Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Executive assistant / Office manager to Head of Operations Industrialization and PJM
HELLA
- Miesto práce: Kočovce
- Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 1 600 EUR/mesiac+ 10% variabilná zložka mzdy
- Termín nástupu: Ihneď / dohodou
- Druh pracovného pomeru: plný úväzok
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Pre kanceláriu Head of Operations Industrialization and PJM hľadáme proaktívnu, samostatnú asistentku, ktorá bude vykonávať nasledovné pracovné činnosti:
- reprezentovanie spoločnosti pri osobnom a písomnom styku v anglickom jazyku
- vybavovanie korešpondencie a plánovanie agendy/pracovného kalendára
- plánovanie a organizačné zabezpečovanie mítingov
- príprava rôznych podkladov a prezentácii
- organizačné zabezpečenie pracovných návštev a zahraničných pracovných ciest
- vedenie, spracovávanie a vyhodnocovanie špeciálnych projektov
- evidencia dokumentácie a dôležitých záznamov spoločnosti
- komunikácia s asistentkami generálnych riaditeľov v ostatných spoločnostiach HELLA
- zabezpečovanie efektívneho chodu kancelárie
-príležitostná práca z domu
- ochota cestovať - služobné cesty do Nemecka
Hľadáme kandidátku/kandidáta, ktorý k práci pristupuje proaktívne a poradí si so všetkými problémami. Schopnosť spolupráce, otvorená komunikácia a vysoká organizovanosť je nevyhnutná.
- reprezentovanie spoločnosti pri osobnom a písomnom styku v anglickom jazyku
- vybavovanie korešpondencie a plánovanie agendy/pracovného kalendára
- plánovanie a organizačné zabezpečovanie mítingov
- príprava rôznych podkladov a prezentácii
- organizačné zabezpečenie pracovných návštev a zahraničných pracovných ciest
- vedenie, spracovávanie a vyhodnocovanie špeciálnych projektov
- evidencia dokumentácie a dôležitých záznamov spoločnosti
- komunikácia s asistentkami generálnych riaditeľov v ostatných spoločnostiach HELLA
- zabezpečovanie efektívneho chodu kancelárie
-príležitostná práca z domu
- ochota cestovať - služobné cesty do Nemecka
Hľadáme kandidátku/kandidáta, ktorý k práci pristupuje proaktívne a poradí si so všetkými problémami. Schopnosť spolupráce, otvorená komunikácia a vysoká organizovanosť je nevyhnutná.
Zamestnanecké výhody, benefity
- atraktívna, rozmanitá práca v medzinárodnom prostredí
- stabilita nadnárodnej spoločnosti
- pružná pracovnú dobu (7,5 h/deň) s pevným jadrom od 09 - 14 hod.
- príspevok na stravovanie a dopravu
- firemné akcie a benefity
- 13., 14. plat podľa hospodárskych výsledkov spoločnosti
- stabilita nadnárodnej spoločnosti
- pružná pracovnú dobu (7,5 h/deň) s pevným jadrom od 09 - 14 hod.
- príspevok na stravovanie a dopravu
- firemné akcie a benefity
- 13., 14. plat podľa hospodárskych výsledkov spoločnosti
Informácie o výberovom konaní
V prípade, že spĺňate požiadavky a naša pracovná ponuka Vás oslovila, zašlite prosím svoj životopis v slovenskom aj anglickom jazyku na kontakty uvedené nižšie.
K životopisu pripojte súhlas so spracovaním osobných údajov.
Spoločnosť si vyhradzuje právo kontaktovať iba vybraných kandidátov.
K životopisu pripojte súhlas so spracovaním osobných údajov.
Spoločnosť si vyhradzuje právo kontaktovať iba vybraných kandidátov.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
, ekonomické
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Pokročilý (C1)
Ostatné znalosti
Hospodárska korešpondencia - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Prax na pozícii/v oblasti
min. 2 roky
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- znalosť anglického jazyka je nevyhnutná(komunikačná úroveň)
- výborné organizačné a koordinačné schopnosti
- vysoká miera samostatnosti
- profesionálny prístup
- efektívny time manažment a schopnosť určovať priority
- proaktívna, dynamická a flexibilná osobnosť so zmyslom pre detaily
- reprezentatívne vystupovanie a výborné komunikačné zručnosti
- výborné organizačné a koordinačné schopnosti
- vysoká miera samostatnosti
- profesionálny prístup
- efektívny time manažment a schopnosť určovať priority
- proaktívna, dynamická a flexibilná osobnosť so zmyslom pre detaily
- reprezentatívne vystupovanie a výborné komunikačné zručnosti
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Spoločnosť HELLA je globálne pôsobiaci rodinný podnik s okolo 36 000 zamestnancami a viac ako 125 pobočkami vo viac ako 35 krajinách. Koncern HELLA vyvíja a vyrába komponenty a systémy svetelnej techniky a elektroniky v obchodnej oblasti automobilového priemyslu. HELLA okrem toho disponuje jednou z najväčších obchodných organizácií pre automobilové súčiastky, príslušenstvo, diagnostiku a servisné služby v Európe. V segmente špeciálnych produktov HELLA vyvíja výrobky pre špeciálne vozidlá a úplne nezávislé produkty, ako napríklad osvetlenie ulíc a priemyselné osvetlenie. V podniku so zahraničnou majetkovou účasťou vznikajú okrem toho kompletné moduly pre automobily, klimatizačné systémy a palubnú kabeláž. S približne 7 000 zamestnancami v oblasti výskumu a vývoja patrí HELLA k významným tvorcom inovácií na trhu.
Patrí tak medzi 40 najvýznamnejších svetových automobilových subdodávateľov ako aj medzi 100 najväčších nemeckých priemyselných podnikov.
Patrí tak medzi 40 najvýznamnejších svetových automobilových subdodávateľov ako aj medzi 100 najväčších nemeckých priemyselných podnikov.
Počet zamestnancov
1000 a viac zamestnancov