Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Back Office Specialist
Hotovo
- Miesto práce: Štúrova 44, Košice
- Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 1 200 EUR/mesiacPlatové podmienky závisia od skúseností kandidáta.
- Termín nástupu: ihneď
- Druh pracovného pomeru: plný úväzok
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Hľadáme energického a pro-klientsky orientovaného šikovného človeka, ktorý sa pridá k nám v Hotovo.
Práca v Hotovo sa vám bude s najväčšou pravdepodobnosťou rovnou istote páčiť :) ak hľadáte slobodu pri riešení úloh, podporu vlastného štýlu práce, ktorý obohatí fungovanie v Hotovo a podporí naše hodnoty - dôvera, profesionalita, transparentnosť, tímová práca a kamarátske podporujúce vzťahy medzi kolegami.
Špecialista pre Back Office sa realizuje v dvoch hlavných oblastiach činností: administratíva a organizácia.
Administratíva:
- administratívne práce pre zabezpečenie plynulého chodu kancelárie spoločnosti
- práca na PC, práca s dokumentmi (online&offline)
- vybavovanie telefonickej, poštovej a emailovej komunikácie
- podpora, poradenstvo a asistencia s administratívou pre iné oddelenia
- prieskum trhu, vyhľadávanie a porovnávanie ponúk na základe požiadaviek
- správa objednávok
- podieľanie sa na spracovaní došlých faktúr
- archivácia dokumentov
- vedenie knihy jázd
- správa dovoleniek (kontrola čerpania, sezónneho nahlasovania)
- evidencia pracovného času zamestnancov, objednávanie stravovacích lístkov
- organizovanie pracovných ciest
- evidencia inventáru
- administratívne zastrešenie benefitov (vzdelávacie kurzy, Multisport, príspevok na parkovanie, a iné)
Organizácia:
- koordinácia návštev
- zabezpečenie občerstvenia, dopĺňanie skladových zásob, nákupy
- spolupráca a komunikácia s dodávateľmi, ktorí zabezpečujú základné služby/vybavenie kancelárie (servisné spoločnosti, upratovací servis a iné)
- organizovanie firemných akcií a aktivít (napr. vianočný večierok, teambuilding-y, spoločné raňajky...)
- starostlivosť o firemné priestory (zabezpečenie poriadku, funkčnosti vybavenia a iné)
- spolupráca pri zariaďovaní a zlepšovaní spoločného pracovného prostredia/kancelárskych priestorov
- vybavovanie dennej agendy aj v exteriéri: zbehnúť na poštu, k účtovníček a popritom nestratiť ani 1 obálku ;-)
…rôzne menšie či väčšie úlohy vyplývajúce z denného života v našom HOTOVO :)
Práca v Hotovo sa vám bude s najväčšou pravdepodobnosťou rovnou istote páčiť :) ak hľadáte slobodu pri riešení úloh, podporu vlastného štýlu práce, ktorý obohatí fungovanie v Hotovo a podporí naše hodnoty - dôvera, profesionalita, transparentnosť, tímová práca a kamarátske podporujúce vzťahy medzi kolegami.
Špecialista pre Back Office sa realizuje v dvoch hlavných oblastiach činností: administratíva a organizácia.
Administratíva:
- administratívne práce pre zabezpečenie plynulého chodu kancelárie spoločnosti
- práca na PC, práca s dokumentmi (online&offline)
- vybavovanie telefonickej, poštovej a emailovej komunikácie
- podpora, poradenstvo a asistencia s administratívou pre iné oddelenia
- prieskum trhu, vyhľadávanie a porovnávanie ponúk na základe požiadaviek
- správa objednávok
- podieľanie sa na spracovaní došlých faktúr
- archivácia dokumentov
- vedenie knihy jázd
- správa dovoleniek (kontrola čerpania, sezónneho nahlasovania)
- evidencia pracovného času zamestnancov, objednávanie stravovacích lístkov
- organizovanie pracovných ciest
- evidencia inventáru
- administratívne zastrešenie benefitov (vzdelávacie kurzy, Multisport, príspevok na parkovanie, a iné)
Organizácia:
- koordinácia návštev
- zabezpečenie občerstvenia, dopĺňanie skladových zásob, nákupy
- spolupráca a komunikácia s dodávateľmi, ktorí zabezpečujú základné služby/vybavenie kancelárie (servisné spoločnosti, upratovací servis a iné)
- organizovanie firemných akcií a aktivít (napr. vianočný večierok, teambuilding-y, spoločné raňajky...)
