Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Mzdový konzultant - junior
HOUR, spol. s r.o.
- Miesto práce: Práca z domu
- Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: Od 990 EUR/mesiacmožnosť získať osobné ohodnotenie a výkonnostné odmeny odvíjajúce sa od schopností a skúsenosti kandidáta a jeho výkonu
- Termín nástupu: ASAP
- Druh pracovného pomeru: plný úväzok
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Našim hlavným poslaním pri poskytovaní outsourcingových služieb v rámci miezd a personalistiky je odbremeniť našich zákazníkov od agendy, ktorá je legislatívne náročná a dôležitá, a zvyčajne nesúvisí s ich hlavnou činnosťou.
Náš zákazník tak napríklad nemusí vynakladať energiu na chod mzdového oddelenia. Vložením do rúk profesionálov tieto starosti odbúrava a energiu môže investovať napríklad do výroby, predaja alebo inej činnosti.
Koho hľadáme?
Hľadáme kolegu alebo kolegyňu, ktorý/á by toto naše poslanie zdieľal/a spolu s nami, a ktorý/á
- si nechce prácu len „odsedieť“, ale chce sa práveže realizovať, nakoľko u nás dni ubiehajú naozaj veľmi rýchlo,
- má rad/a nové výzvy a zmeny, s ktorými sa bude musieť pravidelne popasovať,
- rád/a komunikuje s novými ľuďmi a vie rozlíšiť, kedy je vhodné počúvať a kedy zase rozprávať,
- vie v Exceli spraviť viac ako len jednoduchú tabuľku so základnými výpočtami,
- má analytické myslenie, je technický typ a vie pracovať so súbormi ako XML, XLS a CSV (alebo sa nebojí s nimi naučiť pracovať),
- vie pracovať samostatne, ale tiež chce byť súčasťou tímu,
- je aktívny/a a rád/a neustále hľadá riešenia ako sa veci dajú spraviť alebo zlepšiť,
- nepozná slová nie, nedá sa, neviem či nedokážem,
- má už skúsenosť s prácou z domu. Pracovať môže odkiaľkoľvek , ale chce to mať dobre zvládnutú disciplínu,
- nemá problém s organizáciou času pri riešení pridelených úloh.
Zatiaľ sme ťa neodradili a stále by si chcel/a preniknúť do sveta MIEZD, ale zatiaľ si nedostal/a príležitosť?
Nevadí, my Ti ju dáme! Dostaneš podporu celého nášho tímu - zaučíme, ukážeme, vysvetlíme a radi sa o naše skúsenosti podelíme.
Ako bude vyzerať Tvoj prvý rok u nás?
Nastúpiš a zoznámiš sa s tímom. Prvé dni sa spriatelíš s našimi systémami, IT technikou. Začneš s intenzívnym štúdiom pod dohľadom skúseného kolegu, ktorý Ti pomôže zvládnuť adaptačný proces. Bude Ti zadávať praktické úlohy, aby si nadobudnutú teóriu mohol/a ihneď uplatniť v praxi.
Po ukončení adaptácie (6 - 12 mesiacov) si už takmer samostatný/á, zlepšuješ sa vo všetkých odvetviach mzdovej agendy a spoločne rozvíjame Tvoje najsilnejšie stránky.
Náš zákazník tak napríklad nemusí vynakladať energiu na chod mzdového oddelenia. Vložením do rúk profesionálov tieto starosti odbúrava a energiu môže investovať napríklad do výroby, predaja alebo inej činnosti.
Koho hľadáme?
Hľadáme kolegu alebo kolegyňu, ktorý/á by toto naše poslanie zdieľal/a spolu s nami, a ktorý/á
- si nechce prácu len „odsedieť“, ale chce sa práveže realizovať, nakoľko u nás dni ubiehajú naozaj veľmi rýchlo,
- má rad/a nové výzvy a zmeny, s ktorými sa bude musieť pravidelne popasovať,
- rád/a komunikuje s novými ľuďmi a vie rozlíšiť, kedy je vhodné počúvať a kedy zase rozprávať,
- vie v Exceli spraviť viac ako len jednoduchú tabuľku so základnými výpočtami,
- má analytické myslenie, je technický typ a vie pracovať so súbormi ako XML, XLS a CSV (alebo sa nebojí s nimi naučiť pracovať),
- vie pracovať samostatne, ale tiež chce byť súčasťou tímu,
- je aktívny/a a rád/a neustále hľadá riešenia ako sa veci dajú spraviť alebo zlepšiť,
- nepozná slová nie, nedá sa, neviem či nedokážem,
- má už skúsenosť s prácou z domu. Pracovať môže odkiaľkoľvek , ale chce to mať dobre zvládnutú disciplínu,
- nemá problém s organizáciou času pri riešení pridelených úloh.
Zatiaľ sme ťa neodradili a stále by si chcel/a preniknúť do sveta MIEZD, ale zatiaľ si nedostal/a príležitosť?
Nevadí, my Ti ju dáme! Dostaneš podporu celého nášho tímu - zaučíme, ukážeme, vysvetlíme a radi sa o naše skúsenosti podelíme.
Ako bude vyzerať Tvoj prvý rok u nás?
Nastúpiš a zoznámiš sa s tímom. Prvé dni sa spriatelíš s našimi systémami, IT technikou. Začneš s intenzívnym štúdiom pod dohľadom skúseného kolegu, ktorý Ti pomôže zvládnuť adaptačný proces. Bude Ti zadávať praktické úlohy, aby si nadobudnutú teóriu mohol/a ihneď uplatniť v praxi.
