Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Hľadá sa GURU /Metodik účtovného systému Humanet
HOUR, spol. s r.o.
- Miesto práce: Práca z domu
- Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: Od 1 500 EUR/mesiac+ osobné ohodnotenie a motivačný príplatok závislé na profesionalite a schopnostiach kandidáta,
- Druh pracovného pomeru: plný úväzok
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Myslíš si o sebe, že sa výborne orientuješ v oblasti metodiky a pravidiel podvojného účtovania?
Spracovával/a si účtovníctvo v informačnom systéme aspoň 3 roky?
Ak áno, tak potom čítaj ďalej!
Rozširujeme náš tím a hľadáme skúseného kolegu/kolegyňu, ktorého náplňou práce bude:
- práca s naším IS Humanet,
- sledovanie legislatívnych zmien a trendov v oblasti účtovníctva,
- stanovovanie a riadenie kľúčových úloh pre rozvoj systému,
- návrh zmien systému a príprava podkladov pre programátorov na zapracovanie týchto zmien,
- testovanie a organizovanie testovania nových funkcii systému,
- príprava dokumentácie,
- organizácia vydávania nových verzií systému,
- metodická pomoc kolegom pri realizácii implementácií, hot-line, individuálnych úprav,
- príprava a realizácia školení.
Spracovával/a si účtovníctvo v informačnom systéme aspoň 3 roky?
Ak áno, tak potom čítaj ďalej!
Rozširujeme náš tím a hľadáme skúseného kolegu/kolegyňu, ktorého náplňou práce bude:
- práca s naším IS Humanet,
- sledovanie legislatívnych zmien a trendov v oblasti účtovníctva,
- stanovovanie a riadenie kľúčových úloh pre rozvoj systému,
- návrh zmien systému a príprava podkladov pre programátorov na zapracovanie týchto zmien,
- testovanie a organizovanie testovania nových funkcii systému,
- príprava dokumentácie,
- organizácia vydávania nových verzií systému,
- metodická pomoc kolegom pri realizácii implementácií, hot-line, individuálnych úprav,
- príprava a realizácia školení.
Zamestnanecké výhody, benefity
- flexibilný pracovný čas,
- po zapracovaní sa možnosť pracovať i na home office,
- príspevok zamestnávateľa na stravovanie nad rámec Zákonníka práce,
- príspevok zamestnávateľa na doplnkové dôchodkové poistenie,
- príspevok zamestnávateľa zo sociálneho fondu na rôzne aktivity,
- príspevok na vstupy na športoviská a relax centrá s Multisport kartou,
- samozrejmosťou je Notebook a mobil,
- zabezpečený pitný režim na pracovisku,
- sick day,
- vzdelávanie a firemná knižnica,
- eventy a teambuildingy rôzneho druhu.
- po zapracovaní sa možnosť pracovať i na home office,
- príspevok zamestnávateľa na stravovanie nad rámec Zákonníka práce,
- príspevok zamestnávateľa na doplnkové dôchodkové poistenie,
- príspevok zamestnávateľa zo sociálneho fondu na rôzne aktivity,
- príspevok na vstupy na športoviská a relax centrá s Multisport kartou,
- samozrejmosťou je Notebook a mobil,
- zabezpečený pitný režim na pracovisku,
- sick day,
- vzdelávanie a firemná knižnica,
- eventy a teambuildingy rôzneho druhu.
Informácie o výberovom konaní
Ak Vás naša ponuka zaujala, neváhajte poslať svoj životopis, prípadne nás kontaktujte emailom, telefonicky.
Všetkým uchádzačom vopred ďakujeme za záujem pracovať v našej spoločnosti.
Všetkým uchádzačom vopred ďakujeme za záujem pracovať v našej spoločnosti.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Vodičský preukaz
B
Prax na pozícii/v oblasti
3
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- výborná znalosť a orientácia v oblasti metodiky a pravidiel účtovania,
- minimálne 3 ročné skúsenosti v oblasti spracovania podvojného účtovníctva podmienkou,
- skúsenosť so spracovaním účtovníctva v informačnom systéme podmienkou,
- schopnosť orientácie v zákonoch, predpisoch a nariadeniach,
- analytické myslenie,
- výborné komunikačné schopnosti (slovom i písmom),
- schopnosť organizovať a určovať si priority,
- samostatnosť, dôslednosť a zodpovednosť.
- minimálne 3 ročné skúsenosti v oblasti spracovania podvojného účtovníctva podmienkou,
- skúsenosť so spracovaním účtovníctva v informačnom systéme podmienkou,
- schopnosť orientácie v zákonoch, predpisoch a nariadeniach,
- analytické myslenie,
- výborné komunikačné schopnosti (slovom i písmom),
- schopnosť organizovať a určovať si priority,
- samostatnosť, dôslednosť a zodpovednosť.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Už od roku 1993 vyvíjame, implementujeme a zabezpečujeme aktívnu podporu pre naše vlastné riešenia, ktoré napomáhajú k efektívnejšiemu fungovaniu mnohých slovenských spoločností.
Náš tím tvoria ľudia, ktorí majú za sebou roky praxe, skúsenosti, odborné vzdelanie a ochotu pomôcť a poradiť vždy, keď je to potrebné. Spokojnosť našich zákazníkov je a bude pre nás vždy na prvom mieste.
Hlavnými oblasťami, ktoré zastrešujú naše riešenia, sú riadenie ľudských zdrojov a s ním súvisiace agendy: personalistika, mzdy a dochádzka, a oblasť účtovníctva.
Náš tím tvoria ľudia, ktorí majú za sebou roky praxe, skúsenosti, odborné vzdelanie a ochotu pomôcť a poradiť vždy, keď je to potrebné. Spokojnosť našich zákazníkov je a bude pre nás vždy na prvom mieste.
Hlavnými oblasťami, ktoré zastrešujú naše riešenia, sú riadenie ľudských zdrojov a s ním súvisiace agendy: personalistika, mzdy a dochádzka, a oblasť účtovníctva.
Počet zamestnancov
50-99 zamestnancov