Práca SME SME.sk
Pridať inzerát

Admininstratívna podpora - Customer Relations

HDE s. r. o.

Informácie o pracovnom mieste

  • Miesto práce: Dobšinského 14, Bratislava, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
  • Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 1 300 - 1 500 EUR/mesiacPo skúšobnej dobe súčasťou odmeňovacej štruktúry a mesačných príplatkov nastavenej spoločnosťou.
  • Termín nástupu: ihneď
  • Druh pracovného pomeru: plný úväzok

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Sme mladý, dynamický a na ľudí orientovaný tím a hľadáme medzi seba šikovného človeka, ktorý sa bude venovať administratívnej podpore CRM tímu a tímu psychológov, mailovej komunikácií s klientami, kontrole faktúr, príprave cenových ponúk a dokumentácie do tendrov, a pod.

Pozícia je vhodná pre človeka, ktorý je dobre zorganizovaný, analytický, veľmi pozorný a zameraný na detaily. Na túto prácu je potrebné nadšenie a chuť do administratívnej činnosti ako je príprava a úprava rôznych dokumentov, zmlúv a cenových ponúk, mailová komunikácia s klientami a pokročilá znalosť MS Office (najmä Outlook, Power Point, Word a Excel).

Znalosť anglického jazyka na minimálne pokročilej úrovni (B2) je nutnosťou, každý ďalší jazyk ako napríklad maďarčina, čeština alebo srbčina výhodou.

Hľadáme zodpovednú osobu s výbornými komunikačnými a organizačnými schopnosťami, ktorá rada pracuje v dynamickom prostredí, má zmysel pre detail, a zároveň sa chce osobnostne rozvíjať.

Súčasťou agendy nášho nového kolegu/novej kolegyne bude aj administratívna podpora Executive tímu, organizácia školení a rôznych eventov, ako aj podpora marketingového tímu, preto predošlé skúsenosti na obdobnej pozícií, ale tiež na pozícií ako napr. Executive Assistant sú vítané. Pozícia je však vhodná aj pre absolventa, ktorý chce nazrieť do práce v rôznych korporáciách, pomáhať pri zmysluplnej práci (starostlivosť o duševné zdravie zamestnancov firiem) a zlepšiť svoje komunikačné a administratívne zručnosti.

Výberové konanie pozostáva z niekoľkých kôl a súčasťou je aj praktické testovanie vybraných zručností, ktoré sú kľúčové pre túto pozíciu, ako napríklad základy práce s MS Office, angličtina, a tiež komunikačné zručnosti a schopnosť priorizovať.

Už teraz sa na nového člena tímu tešíme.

Zamestnanecké výhody, benefity

- Stravné lístky plne hradené zamestnávateľom
- Súčasť odmeňovacej štruktúry po skúšobnej dobe
- Dovolenka navyše (narodeninový deň)
- Kafeteria benefitov ako napr. psychologické, finančné a právne konzultácie (pre seba a rodinných príslušníkov), Multisport karta, vzdelávanie, fyzioterapia a masáže a pod.
- Možnosť osobnostného rastu (rôzne interné i externé vzdelávanie)
- Tímové raňajky a pravidelné teambuildingy

Predpokladaný termín ukončenia výberového konania

30.11.2022 (ostávajú ešte 3 dni)

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa

Vzdelanie v odbore

Ekonomické, finančné

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2) a Slovenský jazyk - Expert (C2)

Ostatné znalosti

Microsoft PowerPoint - Mierne pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Mierne pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Orientácia na detaily - Expert
Dôslednosť - Expert
Komunikačné zručnosti - Pokročilý

Prax na pozícii/v oblasti

1

Počet rokov praxe

1

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- Organizačné zručnosti
- Precíznosť a svedomitosť
- Pozitívna dynamika osobnosti
- Ochota spolupracovať v tíme
- Zodpovednosť
- Spoľahlivosť
- Dochvíľnosť

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

www.humandynamic.sk
www.humandynamic.eu