- starostlivosť o firemné priestory (zabezpečenie poriadku, funkčnosti vybavenia a iné)
- spolupráca pri zariaďovaní a zlepšovaní spoločného pracovného prostredia/kancelárskych priestorov
- vybavovanie dennej agendy aj v exteriéri: zbehnúť na poštu, k účtovníček a popritom nestratiť ani 1 obálku ;-)
…rôzne menšie či väčšie úlohy vyplývajúce z denného života v našom HOTOVO :)
Informácie o výberovom konaní
Pri aplikovaní na túto pozíciu zadajte do predmetu emailu „Back Office Špecialista“. Pomôžete nám rýchlejšie spracovať vašu žiadosť. Okrem životopisu môžete pripojiť aj ľubovoľný dodatočný materiál, ktorým priblížite svoje skúsenosti alebo motiváciu k novej práci. :)
Z dôvodu kapacitných možností budeme priamo oslovovať tých z vás, ktorých profesný profil bude vyhovovať našim požiadavkám. Vďaka za pochopenie.
Z dôvodu kapacitných možností budeme priamo oslovovať tých z vás, ktorých profesný profil bude vyhovovať našim požiadavkám. Vďaka za pochopenie.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
Ekonómia, Humanitné odbory
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2) a Slovenský jazyk - Expert (C2)
Ostatné znalosti
Microsfot Office - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Prax na pozícii/v oblasti
Asistent/ka, Back Office
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Očakávané zručnosti:
- ukončené stredoškolské vzdelanie - obchodná akadémia, alebo vysokoškolské vzdelanie - preferované zameranie odboru: ekonomický alebo humanitný smer
- pokročilý používateľ MS Office
- Angličtina - B2 (minimálne) - písomná aj osobná komunikácia so zahraničnými kolegami a spolupracovníkmi na dennej báze
- znalosť slovenského jazyka na vysokej úrovni - v písomnej aj osobnej komunikácii
Bonus:
- skúsenosť na podobnej pozícii (*recepcia, administartíva, back office, asistentská pozícia)
- vodičák - B
Osobnostné predpoklady:
- pro-klientsky prístup
- komunikatívny typ so štipkou extroverzie, v jadre spoľahlivý perfekcionista
- schopnosť zvládať administratívu za PC, aj vybavovačky v meste na úradoch / v obchodoch
- zodpovednosť a spoľahlivosť
- samostatnosť a zároveň schopnosť fungovať v tíme
- ukončené stredoškolské vzdelanie - obchodná akadémia, alebo vysokoškolské vzdelanie - preferované zameranie odboru: ekonomický alebo humanitný smer
- pokročilý používateľ MS Office
- Angličtina - B2 (minimálne) - písomná aj osobná komunikácia so zahraničnými kolegami a spolupracovníkmi na dennej báze
- znalosť slovenského jazyka na vysokej úrovni - v písomnej aj osobnej komunikácii
Bonus:
- skúsenosť na podobnej pozícii (*recepcia, administartíva, back office, asistentská pozícia)
- vodičák - B
Osobnostné predpoklady:
- pro-klientsky prístup
- komunikatívny typ so štipkou extroverzie, v jadre spoľahlivý perfekcionista
- schopnosť zvládať administratívu za PC, aj vybavovačky v meste na úradoch / v obchodoch
- zodpovednosť a spoľahlivosť
- samostatnosť a zároveň schopnosť fungovať v tíme
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Od típkov 15+ v biznise až po namakaných študákov.
Fungujeme od roku 2010 a zameriavame sa hlavne na dodávku kompletných softvérových riešení, integráciu systémov, dlhodobý outsourcing a tvorbu vlastných produktov.
Máme zastúpenie na štyroch kontinentoch a spolupracujeme so špičkovými firmami hlavne z US, EU a Austrálie.
Spájame stabilitu veľkých hráčov a pestrý život malých začínajúcich firiem pod jednou strechou. A v tom je trik.
Sedíme na Štúrovej, v hangári vedľa umývačky áut. Mrkni na náš web a FB, alebo sa rovno zastav. :)
Fungujeme od roku 2010 a zameriavame sa hlavne na dodávku kompletných softvérových riešení, integráciu systémov, dlhodobý outsourcing a tvorbu vlastných produktov.
Máme zastúpenie na štyroch kontinentoch a spolupracujeme so špičkovými firmami hlavne z US, EU a Austrálie.
Spájame stabilitu veľkých hráčov a pestrý život malých začínajúcich firiem pod jednou strechou. A v tom je trik.
Sedíme na Štúrovej, v hangári vedľa umývačky áut. Mrkni na náš web a FB, alebo sa rovno zastav. :)
Počet zamestnancov
100-149 zamestnancov