločnosti
Zodpovednosť za rôzne organizačné úlohy
Zodpovednosť za dokumentáciu do tentrov
Zodpovednosť za prípravu ISO certifikácie
Výber dodávateľských firiem podľa potrieb spoločnosti
Príprava na stretnutia , mítingov s obchodnými partnermi, dodávateľmi , štátnymi inštitúciami,
Príprava marketingových a obchodných pomôcok
Zabezpečenie školení podľa inštrukcií konateľa
Príprava podkladov pre pravidelné stretnutia s oddeleniami
Zapisovanie záznamov z porád
Príprava zmlúv pre riaditeľa podľa inštrukcií
Organizácia mítingov
Kontrola plnenia činností
Informovanosť o plnení úloh ostatných oddelení
Tvorba/evidencia obchodných zmlúv obchodných partnerov
Spracovanie denných a mesačných reportov.
Práca s internými predpismi , smernicami
Vytváranie smerníc , aktualizovanie vzniknutých smerníc
Úlohy podľa zadania riaditeľa
Komplexná asistencia určená konateľom
Príprava podkladov pre obchodné stretnutia a rokovania konateľa
Organizovanie obchodných a osobných stretnutí konateľa
Zabezpečenie rezervácie hotelov, leteniek, cestovných lístkov a iných nevyhnutných náležitostí súvisiacich s pracovnými cestami konateľa
Vybavovanie telefonickej, mailovej a poštovej komunikácie
Archivácia, skenovanie a evidencia obchodných dokumentov
Objednávanie základných kancelárskych potrieb
Starostlivosť o web stránku firmy
Pripravovať zasadačky, vítanie a usádzanie návštev
Evidencia a spracovanie pošty
Práca s firemným informačným systémom
Kontrola a zabezpečovanie obstarávania prác
Komunikácia s klientmi a úradmi
Komunikácia s poisťovňou a právnym oddelením
Administratívne práce (tlačenie, scanovanie...)
Tvorba dokumentov , podkladov pre riaditeľa spoločnosti
Zodpovednosť za rôzne organizačné úlohy
Zodpovednosť za dokumentáciu do tentrov
Zodpovednosť za prípravu ISO certifikácie
Výber dodávateľských firiem podľa potrieb spoločnosti
Príprava na stretnutia , mítingov s obchodnými partnermi, dodávateľmi , štátnymi inštitúciami,
Príprava marketingových a obchodných pomôcok
Zabezpečenie školení podľa inštrukcií konateľa
Príprava podkladov pre pravidelné stretnutia s oddeleniami
Zapisovanie záznamov z porád
Príprava zmlúv pre riaditeľa podľa inštrukcií
Organizácia mítingov
Kontrola plnenia činností
Informovanosť o plnení úloh ostatných oddelení
Tvorba/evidencia obchodných zmlúv obchodných partnerov
Spracovanie denných a mesačných reportov.
Práca s internými predpismi , smernicami
Vytváranie smerníc , aktualizovanie vzniknutých smerníc
Úlohy podľa zadania riaditeľa
Komplexná asistencia určená konateľom
Príprava podkladov pre obchodné stretnutia a rokovania konateľa
Organizovanie obchodných a osobných stretnutí konateľa
Zabezpečenie rezervácie hotelov, leteniek, cestovných lístkov a iných nevyhnutných náležitostí súvisiacich s pracovnými cestami konateľa
Vybavovanie telefonickej, mailovej a poštovej komunikácie
Archivácia, skenovanie a evidencia obchodných dokumentov
Objednávanie základných kancelárskych potrieb
Starostlivosť o web stránku firmy
Pripravovať zasadačky, vítanie a usádzanie návštev
Evidencia a spracovanie pošty
Práca s firemným informačným systémom
Kontrola a zabezpečovanie obstarávania prác
Komunikácia s klientmi a úradmi
Komunikácia s poisťovňou a právnym oddelením
Administratívne práce (tlačenie, scanovanie...)
Zamestnanecké výhody, benefity
- notebook
- služobné vozidlo
- občerstvenie na pracovisku
- zvýhodnené nákupy
- služobné vozidlo
- občerstvenie na pracovisku
- zvýhodnené nákupy
Informácie o výberovom konaní
Svoj životopis spolu s fotografiou môžete zasielateť prostredníctvom kontaktného formulára profesie.
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Doprava, logistika
Prepravná spoločnosť je dopravná a špedičná spoločnosť v Bratislave, ktorá poskytuje prepravné / špedičné služby v oblasti prepravy tovarov vo vnútroštátnej ( prepravy v SR, niekedy nazývaná ako tuzemská preprava) a medzinárodnej dopravy (Európska únia + prepravy do „tretích krajín“) a špedície (nákladná doprava: cestná, železničná, námorná, letecká, kombinovaná ).
Naša prepravná spoločnosť poskytuje celovozové zásielky označované ako FTL ( full to load) , alebo čiastkové / dokládky ako LTL ( Less to load) v režime export / import, ktoré realizujeme našou kamiónovou prepravou, alebo oddelením špedície v Bratislave.
Prepravná spoločnosť je dopravná a špedičná spoločnosť v Bratislave, ktorá poskytuje prepravné / špedičné služby v oblasti prepravy tovarov vo vnútroštátnej ( prepravy v SR, niekedy nazývaná ako tuzemská preprava) a medzinárodnej dopravy (Európska únia + prepravy do „tretích krajín“) a špedície (nákladná doprava: cestná, železničná, námorná, letecká, kombinovaná ).
Naša prepravná spoločnosť poskytuje celovozové zásielky označované ako FTL ( full to load) , alebo čiastkové / dokládky ako LTL ( Less to load) v režime export / import, ktoré realizujeme našou kamiónovou prepravou, alebo oddelením špedície v Bratislave.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Vzdelanie v odbore
Medzinárodná doprava a logistika
Jazykové znalosti
Slovenský jazyk - Expert (C2) alebo Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Microsoft Word - Mierne pokročilý
Microsoft Outlook - Mierne pokročilý
Microsoft Excel - Mierne pokročilý
Microsoft Outlook - Mierne pokročilý
Microsoft Excel - Mierne pokročilý
Vodičský preukaz
B
Prax na pozícii/v oblasti
2
Počet rokov praxe
3
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Spoločnosť bola založená v Bratislave, ako reakcia na získané skúsenosti a poznatky v oblasti dopravy a logistiky, s ktorými sa chce spoločnosť podeliť so svojimi zákazníkmi. Primárnu činnosť spoločnosti tvorí medzinárodná nákladná doprava a zasielateľstvo v spojení s konzultačnými v oblasti dopravy a logistiky.
Počet zamestnancov
5-9 zamestnancov