Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
HR Branding špecialista - príležitosť pre študentov
IBM
- Place of work: Bratislava
- Basic wage component (gross) and other rewards: 5 EUR/hour
- Contract type: part-time
Job description, responsibilities and duties
Ako špecialista na inováciu získavania talentov budete zodpovedný za
- Účasť na realizácii zadaných projektov hlavne v brandingu
- Projektové riadenie vrátane budovania značky, získavania zdrojov alebo náboru
- Testovanie, vývoj alebo návrh nových nástrojov pre Nábor zamestnancov
- Zabezpečenie dodržiavania brandingových usmernení v rámci spoločnosti
- Koordinácia náborového tímu (dodržiavanie harmonogramov, výstupov...)
- Vedenie alebo podpora interných, či externých kampaní zameraných na budovanie značky
- Spoluprácu s tímom odborníkov v oblasti náboru a HR na medzinárodnej úrovni
- Budete pracovať s modernými nástrojmi IT, aby ste zlepšili skúsenosti partnerov a zainteresovaných strán
Požiadavky
- skúsenosti s grafickým dizajnom
- nadšenie pre získavanie talentov, motivácia pri práci s modernými náborovými nástrojmi
- anglický jazyk je nevyhnutný, uprednostňujú sa aj iné jazyky (nemčina, francúzština, španielčina, iné EÚ)
- MS office advanced + ďalšie nástroje (Trello, Mural, Slack, ...)
- schopnosť vytvárať siete a budovať vzťahy
- Účasť na realizácii zadaných projektov hlavne v brandingu
- Projektové riadenie vrátane budovania značky, získavania zdrojov alebo náboru
- Testovanie, vývoj alebo návrh nových nástrojov pre Nábor zamestnancov
- Zabezpečenie dodržiavania brandingových usmernení v rámci spoločnosti
- Koordinácia náborového tímu (dodržiavanie harmonogramov, výstupov...)
- Vedenie alebo podpora interných, či externých kampaní zameraných na budovanie značky
- Spoluprácu s tímom odborníkov v oblasti náboru a HR na medzinárodnej úrovni
- Budete pracovať s modernými nástrojmi IT, aby ste zlepšili skúsenosti partnerov a zainteresovaných strán
Požiadavky
- skúsenosti s grafickým dizajnom
- nadšenie pre získavanie talentov, motivácia pri práci s modernými náborovými nástrojmi
- anglický jazyk je nevyhnutný, uprednostňujú sa aj iné jazyky (nemčina, francúzština, španielčina, iné EÚ)
- MS office advanced + ďalšie nástroje (Trello, Mural, Slack, ...)
- schopnosť vytvárať siete a budovať vzťahy
Requirements for the employee
Candidates with education suit the position
University student
University education (Bachelor's degree)
University education (Bachelor's degree)
Language skills
English - Upper intermediate (B2)
Advertiser
Brief description of the company
IBM is the world's IT leader, main business area of the company are
IT services and solutions, research, hardware, software and business consulting. Our business model is built to support two principal goals: helping our clients succeed in delivering business value by becoming more efficient and competitive through the use of business insight and information technology solutions; and providing long-term value to our shareholders. In support of these objectives, our business model has been developed over time through strategic investments in services and technologies that have the best long-term growth and profitability prospects based on the value they deliver to clients. And inherent in the model is a commitment to employees and the communities in which we operate.
IT services and solutions, research, hardware, software and business consulting. Our business model is built to support two principal goals: helping our clients succeed in delivering business value by becoming more efficient and competitive through the use of business insight and information technology solutions; and providing long-term value to our shareholders. In support of these objectives, our business model has been developed over time through strategic investments in services and technologies that have the best long-term growth and profitability prospects based on the value they deliver to clients. And inherent in the model is a commitment to employees and the communities in which we operate.