Po ukončení adaptácie (6 - 12 mesiacov) si už takmer samostatný/á, zlepšuješ sa vo všetkých odvetviach mzdovej agendy a spoločne rozvíjame Tvoje najsilnejšie stránky.
Zamestnanecké výhody, benefity
Okrem našich štandardných benefitov ako:
- flexibilný pracovný čas,
- príspevok zamestnávateľa na stravovanie nad rámec Zákonníka práce,
- príspevok zamestnávateľa na doplnkové dôchodkové poistenie,
- príspevok zamestnávateľa zo sociálneho fondu na rôzne aktivity,
- príspevok na vstupy na športoviská a relax centrá s Multisport kartou,
- samozrejmosťou je Notebook a mobilný telefón,
- sick day,
- vzdelávanie a firemná knižnica,
- eventy a teambuildingy rôzneho druhu,
ti ponúkame:
• pomocnú ruku pri všetkých problémoch,
• zmysluplnú prácu s šikovnými kolegami, ktorí ju majú radi a veria, že môžu pomôcť ľuďom a priniesť im skutočnú hodnotu,
• kolegov aj nadriadených otvorených novým možnostiam a výzvam,
• po pár rokoch u nás sa z Teba stane človek s obrovskou hodnotou na trhu.
- flexibilný pracovný čas,
- príspevok zamestnávateľa na stravovanie nad rámec Zákonníka práce,
- príspevok zamestnávateľa na doplnkové dôchodkové poistenie,
- príspevok zamestnávateľa zo sociálneho fondu na rôzne aktivity,
- príspevok na vstupy na športoviská a relax centrá s Multisport kartou,
- samozrejmosťou je Notebook a mobilný telefón,
- sick day,
- vzdelávanie a firemná knižnica,
- eventy a teambuildingy rôzneho druhu,
ti ponúkame:
• pomocnú ruku pri všetkých problémoch,
• zmysluplnú prácu s šikovnými kolegami, ktorí ju majú radi a veria, že môžu pomôcť ľuďom a priniesť im skutočnú hodnotu,
• kolegov aj nadriadených otvorených novým možnostiam a výzvam,
• po pár rokoch u nás sa z Teba stane človek s obrovskou hodnotou na trhu.
Informácie o výberovom konaní
Ak ťa naša ponuka zaujala, neváhaj nám poslať svoj životopis. Prosím, nezabudni uviesť čo ťa na našej ponuke zaujalo a prečo si myslíš, že si vhodným kandidátom/kandidátkou na našu pozíciu.
Všetkým uchádzačom vopred ďakujeme za záujem pracovať v našej spoločnosti.
Všetkým uchádzačom vopred ďakujeme za záujem pracovať v našej spoločnosti.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Ostatné znalosti
Microsoft Office - Pokročilý
Personalistika - Základy
Personalistika - Základy
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- chuť pracovať a rozvíjať sa v oblasti spracovania miezd,
- výborná užívateľská znalosť práce na PC (MS Word, MS Excel),
- zmysel pre detail a presnosť, spoľahlivosť,
- zodpovednosť a schopnosť pracovať samostatne,
- flexibilita a schopnosť práce pod stresom a časovým tlakom,
- disciplinovanosť a vysoké pracovné nasadenie,
- prozákaznícky prístup - vedomie, že klienti sú na prvom mieste,
- absolvent/ka SŠ/VŠ - ekonomického smeru výhodou,
- znalosť Zákonníka práce - výhodou,
- chuť a nadšenie do noviniek a ich pravidelné sledovanie.
- výborná užívateľská znalosť práce na PC (MS Word, MS Excel),
- zmysel pre detail a presnosť, spoľahlivosť,
- zodpovednosť a schopnosť pracovať samostatne,
- flexibilita a schopnosť práce pod stresom a časovým tlakom,
- disciplinovanosť a vysoké pracovné nasadenie,
- prozákaznícky prístup - vedomie, že klienti sú na prvom mieste,
- absolvent/ka SŠ/VŠ - ekonomického smeru výhodou,
- znalosť Zákonníka práce - výhodou,
- chuť a nadšenie do noviniek a ich pravidelné sledovanie.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Už od roku 1993 vyvíjame, implementujeme a zabezpečujeme aktívnu podporu pre naše vlastné riešenia, ktoré napomáhajú k efektívnejšiemu fungovaniu mnohých slovenských spoločností.
Náš tím tvoria ľudia, ktorí majú za sebou roky praxe, skúsenosti, odborné vzdelanie a ochotu pomôcť a poradiť vždy, keď je to potrebné. Spokojnosť našich zákazníkov je a bude pre nás vždy na prvom mieste.
Hlavnými oblasťami, ktoré zastrešujú naše riešenia, sú riadenie ľudských zdrojov a s ním súvisiace agendy: personalistika, mzdy a dochádzka, a oblasť účtovníctva.
Náš tím tvoria ľudia, ktorí majú za sebou roky praxe, skúsenosti, odborné vzdelanie a ochotu pomôcť a poradiť vždy, keď je to potrebné. Spokojnosť našich zákazníkov je a bude pre nás vždy na prvom mieste.
Hlavnými oblasťami, ktoré zastrešujú naše riešenia, sú riadenie ľudských zdrojov a s ním súvisiace agendy: personalistika, mzdy a dochádzka, a oblasť účtovníctva.
Počet zamestnancov
50-99 zamestnancov