Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
HR (People&Culture) Generalist
IKEA Industry Slovakia s. r. o.
- Miesto práce: Malacky
- Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 1 500 EUR/mesiacMzda kandidáta začína od 1 500 EUR/mesiac a bude závisieť od jeho/jej skúseností a seniority.
- Druh pracovného pomeru: plný úväzok
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Ako HR Generalist budeš mať príležitosť venovať sa komplexným a rôznorodým HR aktivitám a tiež prevezmeš zodpovednosť za vybratú agendu z oblasti HR. Dostaneš príležitosť rásť a rozvíjať sa v rôznych HR oblastiach, budeš môcť nahliadať na interné fungovanie firmy a podporovať jej rast a rozvoj.
Tvoje každodenné zodpovednosti budú rôzne a budú zahŕňať najmä:
• starostlivosť o zamestnancov a komunikáciu s nimi,
• kontaktovanie, výber a nábor nových zamestnancov,
• spoluprácu s líniovými manažérmi,
• administratívu súvisiacu s nástupom nových zamestnancov (induction a onboarding, vstupné školenia, podpora a práca s novými zamestnancami v spolupráci s líniovými manažérmi),
• prípravu, podporu v realizácii, administrácii a spracovaní výsledkov rozvojových rozhovorov (Development talks),
• zber, spracovávanie, riadenie, aktualizáciu a archivovanie dát,
• komunikácia a spracovávanie benefitov,
• vytváranie kompetenčných profilov,
• spolupráca s ADZ, príprava a kontrola podkladov k mzdovej uzávierke dočasne pridelených zamestnancov agentúry
• interné školenia a prezentácie, organizovanie, plánovanie a nákup školení, práca s e-learningovými systémami
• práca v systémoch Workday, Smartrecruiter, Softip, systéme na spracovávanie dodávateľských zmlúv a dodatkov, systéme na prácu s internými smernicami a štandardami,...
Tvoje každodenné zodpovednosti budú rôzne a budú zahŕňať najmä:
• starostlivosť o zamestnancov a komunikáciu s nimi,
• kontaktovanie, výber a nábor nových zamestnancov,
• spoluprácu s líniovými manažérmi,
• administratívu súvisiacu s nástupom nových zamestnancov (induction a onboarding, vstupné školenia, podpora a práca s novými zamestnancami v spolupráci s líniovými manažérmi),
• prípravu, podporu v realizácii, administrácii a spracovaní výsledkov rozvojových rozhovorov (Development talks),
• zber, spracovávanie, riadenie, aktualizáciu a archivovanie dát,
• komunikácia a spracovávanie benefitov,
• vytváranie kompetenčných profilov,
• spolupráca s ADZ, príprava a kontrola podkladov k mzdovej uzávierke dočasne pridelených zamestnancov agentúry
• interné školenia a prezentácie, organizovanie, plánovanie a nákup školení, práca s e-learningovými systémami
• práca v systémoch Workday, Smartrecruiter, Softip, systéme na spracovávanie dodávateľských zmlúv a dodatkov, systéme na prácu s internými smernicami a štandardami,...
Zamestnanecké výhody, benefity
• odmena na konci finančného roka (25% z 1 platu),
• 5 dní dovolenky naviac,
• kurzy anglického jazyka počas pracovnej doby hradené zamestnávateľom,
• dotácia na stravovaciu kartu a jedáleň v areály
• príspevok do penzijného fondu,
• príplatky, jubilejné odmeny a iné,
• možnosť vzdelávania a odborného rastu,
• možnosť občasnej práce z domu - home office,
• flexibilný pracovný čas.
Pozícia je na zastupovanie počas materskej dovolenky.
• 5 dní dovolenky naviac,
• kurzy anglického jazyka počas pracovnej doby hradené zamestnávateľom,
• dotácia na stravovaciu kartu a jedáleň v areály
• príspevok do penzijného fondu,
• príplatky, jubilejné odmeny a iné,
• možnosť vzdelávania a odborného rastu,
• možnosť občasnej práce z domu - home office,
• flexibilný pracovný čas.
Pozícia je na zastupovanie počas materskej dovolenky.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2) alebo Slovenský jazyk - Pokročilý (C1)
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Počet rokov praxe
2
Osobnostné predpoklady a zručnosti
• vysokoškolské vzdelanie,
• minimálne 2 roky skúseností v oblasti HR
• znalosť zákonníka práce
• Excel – pokročilý
• znalosť HR softwarov( Softip, Workday, RON)- výhodou
• výborné organizačné schopnosti, kreativita,
• dôležitá je lojálnosť k tímu, schopnosť pracovať samostatne, proaktívne a vždy byť ochotný pomôcť,
• schopnosť prevziať zodpovednosť za svoju prácu, zverené hodnoty a diskrétne informácie,
• anglický jazyk- B2, slovenský jazyk- C1
• minimálne 2 roky skúseností v oblasti HR
• znalosť zákonníka práce
• Excel – pokročilý
• znalosť HR softwarov( Softip, Workday, RON)- výhodou
• výborné organizačné schopnosti, kreativita,
• dôležitá je lojálnosť k tímu, schopnosť pracovať samostatne, proaktívne a vždy byť ochotný pomôcť,
• schopnosť prevziať zodpovednosť za svoju prácu, zverené hodnoty a diskrétne informácie,
• anglický jazyk- B2, slovenský jazyk- C1
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
IKEA Industry je medzinárodná priemyselná skupina, ktorá bola založená v roku 1991 spoločnosťou IKEA a zameriava sa na výrobu a distribúciu nábytku. IKEA Industry je dynamicky sa rozvíjajúca spoločnosť, v ktorej môže každý prispieť svojím nápadom či názorom. Sme si vedomí toho, že naši ľudia sú cennou devízou, bez ktorej by tento rozvoj nebol možný. Vytvárame pracovné podmienky, umožňujúce zamestnancom neustály rozvoj.
Počet zamestnancov
1000 a viac zamestnancov