Práca SME SME.sk
Pridať inzerát

Asistenka konateľa

IKIGAI s. r. o.

Informácie o pracovnom mieste

  • Miesto práce: Bratislava
  • Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 1 000 - 1 600 EUR/mesiac
  • Termín nástupu: 15.2.2023
  • Druh pracovného pomeru: plný úväzok, skrátený úväzok, na dohodu (brigády), živnosť

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Administratívne úkony pre generálneho riaditeľa, vybavovanie telefonátov, organizovanie stretnutí
Tvorba dokumentov , podkladov pre riaditeľa spoločnosti
Zodpovednosť za rôzne organizačné úlohy
Zodpovednosť za dokumentáciu do tentrov
Zodpovednosť za prípravu ISO certifikácie
Výber dodávateľských firiem podľa potrieb spoločnosti
Príprava na stretnutia , mítingov s obchodnými partnermi, dodávateľmi , štátnymi inštitúciami,
Príprava marketingových a obchodných pomôcok
Zabezpečenie školení podľa inštrukcií konateľa
Príprava podkladov pre pravidelné stretnutia s oddeleniami
Zapisovanie záznamov z porád
Príprava zmlúv pre riaditeľa podľa inštrukcií
Organizácia mítingov
Kontrola plnenia činností
Informovanosť o plnení úloh ostatných oddelení
Tvorba/evidencia obchodných zmlúv obchodných partnerov
Spracovanie denných a mesačných reportov.
Práca s internými predpismi , smernicami
Vytváranie smerníc , aktualizovanie vzniknutých smerníc
Úlohy podľa zadania riaditeľa
Komplexná asistencia určená konateľom
Príprava podkladov pre obchodné stretnutia a rokovania konateľa
Organizovanie obchodných a osobných stretnutí konateľa
Zabezpečenie rezervácie hotelov, leteniek, cestovných lístkov a iných nevyhnutných náležitostí súvisiacich s pracovnými cestami konateľa
Vybavovanie telefonickej, mailovej a poštovej komunikácie
Archivácia, skenovanie a evidencia obchodných dokumentov
Objednávanie základných kancelárskych potrieb
Starostlivosť o web stránku firmy
Pripravovať zasadačky, vítanie a usádzanie návštev
Evidencia a spracovanie pošty
Práca s firemným informačným systémom
Kontrola a zabezpečovanie obstarávania prác
Komunikácia s klientmi a úradmi
Komunikácia s poisťovňou a právnym oddelením
Administratívne práce (tlačenie, scanovanie...)

Zamestnanecké výhody, benefity

- notebook
- služobné vozidlo
- občerstvenie na pracovisku
- zvýhodnené nákupy

Informácie o výberovom konaní

Svoj životopis spolu s fotografiou môžete zasielateť prostredníctvom kontaktného formulára profesie.

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Doprava, logistika

Prepravná spoločnosť je dopravná a špedičná spoločnosť v Bratislave, ktorá poskytuje prepravné / špedičné služby v oblasti prepravy tovarov vo vnútroštátnej ( prepravy v SR, niekedy nazývaná ako tuzemská preprava) a medzinárodnej dopravy (Európska únia + prepravy do „tretích krajín“) a špedície (nákladná doprava: cestná, železničná, námorná, letecká, kombinovaná ).

Naša prepravná spoločnosť poskytuje celovozové zásielky označované ako FTL ( full to load) , alebo čiastkové / dokládky ako LTL ( Less to load) v režime export / import, ktoré realizujeme našou kamiónovou prepravou, alebo oddelením špedície v Bratislave.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Vzdelanie v odbore

Medzinárodná doprava a logistika

Jazykové znalosti

Slovenský jazyk - Expert (C2) alebo Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

Microsoft Word - Mierne pokročilý
Microsoft Outlook - Mierne pokročilý
Microsoft Excel - Mierne pokročilý

Vodičský preukaz

B

Prax na pozícii/v oblasti

2

Počet rokov praxe

3

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Spoločnosť bola založená v Bratislave, ako reakcia na získané skúsenosti a poznatky v oblasti dopravy a logistiky, s ktorými sa chce spoločnosť podeliť so svojimi zákazníkmi. Primárnu činnosť spoločnosti tvorí medzinárodná nákladná doprava a zasielateľstvo v spojení s konzultačnými v oblasti dopravy a logistiky.

Počet zamestnancov

5-9 zamestnancov